Waar hebben jullie je grote liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar hebben jullie je grote liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:47

Hij was mijn collega :D kregen een relatie en woonden na anderhalve maand samen. :) Toen ging ik ergens anders werken na een ziekte, en later werden we weer collega's. :)

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:48

MirandaNH schreef:
Gefeliciteerd Ellentjuh met jullie zwangerschap!! :D Heerlijk he! Wij hebben vorige week voor het eerst onze kleine mogen zien <3 echt ge-wel-dig!!!

Jullie ook gefeliciteerd! :D
Ik ben er ook erg blij mee! Ik heb de 28e mijn 20 week echo dus ben erg benieuwd hoe hij/zij er dan uitziet! En of het een hij is of een zij natuurlijk. *\o/*

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:48

discotheek :D

dit jaar 10 jaar samen en 4 jaar getrouwd :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:52

Mijn ex heb ik leren kennen in Chersonissos,
en mijn, scharrel noem ik het maar, is mijn collega.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:53

Mijn eerste via mijn toenmalige beste vriendin en zij was ook de reden dat het na 1,5 jaar weer uitging. Toendertijd was hij mijn alles.
Nu ben ik alweer ruim 4 jaar samen en hem heb ik via internet ontmoet en eigenlijk ook weer door mijn diezelfde toenmalige vriendin die me had aangemeld op een datingsite (om er vandoor te kunnen gaan met mijn allereerste vriendje) We wonen nu ruim 3,5 jaar samen <3

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:57

Op onze gezamenlijke stal... Hij had een paard, ik een pony, nu samen een heleboel paardjes en een dochter <3

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:59

In de discotheek, hij (Amsterdammer) stond hier op een camping op de Veluwe en we zagen elkaar daar.... *\o/*
Dit jaar in augustus nu 34 jaar geleden, waarvan ruim 30 jaar getrouwd.
:P

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:05

Ik heb mijn vriend op de dansschool ontmoet.
Hij vroeg mij ten dans en de vonk sloeg meteen over! Hij heeft wel een tijdje getwijfeld voordat het echt iets werd, omdat ik toen net 16 was en hij bijna 21. Toch uiteindelijk de stap gezet en nu al ruim 3,5 jaar samen <3

Leuk al die verhalen hier!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:10

Bij wijze van geintje zijn wij vorig jaar gekoppeld door een vriendin van mij. Hij was een collega van haar en het was écht niet serieus bedoeld maar het klikte en inmiddels ben ik bij hem ingetrokken :+:

Geintje wat wel leuk uitpakt dus!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:50

Op het werk bij de appie heijn, hij werkte op de vloer en ik bij de kassa :) inmiddels zijn we 6jaar verder, wonen we samen en zijn we geen collega's meer
( relatie met een leidinggevende is volgens mij ook niet toegestaan, dus maar goed dat ik nu al 5 jaar ander werk heb haha)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:45

Op de skipiste! Tijdens een bedrijfsuitje van connexxion waar beide vaders werken, was een zeer geslaagd uitje dus. Al hebben we een week van tevoren via hyves met elkaar zitten chatten. Nu bijna een jaar iets met elkaar en vanaf 11 november verloofd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:47

Op m'n werk :+ Ik was (ben nog steeds) de kassière , hij de klant :+ en dat in een bouwmarkt :+

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:48

Studenten vereniging, we kenden elkaar dus al 2 jaar voor we wat kregen, maar hadden nog nooit echt met elkaar gesproken. Van de zomer gingen we tijdens een soos avond flirten, dat leidde tot flirten via facebook, dat leidde tot daten en nu hebben we al ruim een half jaar en zijn echt super gelukkig samen!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:49

xingridx schreef:
Bij wijze van geintje zijn wij vorig jaar gekoppeld door een vriendin van mij. Hij was een collega van haar en het was écht niet serieus bedoeld maar het klikte en inmiddels ben ik bij hem ingetrokken :+:

Geintje wat wel leuk uitpakt dus!

*vind ik leuk*

*\o/* <3 *\%/*

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:50

In een armoedige wei, hij trok me aan met zijn geweldige ogen, mooie lange lokken en prachtige lach! <3
het was zo'n intiem, de eerste kus, de eerste aanraking,

JA PAARD LIEF IS MIJN BESTE VRIENDJE! :j :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:50

Op het werk. We waren collega's. En werkte op afdelingen tegenover elkaar.
Heb altijd met mezelf afgesproken, geen relatie met een collega beginnen, komt alleen maar ellende van. En zie de eerste keer dat ik mezelf daar niet aan gehouden heb, heeft meteen helemaal goed uitgepakt :D.

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:51

op het werk.
Ging erna allemaal heel snel: binnen 6 weken samenwonen, binnen 10 mnd getrouwd en inmiddels 12,5 jaar getrouwd.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:52

Dyonepooh1 schreef:
In een armoedige wei, hij trok me aan met zijn geweldige ogen, mooie lange lokken en prachtige lach! <3

*grinnek* Dat doet mn vent soms om me te plagen of aan het lachen te maken: grote lik over mn gezicht... Ieuw ieuw ieuw, zo vies, maar ook wel heel grappig :+ Mn vriend is knettergek, heerlijk :P

*edit , lees beteren er staat lokken, niet likken, LOL

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:53

Airborn schreef:
Dyonepooh1 schreef:

*grinnek* Dat doet mn vent soms om me te plagen of aan het lachen te maken: grote lik over mn gezicht... Ieuw ieuw ieuw, zo vies, maar ook wel heel grappig :+ Mn vriend is knettergek, heerlijk :P

*edit , lees beteren er staat lokken, niet likken, LOL

ja zag het ja,
mn auto corectie van mn Iphone is érg irritant! ga t meteen even uitzetten!

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:53

HYVES! *\o/*

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:55

Ik heb mijn vriend ontmoet op een strandfeest. Hij kwam totaal uit een andere provincie, 130 km verderop. En ik heb echt geluk dat ik hem heb ontmoet. Het had gewoon zo moeten zijn :) ! Want nu zijn we samen, alweer 7.5 maand. En het gaat súper :D En ik dacht dat het nooit ging werken, dus toch wel :D

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:15

In de supermarkt :D We gingen ombouwen van Super de Boer naar Jumbo en hij kwam ons de eerste maanden ondersteunen als chef :P We zijn bijna 2 jaar samen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:23

Ik heb hem ontmoet via een gezamelijke vriend in 1 van de dorpsfeestjes waar we altijd heen gingen. Vanaf toen wat gaan msnen en inmiddels volgende maand al 8 jaar samen waarvan 3 getrouwd.

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:25

op een ruiterkamp voor lichamelijk en verstandelijk gehandicapten waar wij allebei als vrijwilliger een week vakantie voor opofferde....

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:06

Op stal :D hij was daar net pensionklant geworden en ik had er een bijrijpaard. Na een lange buitenrit samen was het eigenlijk wel bekeken, en is hij min of meer gelijk bij me in getrokken.