Dingen die je altijd al had willen weten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:22

vuurneon schreef:
NWDynamite schreef:
Waarom zijn honden wel zo gebouwd dat ze aan hun eigen geslachtsdeel kunnen likken en wij mensen niet?

(Of ik dat wil kunnen is wat anders, vroeg het me gewoon af, heb er zelf geen behoefte aan :D )

Ron Jeremy kan dat wel :j

Maar hij is meer een uitzondering dan een regel...

Leffroi

NWDynamite schreef:
Ohja waarom worden er even veel mannen geboren als vrouwen?

Theoretisch gezien zouden wij ons sneller kunnen voortplanten als er meer vrouwen en minder mannen werden geboren omdat mannen meerdere vrouwen kunnen bevruchten. Als je dus kijkt naar de natuur dan zou dat het meest logische zijn. Dus geeft het feit dat er evenveel mannen als vrouwen worden geboren dan aan dat er voor iedere man 1 vrouw is en andersom? (homoseksuelen daargelaten). Dus vreemdgaan en niet monogaam zijn is eigenlijk onnatuurlijk?

Volgens mij beantwoord jij je eigen vraag xD

Nadine

Nayomie schreef:
Waarom wordt de mens als intelligent beschouwd als wij de aarde verpesten? :=

Dat is natuurlijk lastig. We zijn zelf de mens, dus zien onszelf al snel als beter. Ik denk dat sowieso mensen al snel de eigen soort als beste zien.
Maar, misschien zijn er wel veel slimmere dieren op aarde waarvan wij het niet weten? Je kunt niet in de hersenen kijken natuurlijk!
We hebben wel een van de meest complexe zenuwstelsels, al zijn er altijd dieren die ons overtreffen.
Tja, de aarde verpesten is denk ik een ander verhaal.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:23

NWDynamite schreef:

Theoretisch gezien zouden wij ons sneller kunnen voortplanten als er meer vrouwen en minder mannen werden geboren omdat mannen meerdere vrouwen kunnen bevruchten. Als je dus kijkt naar de natuur dan zou dat het meest logische zijn. Dus geeft het feit dat er evenveel mannen als vrouwen worden geboren dan aan dat er voor iedere man 1 vrouw is en andersom? (homoseksuelen daargelaten). Dus vreemdgaan en niet monogaam zijn is eigenlijk onnatuurlijk?

Vreemdgaan is waarschijniljk genetisch bepaald dus eigelijk wel natuurlijk :)
(uit een onderzoek gebleken)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:23

NWDynamite schreef:

Er worden meer mannen geboren dan vrouwen (51 procent om 49), terwijl dat inderdaad niet logisch; je hebt meer aan 10 vrouwen en 1 man, dan aan 10 mannen en 1 vrouw. Daarom is monogaam ook voor de man hartstikke onnatuurlijk, voor vrouwen niet; die moeten zich meer binden aan 1; 9 maand zwanger kost een hoop inspanning dus die kerel moet je wel aan je binden.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:25

JasmijnJoy schreef:
Waarom zijn pubers altijd erger verliefd als kinderen/ volwassene ?

Omdat daar de hormonen door het lijf giert en ze er nog niet mee om kunnen gaan. Tevens zijn ze vreselijk op zoek naar zichzelf en de vraag is dan of ze zichzelf ooit zullen vinden.

Volwassenen kunnen ook vreselijk verliefd worden (eigen ervaring), maar hebben vaak veel meer controle en zeer zeker meer eelt op hun ziel.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:25

vuurneon schreef:
NWDynamite schreef:

Er worden meer mannen geboren dan vrouwen (51 procent om 49), terwijl dat inderdaad niet logisch; je hebt meer aan 10 vrouwen en 1 man, dan aan 10 mannen en 1 vrouw. Daarom is monogaam ook voor de man hartstikke onnatuurlijk.

