Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:13

Raponsje, je moet doen wat je gevoel zegt (is dat eerlijk om dat te zeggen tegen een zwangere vrouw?)

Ik heb dan misschien een laag zelfbeeld of geen eigenwaarde volgens sommige bokkers ;),

Maar wil jij je relatie opgeven, de vader van je kind waar je vanalles mee hebt opgebouwd?

Ik had naar huis gegaan en hem geconfronteerd, zijn reactie aangekeken.

Vergeet niet, niemand is perfect (en ja hij is op dit moment een enorme klootzak en verdiend een behoorlijke stomp op zijn neus) maar mannen.. tjah. Voor de meeste mannen is dit een "foutje", spanning opzoeken, iemand aan het lijntje houden, en even kijken of ze nog goed in markt liggen.

En in het ergste geval is hij wel verliefd, vreemdgegaan, en wil hij je echt inruilen, al schat ik die kans klein en daar kom je achter om hem keihard te confronteren.

milou123

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:15

Ik zou ook niet zomaar mijn relatie opgeven, als het alleen maar berichtjes zijn, tsja, leuk is anders.
Maar ik zou dat eerst proberen uit te praten.
Dat is tenminste wat ik nu zou doen. Ik denk dat je alleen maar verder komt als je hem confronteert.

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:16

Raponsje schreef:
Hij kan wel zeggen dat het stopt maar wie zegt at hij dat ook doet?

Wie weet stuurt hij gezellig vunzige berichtjes naar haar terwijl ik de eerste weeen krijg in het ziekenhuis.

Mijn vriend is ook het type dat compleet over de flos zal gaan als ik dit aan kaart.
Hoe durf ik in zijn fb te kijken en de berichten zullen dan verwijderd worden en hij zal voortaan een bunker in het huis bouwen om de pc in te zetten.

Ik zou het zeker aankaarten en niet te lang wachten. Hoe langer je wacht, hoe erger alles wordt. Vooral als je hem nu een tijdje gaat "volgen". Als hij er over begint dat jij in zijn fb gekeken hebt, dan kan je dat gelijk de kop in drukken door te vragen of hij dan wat te verbergen heeft. Anders zou het toch geen bal uitmaken als jij in zijn fb kijkt.. (+ dat hij het zelf open had laten staan)

Ik zou ook zeggen dat je hem na je "gesprekje" NIET gaat controleren en dat je van hem verwacht dat hij gewoon eerlijk tegen je is.
Hoe rot het ook is, verliefd worden kan iedereen gebeuren en kan je niet tegenhouden, dus als het dat zou zijn, zou ik dat graag eerlijk willen weten van mijn vriend. Als het alleen een flirt is, dan kan hij daar ook wel gewoon mee ophouden als hij weet dat het jou kwetst ;)

Al met al zijn dit soort situaties echt k*t
Laatst bijgewerkt door Leedebee op 28-02-13 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:17

Kinke schreef:
Waardeloos en niet goed voor jou en beeb Raponsje. Volgens mij ben je een hele sterke vrouw, dus door de zure appel bijten en meneer maar eens confronteren met dit. En mocht hij inderdaad reageren zoals jij verwacht, dan lijkt het me duidelijk.
Snap trouwens niet hoe jullie kunnen zeggen dat je niemand 100% vertrouwt? Ik vertrouw mijn man voor de volle 100% (ondanks een vreemdgaande ex na een relatie van 19 jaar). Weet zeker dat hij mij ook 100% vertrouwt :)

Wellicht ligt het ook aan je definitie van vertrouwen, maar die is voor 99% van de mensen: dat de ander mij niet teleur stelt.

Maar, iedereen zal je vroeger of later teleur stellen. Soms een grote teleurstelling, soms een kleine, maar het zal altijd gebeuren.
Ik stel ook mensen teleur, heus niet mijn bedoeling, maar dat doe ik wel. Dat is menselijk, helaaspindakaas.

