er moesten ook heel de tijd beveiligingsmannetjes mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
er moesten ook heel de tijd beveiligingsmannetjes mee
SaskiaKa schreef:Ik denk dat er genoeg (waargebeurde) films en boeken zijn over dit onderwerp om te weten dat je dit dus NEVER NOOIT moet doen.
Op het allereerste vliegtuig naar huis en zo ver moeglijk weg van deze griezel!
MariekeB schreef:Nu niet zo ontzettend panieken allemaal, er zijn ook net zoveel verhalen van relaties waar het wel goed ging.
Niet elke buitenander is een creep.
Niet tekenen lijkt me voldoende.

Ragdollcat schreef:Oh Oh wat een domme meid, ik zou niet eens over na gaan denken wel of niet en of t wel klopt en of t normaal is of niet. Maar gewoon nee zeggen en niets tekenen en direct terug naar huis.
Amaris schreef:Wie gaat er nu iets tekenen als je niet weet wat er staat. Sorry hoor... maar als je dat doet heb je toch niet helemaal vooraan gestaan bij het uitdelen van het (gezond boeren) verstand.
Amaris schreef:Ik zeg niet dat ze dom is, maar wel dat iedereen met een beetje GZB wéét dat je niets moet tekenen dat je niet kunt lezen.
Omdat je ongetrouwd wel degelijk problemen kan krijgen, althans hij dan..
en nee wij hij hebben nooit orfi contract gebruikt,maar gaan ook zo min mogelijk samen met openbaar vervoer en ook niet zo vaak naar de grote stad.. om problemen niet op te zoeken..
Succes! Ssenna schreef:Klopt maar hier krijg ik beetje het gevoel dat alle Egyptenaaren als beesten worden bestempeld wat dus absoluut niet zo is!
Er zijn in egypte evengoed mannen die je aan hun zaakje aan de hoogste boom wilt knopen maar die zijn er in ieder land..
Ik wil nu niet goedpraten, maar hier wordt er gedaan of er alleen maar slexhterikken zijn..
En onthoud slechte verhalen worden altijd onthouden maar er zijn ook zat verhalen met een goede afloop helaas is dit niet zo veel sensatie om wat over te schrijven dus plaatsen mensen alleen maar verhalen met slechte afloop:p
Kijk maar naar de media.. hoe opgeblazen de toestand in egypte wordt...