Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik probeer het altijd op te lossen door de klink met mijn elleboog naar beneden te duwen, zodat mijn hand gewoon recht kan blijven 

blik omdat het eigenlijk best stom is dat hij alleen naar binnen toe open gaat*
dat is inderdaad ook een terugkerend probleem, deuren die maar naar een kant toe open gaan, ik zit in een rolstoel dus als ik denk dat de deur nog op een kiertje staat wil ik er welleens tegenaan rijden, met het idee dat het ding dan open gaat, alleen is dat een beetje jammer als de deur de andere kant op moet.
Maar op die bewuste dag zat ikzelf helemaal onder de verf. Mijn ouders en broer keken nogal raar en vroegen of ik de muur had proberen te omhelzen
Dat ikzelf vol hing kon ik nog mee leven, wassen en het meeste is wel weg. Maar toen ik 's avonds met een paar vriendinnen wat ging drinken... Vroeg een vriendin "schatje, heb je geschilderd?" - "Eeeum ja, hoe weet jij dat?" - "Je jas zit vol verf". Blijkbaar waren er plekken in mijn auto van de verf en daar heb ik dus mijn propere jas ingelegd
Zelfs mijn sleutelhanger-paardje die normaal vos is, was nu bijna een schimmel

AnnaR schreef:Ik ben er ondertussen ook wel handig mee, maar dat zijn dan van die dingen die dan thuis wel gaan omdat ik weet naar welke kant de deur open gaat, in openbare gebouwen weet je dat soms niet en dan klap je met volle vaart tegen een dichte deur.
Mijn mooiste actie is eigenlijk toch nog wel het tussen de deur vastzitten in de tram.
Een paar jaar geleden was ik in Duitsland en wilde met de tram of metro welke precies weet ik niet meer, en ik zag voor mij de deuren sluiten, en ik dacht, daar kan ik nog tussendoor, en dat lukte, alleen mijn rugzak had het niet gehaald waardoor die vast zat tussen de deuren, normale deuren gaan dan weer open, deze niet, maar doordat de hengsels of hoe je die dingen noemt aan een rugzak naar elkaar getrokken werden door de deuren kreeg ik ook de rugzak niet meer af, ik heb 5 minuten met m'n schouderbladen tegen elkaar tegen de deur aan gestaan, ik was een soort van aan de schandpaal genageld, ik stond vast, en iedereen kon me uitlachen.
AnnaR schreef:Ik ben er ondertussen ook wel handig mee, maar dat zijn dan van die dingen die dan thuis wel gaan omdat ik weet naar welke kant de deur open gaat, in openbare gebouwen weet je dat soms niet en dan klap je met volle vaart tegen een dichte deur.
Mijn mooiste actie is eigenlijk toch nog wel het tussen de deur vastzitten in de tram.
Een paar jaar geleden was ik in Duitsland en wilde met de tram of metro welke precies weet ik niet meer, en ik zag voor mij de deuren sluiten, en ik dacht, daar kan ik nog tussendoor, en dat lukte, alleen mijn rugzak had het niet gehaald waardoor die vast zat tussen de deuren, normale deuren gaan dan weer open, deze niet, maar doordat de hengsels of hoe je die dingen noemt aan een rugzak naar elkaar getrokken werden door de deuren kreeg ik ook de rugzak niet meer af, ik heb 5 minuten met m'n schouderbladen tegen elkaar tegen de deur aan gestaan, ik was een soort van aan de schandpaal genageld, ik stond vast, en iedereen kon me uitlachen.