Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ts, je bent zelf nogal vaag over wat hij allemaal betaald heeft, zet het eens op een rijtje voor zover je het nog weet. Een verhaal heeft altijd twee kanten, ik vind zijn vraag ook te belachelijk voor woorden maar misschien ben je wel een aantal serieuse zaken "vergeten" te melden hier.
pmarena schreef:Nou, dat zijn niet echt schokkende dingen
Die stalling en de leadrope zijn dan de enige dingen die je eventueel terug zou kunnen betalen, maar als dat een normaal cadeau was dan is het vreemd als hij dat nu ineens terug wil.
Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen dat zijn moeder wat moppert als hij dat heeft betaald van geld dat zij voor hem spaart voor belangrijkere dingen ofzo.
X_Sam_X schreef:bigone schreef:Ts, je bent zelf nogal vaag over wat hij allemaal betaald heeft, zet het eens op een rijtje voor zover je het nog weet. Een verhaal heeft altijd twee kanten, ik vind zijn vraag ook te belachelijk voor woorden maar misschien ben je wel een aantal serieuse zaken "vergeten" te melden hier.
Stalling, dat wilde hij zelf, was €100,-
Leadrope 22 feet, was €60,-
Pizza's (denk 3 a 4 keer) + andere voedselgerelateerde dingen, rond de €100,-
Ketting (terug gegeven) ongeveer €40-50
Benzinekosten (dagjes weg, had hij aan mijn moeder gegeven) rond de €50,-
Hondenoppas (3x, ook dagjes weg) €30,-
Ik ben 17 indd en hij is 16, en het heeft precies 7 maanden geduurd, maar dan kan ik ook nog een hele waslijst maken met wat ik, of mijn moeder, uitgegeven heeft![]()
Water
Douchespullen
Extra handdoeken in de wasmachine
Algemeen levensonderhoud toen hij een week hier was omdat hij het huis uit was gegooid
Pizza's, jaja ook ik had die een paar keer besteld![]()
Avondeten (>50 keer, hij was vrijwel altijd hier, ik nooit daar door zijn moeder)
Liters drinken (van alles)
En zo kan ik nog wel even doorgaan, aangezien ik maar een keer of 10 bij hem geweest ben in die 7 maanden...