_Micha_ schreef:Milligan schreef:@Lianne86, ik ben het met je eens dat mensen normaal met elkaar kunnen praten en er verder niks achter hoeft te zitten. Maar in dit geval zit er wel meer achter, TS geeft zelf aan dat ze verliefd is...
So what?
Ik heb een vriendin gehad die verliefd op me is geweest, een hele tijd. Ze heeft nooit anders gedaan dan een gewone vriendin en ook nooit een move gemaakt en altijd naar mijn liefdes gezeik geluisterd. Het hoeft niet perse iets achter te zitten.
Oke, misschien heb ik het niet goed verwoord. Ik bedoel er meer mee dat TS blijkbaar meer wil dan alleen sms'en en alleen vrienden zijn, er zit dus meer achter dan alleen op een vriendschappelijke manier met elkaar omgaan. Daarom vind ik het dan ook geen goed idee, TS kan beter wachten tot het uit gaat, als het uit gaat.
Ik heb ook een keer in zo'n situatie gezeten en kan uit ervaring zeggen dat het je echt sloopt. Je zit dan te wachten tot het uitgaat, en als het uitgaat neem ik aan dat hij ook niet gelijk van het een naar het ander gaat.
) maar dat was bij ons ook niet het geval.
zoiets is ook slopend. Als de vent je echt zo leuk zou vinden en z'n relatie loopt zo slecht zou hij het al snel genoeg uitmaken.
)
)

Omdat 1 van de dames ook een kind heeft vroeg ze of ik een foto van mijn dochter had waarop ik antwoord dat ik deze niet op mijn telefoon heb.