Het is dan aan jou in hoeverre je een teleurstelling accepteerd/vergeeft/verwachtingen bijstelt en/of er een punt achter zet.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:18

Ik ben er heilig van overtuigd dat er genoeg mannen zijn die wel respect hebben voor je Tiffany en die dit gewoon niet flikken. Maargoed sommige mensen willen perse niet single zijn en nemen er dan maar genoegen mee.
Het is niet Raponsje die haar relatie opgeeft! Dat heeft hij op het moment dat ie er mee begon al gedaan.
Geen schuld gaan neerleggen bij degene die de schuld niet draagt.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:20

Fouten maken is idd menselijk... maar een fout zou het zijn op het moment dat iemand 1 keer de grens overgaat. Op het moment dat het al een hele tijd gaande is kan je het geen foutje meer noemen, daar is echt wel over nagedacht, en hij weet dus echt wel dat ie fout zit.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:20

Heftig! Zeker nu je zwanger bent, mijn ex heeft mij bedrogen toen ik 7 maanden zwanger was en met al die hormonen en een baby opkomst is dat heel zwaar.
Kan je dat meisje niet een mail sturen? Zij weet niet dat hij een relatie heeft/kind krijgt, misschien als ze het weet dat zij al het contact met hem afkapt, zijn zat meiden die niet een relatie willen verpesten.

Je moet hem wel echt comfronteren met zijn gedrag, als je bang bent voor zijn reactie raad ik je aan om iemand mee te vragen die je vertrouwd en de situatie misschien wat rustiger houd.

Succes en sterkte

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:21

Air schreef:
Fouten maken is idd menselijk... maar een fout zou het zijn op het moment dat iemand 1 keer de grens overgaat. Op het moment dat het al een hele tijd gaande is kan je het geen foutje meer noemen, daar is echt wel over nagedacht, en hij weet dus echt wel dat ie fout zit.

Dat lijkt me ook wel, dat hij dat weet.
Maar, mannen denken daar volgens mijn mannelijke vrienden toch echt anders over dan wij vrouwen. := Hele gesprekken over gehad. :')

TS, weet je al wat je gaat doen nu? :(:)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:22

Makkelijke smoes als man zijnde. :)

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:22

Air schreef:
Ik ben er heilig van overtuigd dat er genoeg mannen zijn die wel respect hebben voor je Tiffany en die dit gewoon niet flikken. Maargoed sommige mensen willen perse niet single zijn en nemen er dan maar genoegen mee.
Het is niet Raponsje die haar relatie opgeeft! Dat heeft hij op het moment dat ie er mee begon al gedaan.
Geen schuld gaan neerleggen bij degene die de schuld niet draagt.

Air, je hebt ook wel gelijk hoor, net als dat iedereen hier gelijk heeft maar iedereen gaat er anders mee om en heeft er een andere kijk op.

Als ik naar mijn situatie kijk heeft het er niks mee te maken of ik wel of niet single wil zijn. Dat ik hem "vergeven" heb is omdat ik om hem geef, en geniet van de leuke tijden die we samen hebben.

Ik leg absoluut geen schuld bij Raponsje, sorry als dit zo overkwam. Ik probeer alleen te zeggen dat ze moet doen wat ze zelf wilt. Vaak roepen mensen die gooi ik er uit, en dan blijft hij maar bij haar maar je ziet dat het vaak gebeurd en stellen weer bij elkaar komen en het uiteindelijk wel werkt.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:23

Air schreef:
Makkelijke smoes als man zijnde. :)

Dat was ook mijn reactie. _O-

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:23

Jeetje das niet niks. Echt +:)+ voor de manier waarop je ermee omgegaan bent.
Ik had hem direct onverdoofd gecastreerd en dan het hoofd ingeslagen denk ik. Ik denk dat je beter vroeger dan later naar huis kan gaan en een gesprek kan aangaan, je maakt jezelf alleen maar gek met denken op dit moment. Vergeet niet dat hij nu niet moet afkomen en jou de schuld moet geven, want dat verwacht je blijkbaar wel. Echt ik wens je zo veel sterkte en wijsheid toe, een dikke :(:) voor jou.

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:24

Heel veel succes voor straks!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:25

milou123 schreef:
Air schreef:

Maar, mannen denken daar volgens mijn mannelijke vrienden toch echt anders over dan wij vrouwen. := Hele gesprekken over gehad. :')

:j Wat in hun ogen onschuldig lijkt/is is voor ons een regelrechte ramp..

vibabu

Wat een verhaal -O- Zou zo snel mogelijk met hem gaan praten. Je maakt jezelf nu alleen maar gek. Daarnaast vind ik dat berichtje op fb zetten dat je zo blij bent dat jullie een kindje verwachten ook niet zo heel gek :o
Nog even om een hart onder de riem te steken... Als hij echt gek op haar zou zijn, was hij vast het vaderschap niet met jou aangegaan! :(:)

Tiffany

Feria schreef:
Jeetje das niet niks. Echt +:)+ voor de manier waarop je ermee omgegaan bent.
Ik had hem direct onverdoofd gecastreerd en dan het hoofd ingeslagen denk ik. Ik denk dat je beter vroeger dan later naar huis kan gaan en een gesprek kan aangaan, je maakt jezelf alleen maar gek met denken op dit moment. Vergeet niet dat hij nu niet moet afkomen en jou de schuld moet geven, want dat verwacht je blijkbaar wel. Echt ik wens je zo veel sterkte en wijsheid toe, een dikke :(:) voor jou.

