Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Maartje1990 schreef:
En als dit nu gewoon simpelweg haar baan is waarvoor ze heeft gestudeerd? Wat is daar slecht aan?
Dan spel je op zijn minst de naam van je beroep correct.
Rianne_ schreef:Dat TS verkeerd bezig is geweest is nu wel duidelijk denk ik..
Wou toch nog even reageren op maartje1990, jij hebt het over puberteit etc. Maar als ik haar berichten lees zie ik dat ze in 2005/2006 bezig was met de avondstudie als kapster.. Als volwassene dus
Joolien schreef:Rianne_ schreef:Dat TS verkeerd bezig is geweest is nu wel duidelijk denk ik..
Wou toch nog even reageren op maartje1990, jij hebt het over puberteit etc. Maar als ik haar berichten lees zie ik dat ze in 2005/2006 bezig was met de avondstudie als kapster.. Als volwassene dus
Oef woeps... Toen merkte ze dat ze geen talent had als kapster en is ze maar medium geworden?
_San87_ schreef:Maartje1990 schreef:jemig echt, hoelang gaan jullie nu nog door? TS was zeer waarschijnlijk nog in haar puberteit toen ze dit heeft gedaan. Ondertussen waarschijnlijk ook volwassen waarom is wat wat in haar profiel staat opeens zorgwekkend? Gossie zeg, iedereen heeft toch stomme dingen gedaan in z'n puberteit.
Nu ga je er alweer vanuit dat TS dit heeft gedaan in haar pubertijd. Nergens staat iets over een leeftijd, dus laten we daar geen conclusies over trekken.
En ja, jezelf aanbieden als counseler is wel slecht, vooral omdat het gespeld wordt als counselor.
Joolien schreef:Rianne_ schreef:Dat TS verkeerd bezig is geweest is nu wel duidelijk denk ik..
Oef woeps... Toen merkte ze dat ze geen talent had als kapster en is ze maar medium geworden?
Mear schreef:Enkel even om de gedachtegang 'iedereen doet rare dingen in zijn of haar pubertijd' uit de wereld te halen:
marleen_usar @ [STW] kappersopleiding omg Rotterdam gezocht
TS is inmiddels 48, dit was in 2006 en was toen 41.
Kim_14 schreef:Mear schreef:Enkel even om de gedachtegang 'iedereen doet rare dingen in zijn of haar pubertijd' uit de wereld te halen:
als volwassene is het niet normaal om zo te handelen .. ?!
Mear schreef:Weet je het is echt niet om de TS af te branden, maar het is echt niet goed om zo te handelen, toen en nu. Pas alsjeblieft op TS, je bent wel met mensen bezig. Maar ook als je een eigen ding aan het opstarten bent met hoe je jezelf neerzet op internet, je bent vrij makkelijk te koppelen aan je persoonlijke website en dat zal niet echt ten goede van je naam komen.
Mear schreef:Enkel even om de gedachtegang 'iedereen doet rare dingen in zijn of haar pubertijd' uit de wereld te halen: