Dat verschilt mijns inziens per persoon.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:Altijd lastig he.... die ondefinieerbare fase uit gaan.....
Was voor hem vooral een hele opgave volgens mij.....
suikermeisje schreef:Nou Kirs, ik vind wel dat hij je moet verrassen hoor, maar wie weet... Nog paar dagen en het is weer weekend
Fiebie schreef:Altijd lastig he.... die ondefinieerbare fase uit gaan.....
Was voor hem vooral een hele opgave volgens mij.....
Tja...
En iedereen vraagt, 'wat is het nou'? Op school, thuis, stad-vrienden (die me samen met hem hebben gezien alleen nog niet voorgesteld zijn) Vond het zelf ook weleens tijd om te weten.
Ben ik er gister eens over begonnen. Hij zo heel droog: Ja je kunt me wel als vriend zien, toch? Uhh tja, wilde even bevestiging(Hij banketstaaf er wel eerst 3x overheen...)
Maar zit dus wel goed
Amanda schreef:Oh, die fase zitten wij nu ook. Hoe herkenbaar
Fiebie: jij hebt al een sleutel. Toen ik 'm dat gisteren vroeg vloog er lichte paniek over zijn gezicht (of hij een sleutel van mijn huis wilde, aangezien hij toch regelmatig hier was en ik te lui ben om elke keer beneden de deur open te doen).
Die hebben we nog maar even geparkeerd
Share schreef:Grappig, ik "ken" je nog als super zelfzekere meid, die ook zeker niet op dr mondje is gevallen en er gerust alles uitflapt wat je op je tong hebt liggen. Dat dan deze 4 woordjes, die mensen al sinds de eeuwigheid naar elkaar uitspreken, een issue is voor jou, verbaasd me een beetje haha
5 maanden vind ik wel een mooie periode, om te durven zeggen dat je van hem houd. Je hebt houden van in verschillende stadiums natuurlijk. Denk dat dit een mooi begin is toch!?![]()
Succes iig.