:') _/-\o_

Lottie84

Mars schreef:
Raponsje schreef:
Mijn vriend is ook het type dat compleet over de flos zal gaan als ik dit aan kaart.
Hoe durf ik in zijn fb te kijken en de berichten zullen dan verwijderd worden en hij zal voortaan een bunker in het huis bouwen om de pc in te zetten.

Erg jammer voor hem, maar dat geeft dus aan dat je dingen hebt gezien die je absoluut niet had mogen zien. Zegt dan ook genoeg.

Mee eens! :j Confrontatie, dan weet je waar je aan toe bent!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:26

Dat gesprek lijkt me trouwens ook nodig om de ernst van alles boven tafel te krijgen. Een paar berichtjes is voor mij in een heel andere categorie dan een fysieke affaire te onderhouden. Allebei is het fout natuurlijk.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:27

Tiffany schreef:
milou123 schreef:

:j Wat in hun ogen onschuldig lijkt/is is voor ons een regelrechte ramp..

Want ze hebben geen hersens en normen en waarden kunnen ze niet leren...........

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:27

Zien ze elkaar in het echt ook of is het alleen maar via het internet? Het kan voor hem ook een soort van spannend zijn. Dat hij het voor zijn ego het leuk vindt om met andere te flirten, maar dat het face to face niks betekent. Ik zou er waarschijnlijk ook klaar mee zijn, maar je hele leven staat al op zijn kop binnenkort en dan is dit niet iets wat je erbij kan gebruiken. Succes!

@edit
Wat ik wel altijd een beetje apart vind, is wanneer mensen binnen hun relatie dingen geheim houden. Nou hoef ik echt niet de inhoud van mijn vriend zijn pc of tel te weten, maar als ik het wel zou willen maakt het hem niks uit. Zelfde geldt voor mij.
Laatst bijgewerkt door yrsa_karlijn op 28-02-13 21:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 21:29

milou123 schreef:
Air schreef:

Ik ga over 1,5 ongeveer naar huis.
Ga hier lekker wie is de mol kijken met een kop thee en daarna mag hij maar beter met een goed verhaal komen.

Als hij inderdaad verliefd is op haar of hij een nonchalante indruk geeft dan kan hij per direct opzoek naar een nieuwe "huisgenoot".
Want dan ben ik veel beter af zonder hem.

Mocht hij een goed verhaal hebben of flinke spijt hebben dan mag ie voorlopig op de bank slapen maar de slaapkamer komt ie voorlopig sowieso niet meer in.

Of er fysiek contact is geweest dat weet ik niet.
Maar er word in de berichten wel constant gesproken en uitgebreid omschreven wat er gaat gebeuren als ze elkaar (weer) zien.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:32

Tja, is hier wel een goede reden voor? Ik kan me heel goed voorstellen dat hij de zwangerschap een beetje eng en spannend vindt en daardoor misschien zoiets zou doen, omdat hij niet goed weet wat hij met de situatie aan moet.. Maar je zegt zelf al dat dit speelde voor dat jij zwanger werd.

Dat hij je als "huisgenoot" bestempeld vind ik misschien nog wel het ergste. Ik vind dat heel minderwaardig overkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:33

Heel veel sterkte Raponsje... :(:)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 21:35

Nynke1 schreef:
Tja, is hier wel een goede reden voor? Ik kan me heel goed voorstellen dat hij de zwangerschap een beetje eng en spannend vindt en daardoor misschien zoiets zou doen, omdat hij niet goed weet wat hij met de situatie aan moet.. Maar je zegt zelf al dat dit speelde voor dat jij zwanger werd.

Dat hij je als "huisgenoot" bestempeld vind ik misschien nog wel het ergste. Ik vind dat heel minderwaardig overkomen.

Daarom mag hij ook mijn huisgenoot zijn de komende tijd.
Op de bank slapen en zich netjes aan de huisregels houden.

Hoef voorlopig echt niet gezellig met hem in bed te liggen als je me zo behandeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:37

Je kan ook aan dat meisje via PB even een melding geven dat jij zijn huisgenoot bent, en dat die huisgenote ook per toeval zwanger is van zijn 1e kindje.