Al vind ik het heerlijk oppervlakkig om eens lekker overdreven op van alles te zeiken.
Ik hoop toch niet dat mensen nu denken dat ik de positieve dingen van het leven niet zie.
Mijn dag begin van de week helemaal goed toen ik haast niet kon uitvoegen uit het parkeervak in mijn straat omdat er een busje achter geparkeerd stond.
Bouwvakker ziet me hannessen, komt z'n busje uit en helpt me zonder brokken m'n staat uit. Super!!
Buurmannen knappen mijn tuin op, spontaan zonder dat ik er om gevraagd heb!
Leerling komt met een kerstpakketje aanzetten voor mij.
Zangjuffen krijgen nooit kerstpakketten en dat is eigenlijk stom dus alsjeblieft. Lief!!!
Op vrijwilligerswerk bij gehandicaptenmanege. Kan je nog een uurtje blijven? Jah, kan wel. Oké, wil je dan even de volgende groep voor rijden, pak maar een paard. Leuk!
Mevrouw in mijn straat met keimooie scooter. Dus ik roep "wauw, mooie scooter mevrouw!" Mevrouw hélémáál blij.

Buurvrouw die me sinaasappels cadeau geeft. Ware 2 voor de prijs van 1, en ze kreeg ze niet allemaal op tijd op.
Onwijs lief beleefd (Marokkaans) overbuurmeisje die superverlegen komt vragen of ze de cavia's mag aaien. Natuurlijk! En, mevrouw...u zingt toch opera, doe eens alstublieft? Ja hoor, dat doe ik wel. "Ahhh, dat is echt mooi zeg!" Superschattig!!!
)