Help! Ik vind hem leuk! Wat te doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Help! Ik vind hem leuk! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:31

Krijg toch een beetje zo'n "player" gevoel hierbij (waar je er in de horeca een boel van hebt :+ van die barmannen die iedereen schatje noemen etc)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 15:26

Haha nee hoor zo is die echt niet! Al die mannen in de horeca zijn zo :P Ze noemen iedereen lieverd enzo stelt niks voor :P

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:39

Ahhh zo frusterend! Ik snap wel dat het irritant is maar zou toch een stapje terug doen nu. Laat hem maar toenadering zoeken je hebt een duidelijk signaal gegeven. Graaf of niet toch?!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 22:09

DaphneR93 schreef:
Ahhh zo frusterend! Ik snap wel dat het irritant is maar zou toch een stapje terug doen nu. Laat hem maar toenadering zoeken je hebt een duidelijk signaal gegeven. Graaf of niet toch?!

Ik heb ook niks gedaan hoor :) Ik wacht gewoon onze date van dinsdag af kijken hoe die dan doet.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:10

Ga met 'm carnavallen, of is t bij jullie niet dat iedereen naar dezelfde kroeg gaat? :))

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 22:42

Joscaa schreef:
Ga met 'm carnavallen, of is t bij jullie niet dat iedereen naar dezelfde kroeg gaat? :))

Ik hou niet van uitgaan :) En we moeten beide ook gewoon werken.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 11:49

En?? Al beetje meer hoogte van je date gekregen? :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 12:16

Fred_Kroket schreef:
En?? Al beetje meer hoogte van je date gekregen? :D

Naja we gaan gewoon ergens in Utrecht wat drinken, waar precies zien we wel als we daar zijn. We gaan rond 7 a 8 uur en gaan met de bus. Hij stapt dan dus bij mij de bus in.
En ja ik denk wel dat hij er ook wel zin in heeft. Hij had het zaterdag ook aan een andere jongen in de keuken verteld en toen ik 's avonds voor ik naar huis ging naar hem toe ging om te vragen hoe laat we gingen toen begon die jongen erover. Hij vind ons in ieder geval al een leuk stel samen haha. En hij zei ook dat hij de eerste wilde zijn die een uitnodiging voor onze bruiloft zou krijgen en toen zei Jeroen dat hij de eerste zou zijn haha. Jeroen moest er ook wel om lachen wat die jongen allemaal erover zei.

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:19

Komt vast goed. Denk gewoon dat hij zenuwachtig is en geen houding weet te geven. Zo zijn mannen. Vooral via de App zijn mannen stil en bot/neutraal. Veel plezier morgen is het al zo ver

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 14:10

De date gaat niet door. Hij appte om te vragen of we het een andere keer konden doen omdat hij heel veel moest regelen en toen kwam uiteindelijk aan het licht dat hij mij gewoon als vriend ziet en niet meer en ook met die gedachte wilde die wat gaan drinken. Ik voel me momenteel erg k u t dus. Hij weet nu hoe ik me voel en hij weet dat hij me dus de verkeerde signalen heeft gegeven. Hij wist niet dat die dat deed.
Hij weet ook dat ik me nu morgen waarschijnlijk wat afstandelijk gedraag want het is voor mij natuurlijk hartstikke ongemakkelijk om hem dan te zien. Ik moet er wel best om huilen want ik vind hem gewoon echt leuk. Ik heb zo'n pech in de liefde en dacht nu eindelijk weer een leuke jongen gevonden te hebben.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:21

Jeetje dat is balen zeg! :(:)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:28

Aw wat is dat balen zeg... :(:) Wel fijn dat je het nu weet, en niet na je date als je hem misschien nog leuker vond, maar leuk is het nooit.... :*

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:30

Zeg tegen hem; ''google jezelf eens''
Komt ie zo hier terecht :')

Edit oh, ik lees niet goed.. Das banketstaaf meis.. Maar je weet het nu wel :(:)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:31

He, bah. Wat een vervelende update. Wel netjes dat hij het nu gezegt heeft, maar ja dat maakt het niet leuker. :(:)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:23

Hè, wat vervelend! Lijkt me echt rot!

Maar, kom op. Je krijgt je geluk nog wel ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 20:22

Blegh ik voel me alsof mijn vriendje het heeft uitgemaakt....terwijl het niet eens zover is gekomen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:59

ah Lin kop op! er komt wel weer wat anders op je pad! trek je er niet teveel van aan!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 21:15

Britt_Sisi schreef:
ah Lin kop op! er komt wel weer wat anders op je pad! trek je er niet teveel van aan!!

Dat doe je niet zomaar hoor als je iemand echt leuk vind. Dan is het niet opeens weer vergeten.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:49

O meis, super balen. En tuurlijk voel je je rot! Is gewoon niet leuk, en heel veel met jou kennen het gevoel maar er komt zeker iemand die jou hem doet vergeten. En tot die tijd genieten van elke dag. Alles went behalve een vent :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:31

Ah Linn!! :(:) :( Dat is jammer

Het is wel fijn dat hij nu eerlijk is.
Even leuke dingen doen (als je tijd hebt) om je gedachten ergens anders op te zetten..

Het is nu even k.ut, maar over een paar dagen zal het hopelijk wel beter gaan!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 11:08

Haha nee ik heb geen tijd om leuke dingen te doen, moet veel werken! Vanavond dus ook gewoon werken en dan zie ik hem dus ook. Maar hij weet dat ik misschien wat afstandelijk ben omdat het voor mij natuurlijk heel ongemakkelijk is. En morgen met valentijnsdag moeten we ook beide werken, het wordt stinkensdruk en dan zie ik al die gezellige stelletjes....dat wordt miss wel een beetje moeilijk.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 12:27

Gewoon relaxed blijven! Zat andere leukere jongens die enorm hun best doen voor je!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 15:28

Gelukkig voel ik me er nu wel beter bij. Gister was gewoon echt k u t omdat het toch wel onverwachts kwam. Nu heb ik het geloof ik wel geaccepteerd en valt het denk wel mee hoe moeilijk het wordt om hem zometeen te zien.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:48

Ach, zometeen gewoon weer gezellig tegen elkaar doen, dat maakt 't alleen maar makkelijker. Als je straks kortaf tegen elkaar gaat doen, afstandelijk etc word het alleen maar steeds meer drama naar je werk te gaan. Tuurlijk is 't niet leuk, maar je komt 'r wel overheen hoor :D :*

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 16:18

Joscaa schreef:
Ach, zometeen gewoon weer gezellig tegen elkaar doen, dat maakt 't alleen maar makkelijker. Als je straks kortaf tegen elkaar gaat doen, afstandelijk etc word het alleen maar steeds meer drama naar je werk te gaan. Tuurlijk is 't niet leuk, maar je komt 'r wel overheen hoor :D :*

Ja naja een beetje afstandelijkheid van mijn kant is natuurlijk niet meer dan normaal. Maar ik denk dat het wel mee gaat vallen zoals ik me er nu bij voel.