Ik sta links van hem Die muts is omdat hij zijn blonde pruik niet mag fotograferen. Hij moest vandaag met 10 kindjes filmen en hij was een groepsfoto met hen aan het maken, en toen kwam hij ook met ons een foto maken. Wij waren enthousiaster dan die kindjes Het gezicht was zijn idee trouwens Hij is echt heeeeeel chill en relaxed vandaag, hij praat veel met de figuranten enzo. En na de foto zei hij nog "ahhh, my little avatars, thank you for your work!" want wij spelen zijn alter ego's
Zo moeten we trouwens weer de set op!!
Charles
Geplaatst: 08-03-13 18:32
Ohh je had een sneakpreview
Edit: Geweldige foto!! Hahaha die is om in te lijsten!
Echt super om te doen Yasmine! Als je er vandaag nog was geweest, had je Carice (van Houten) ook nog ontmoet! Die doet blijkbaar ook mee
Yasmine
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-13 00:15
Na een paar maanden nog maar eens een (laatste) grote schop, want over enkele weken komt de film uit! In sommige trailers heb ik onze scène kunnen spotten! En onze scène is best belangrijk in de film, dus hopelijk zie ik mezelf hier en daar terug op het grote scherm
De algemene trailer, waarin de situatie van Wikileaks en Julian Assange etc. wordt geschetst:
In deze behind the scenes video kan je op 1min10 de set (met green screen) zien waar ik bij was. Achter de twee acteurs zie je een figurant met dreads en aan de computer voor hem steekt een bruinharig hoofd uit, dat ben ik
Nog een teaser; de scène op 5sec waar hij in het zand loopt heb ik hen zien filmen, best tof dus En de scène op 7sec was ook bij ons gefilmd - de jongen die bij het naambordje van Julian Assange zit is een andere figurant uit onze groep.
En toen kwam ik nog een artikel ( http://www.latimes.com/entertainment/mo ... 0609.story ) tegen over de special effects in de film, waar een foto in staat van onze set. Supervet om te zien hoe het geworden is, aangezien de set toen ik er was enkel bestond uit 9 bureaus, wat dossierdozen, zand, en heel veel green screens.
Kortom, ontzettend benieuwd naar hoe het geworden is! En aan de trailers te zien is het ook nog eens een ontzettend goede film, dus wie gaat er allemaal kijken?
De film interesseerde me zowiezo al maar de trailer maakt dat ik er erg graag heen ga zolang het niet in 3 d is tenminste.
Yasmine
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-13 17:36
Normaal zou het niet zo moeilijk moeten zijn om mij te spotten: het is een scène in het hoofdkwartier van Wikileaks (zie foto hierboven) en ik ben het enige meisje met bruin haar en 2 paardenstaartjes ( ), in één scene een donkergroen shirt met lange mouwen en in de andere een grijze trui en zwarte sjaal
Overigens heb ik oa. door deze ervaring als figurant nog méér interesse gekregen in filmproductie en dankzij deze film begin ik volgende week als assistant film producer bij een gerenommeerd filmproductiehuis Dus hopelijk was dit het begin van een mooie filmcarrière