Ja maar mannen leven korter dus als je het in jaren zou bekijken komt het dan niet op hetzelfde neer? Ja het is enorm onlogisch, wij vrouwen zijn ook nog eens een heel stuk korter vruchtbaar dan mannen, dus in dat opzicht zijn we eigenlijk veel waardevoller dus zouden er meer van ons geboren moeten worden...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:27

Al die vragen over voetbal he..

Ik vraag me serieus af welke idioot ooit uberhaupt het voetbal heeft uitgevonden. Wat ik nu de kunst aan met z'n 22en achter een bal aan te rennen om hem vervolgens in een goal te schieten wat verdorie 10 keer zo groot is als een mens. Ik bedoel, basketbal: die ring is klein! Alleen dat is al een kunst! Korfbal idem. Bij handbal en hockey zijn de goals ook kleiner, maar nee, voetbal moeten de goals weer zo groot zijn dat het bijna niet te missen is. En die mannen ons paardenmeisjes maar raar aankijken waarom wij het in godsnaam zo leuk vinden om dressuur te rijden of een springparcours te doen met een dier met een eigen mening.

Nee. Ik snap echt niets van voetbal. Geen enkele sport zo doelloos :n

vuurneon

Eigenlijk is het logischer dat vrouwen korter leven; wij zijn na een bepaalde leeftijd niet meer vruchtbaar... Mannen daarentegen wel.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 02-03-13 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine

NWDynamite schreef:
Waarom zijn honden wel zo gebouwd dat ze aan hun eigen geslachtsdeel kunnen likken en wij mensen niet?

(Of ik dat wil kunnen is wat anders, vroeg het me gewoon af, heb er zelf geen behoefte aan :D )

Wij willen lopen! Dan moet je toch een aantal dingen opgeven wat betreft beweeglijkheid. Paarden en runderen kunnen er ook niet meer zo goed bij. Deze dieren zijn vooral zwaarder, wanneer hun gewrichten zo beweeglijk zouden zijn zou dat grote problemen geven. Ingezakte ruggen, zenuwen afknellen, etc etc. Zouden ze lang niet zo lang kunnen leven!
Honden en katten hebben ruimere gewrichten en een aantal verschillen binnen spieren en gewrichtsbanden. Daarom kunnen ze meer bewegen. Ze zijn ook lichter waardoor die mogelijkheid om te bewegen er is. Vandaar dat ze er bij kunnen. En waarom dan niet meteen alles even schoonmaken :P

JasmijnJoy

rainbow8 schreef:
JasmijnJoy schreef:
Waarom zijn pubers altijd erger verliefd als kinderen/ volwassene ?

Omdat daar de hormonen door het lijf giert en ze er nog niet mee om kunnen gaan. Tevens zijn ze vreselijk op zoek naar zichzelf en de vraag is dan of ze zichzelf ooit zullen vinden.

Volwassenen kunnen ook vreselijk verliefd worden (eigen ervaring), maar hebben vaak veel meer controle en zeer zeker meer eelt op hun ziel.

Oooh oke :+

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:28

vuurneon schreef:
Eigenlijk is het logisch dat vrouwen korter leven; wij zijn na een bepaalde leeftijd niet meer vruchtbaar... Mannen daarentegen wel.

Maar dat is dus niet zo, mannen leven korter.. Vreemd toch?... Misschien zodat de aarde niet overbevolkt wordt?

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:29

NWDynamite schreef:
vuurneon schreef:
[quot="NWDynamite"]

Er worden meer mannen geboren dan vrouwen (51 procent om 49), terwijl dat inderdaad niet logisch; je hebt meer aan 10 vrouwen en 1 man, dan aan 10 mannen en 1 vrouw. Daarom is monogaam ook voor de man hartstikke onnatuurlijk.

