Shirley schreef:Straks de eerste Elfstedentocht met Pasen
Ja dahag. Dan ga ik verhuizen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Sjors schreef:Omdat we deel 28 weer volgelüld hebben, hierbij het nieuwe deel!![]()
Hij hoort hier inmiddels gewoon bij als eerste dat je ziet op deze pagina:
Onze in de zon genietende oude mannetje, Max. 1 april wordt hij 18 jaar.
[ Afbeelding ]
En in de winter hoef je niet buiten te zitten om je lekker in het zonnetje te gaan zitten wassen:
[ Afbeelding ]
We hebben tot genoegen en ongenoegen mogen genieten van een beetje echte winter en ook op dit moment is er weer een dun laagje sneeuw.
[ Afbeelding ]
En dan nog de bekende plaatjes:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Geografische overzichten van het weer in Nederland:
http://www.knmi.nl/klimatologie/geograf ... /index.cgi
http://www.buienradar.nl/![]()
![]()
dit is toch BR het plaatje wat jullie bedoelen?
Ik wens jullie veel plezier in deel 29! Hopen dat het mooie weer nu komt.
´Hollandse zomer:
De mussen spoelen dood van het dak.
Loesje'
x_lonneke schreef:hoe warm wordt het vandaag?sorry heb geen zin om zelf te kijken, en aangezien dit het 'weertopic' heet..
Citaat:Koud met een schrale oostenwind
Vanochtend valt er in het zuiden en zuidwesten eerst nog plaatselijk sneeuw, elders blijft het droog. Verder is met name in het noorden de zon af en toe te zien. De middagtemperatuur wordt ongeveer +2 graden. De wind blijft oostelijk. Boven land is de wind (vrij) krachtig, 5 a 6, aan zee en op het IJsselmeer hard, 7 en in het noordwestelijk kustgebied eerst nog stormachtig, 8.
In de nacht van zondag naar maandag verandert er weinig. In het noorden komen opklaringen voor, in het zuiden is meer bewolking aanwezig en blijft het droog. De minima liggen tussen -2 graden aan zee tot -6 in het noordoosten en oosten. Overdag zijn er perioden met zon. De maxima komen uit op 2 à 3 graden boven nul. De oostenwind is vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer hard. (Bron: KNMI)
Opgesteld op zondag 24 maart 2013 om 08.50 uur
Nayomie schreef:
Maar dat wil ik wel hoor. 1 meter sneeuw (alleen niet voor de paardeneigenaren)