Idioot dure telefoon abbonementen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:27

Groot gelijk Choiix! :)
Vraagje, gezien jij met Vodaphone bekend bent. Mijn vriend heeft een abbo bij Vodaphone en wil onder dezelfde voorwaarde niet verlengen. Is er bij Vodaphone een afdeling waarmee te onderhandelen valt over abonnementsprijzen e.d.?

Gemmeke

Re: Idioot dure telefoon abbonementen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:29

Choiix, Wij zijn echt super blij met je advies!!!

En nogmaals bedankt voor alle info!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:08

Even een stipje in dit topic.
Mijn abbo loopt in november ook weer af (eindelijk) dus ik kan in september een nieuwe telefoon uitzoeken.
Heb nu een black(/crack)berry met een heel duur abbo wat ik uiteindelijk bijna niet gebruik.
Bellen/smsen doe ik vrijwel niet , internet gebruik ik wel maar het internet van mijn abbo is zo sloom (of dat door het intrpernet (tmobile) zelf komt of door mijn crackberry dat weet ik niet) dat ik bijna alleen internet als ik wifi heb.

Heb een tijdje geleden alvast gezocht naar nieuwe abbos etc en toen vond ik bij tele2 geloof ik wel fijne aanbiedingen. Misschien dat mensen hier daar ook nog wat aan hebben :)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:51

XoNo schreef:
Groot gelijk Choiix! :)
Vraagje, gezien jij met Vodaphone bekend bent. Mijn vriend heeft een abbo bij Vodaphone en wil onder dezelfde voorwaarde niet verlengen. Is er bij Vodaphone een afdeling waarmee te onderhandelen valt over abonnementsprijzen e.d.?

Ik heb het afgelopen jaar geprobeerd maar helaas zonder succes. Ik had gehoopt dat m'n argument 'ik ben al ruim 10 jaar klant en overweeg over te stappen' wel zou werken, maar helaas niet: ik zit zelden ver over m'n bundel dus er wordt niet genoeg aan me verdiend.

Choiix wat jammer dat je hiervoor misbruikt wordt. Op zo'n groot forum zitten er ook zat rotte appels bij helaas en het is zonde dat die nu jouw tijd verspillen en je vervolgens nog voor vanalles uitmaken ook (echt hoe durft iemand?!). Ik vind het ontzettend tof dat je dit voor bokkers doet en volgens mij stel je helemaal geen rare voorwaarden!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:16

Hmmm, das jammer Yessy! Ik heb er bij hi voor mezelf 12 euro per maand af weten te babbelen :D Zit ook zelden over mijn bundel. Mijn huidige abo zou incl lease telefoon 54 euro per maand kosten, terwijl ik onder dezelfde voorwaarden met een eigen telefoon bij Tele2 op 38 zou komen. Ben uiteindelijk op 42 per maand uitgekomen met Hi. Dat vond ik prima, ben blij met Hi en bovendien kon ik dan meteen mijn nieuwe telefoon krijgen, ipv 4 maanden wachten :D

Maargoed, met Vodaphone valt dus niet te onderhandelen :P

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:30

Haha zo sterk zou ik het niet durven zeggen want misschien ben ik er gewoon niet zo goed in, maar van wat ik ook online heb gelezen zijn ze niet makkelijk nee.