Ja maar mannen leven korter dus als je het in jaren zou bekijken komt het dan niet op hetzelfde neer? Ja het is enorm onlogisch, wij vrouwen zijn ook nog eens een heel stuk korter vruchtbaar dan mannen, dus in dat opzicht zijn we eigenlijk veel waardevoller dus zouden er meer van ons geboren moeten worden...[/quote]

Uiteindelijk zijn er minder mannen. Dit is gewoon iets van de natuur om het evenwicht gelijk te houden denk ik. Krijg je meer verschillende genen van = meer kans op overleving. Bij 1 mannetje op tien vrouwen wordt toch tien keer hetzelfde genenpatroon doorgegeven.
Laatst bijgewerkt door Nadine op 02-03-13 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:29

Roxxiejj schreef:

Ik vraag me serieus af welke idioot ooit uberhaupt het voetbal heeft uitgevonden. Wat ik nu de kunst aan met z'n 22en achter een bal aan te rennen om hem vervolgens in een goal te schieten wat verdorie 10 keer zo groot is als een mens. Ik bedoel, basketbal: die ring is klein! Alleen dat is al een kunst! Korfbal idem. Bij handbal en hockey zijn de goals ook kleiner, maar nee, voetbal moeten de goals weer zo groot zijn dat het bijna niet te missen is. En die mannen ons paardenmeisjes maar raar aankijken waarom wij het in godsnaam zo leuk vinden om dressuur te rijden of een springparcours te doen met een dier met een eigen mening.

Maar das met alle sporten zo... Wat voor sport is niet doelloos?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:30

Mossel schreef:
elisa_ schreef:
waarom gaan verdiepingen de hoogte in?
waarom zit je achter de computer en voor de televisie?
waar zitten je hurken? als je er op gaat zitten :+

Ik zit ook voor de computer :+ Achter is niet veel te zien namelijk..

Omdat je achter je bureau zit.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:31

Ladybird schreef:
Roxxiejj schreef:

Maar das met alle sporten zo... Wat voor sport is niet doelloos?

Ik vind geen 1 sprot waar je lichamelijk beweegt doelloos. Je blijft in vorm etc. En vooral voor de mannen/jongens is dat wel handig :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:31

Waarom sporten nudisten zo graag?
Midgetgolf waarbij je het balletje uit de hole vist... Volleybal waarbij alles schudt en jeu de boules waar ook weer zo gebukt wordt gesport. Elke keer vraag ik mij af; waarom??
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 02-03-13 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:32

Wie de naam Muis heeft bedacht ( van de computer )

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:32

rainbow8 schreef:

Of óp de bank... Zit je dan óp de laptop?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:33

NWDynamite schreef:
rainbow8 schreef:

Ja toch? :')

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:34

NWDynamite schreef:
rainbow8 schreef:

Nee iPad :)

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:35

vuurneon schreef:
Waarom is het vrouwenvoetbal zo ondergesneeuwd en kijken 'alle' mannen liever naar de benen van andere mannen?

Omdat mannen, volgens zichzelf, overal beter in zijn en vrouwen toch niets snappen.
Mannen toch allemaal stiekem homo zijn, maar dat dan de voortzetting van hun genen niet helemaal gaat lukken?? Whahaha

Rachelle_K

Ik vraag me al heel lang af waarom er meer rechtshandige mensen zijn dan linkshandige

JasmijnJoy

Rachelle_K schreef:
Ik vraag me al heel lang af waarom er meer rechtshandige mensen zijn dan linkshandige

Deze spier is verder ontwikkeld? :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 16:36

Leffroi schreef:
Boheme schreef:

Ohh raap me op..

Waarom een boterham (bijna) altijd op de besmeerde kant valt...

Omdat je dan het meest baalt en het eigenlijk opvalt. Hebben ze bij mythebusters getest en het blijkt onzin te zijn xD

Ik heb juist weer een programma gezien waaruit bleek dat het echt waar is dat een boterham altijd met beleg op de grond valt. Schijnt gewoon wiskundig zo te zijn.