Als die kerel dat wil zou ik m nog een keer aantrekken. Zou mij echt niet kunnen boeien als iemand dat nou zou willen. Ze doen er imo niemand kwaad mee, als is misschien het idee voor jou wat vreemd.
Abracadabra9
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-13 01:17
" Wil je daar een meerprijs voor betalen? X" Ben benieuwd... Die 'X' moet 't m gewoon doen
Pieter25
Geplaatst: 17-01-13 01:18
Amburtjoz schreef:
" Wil je daar een meerprijs voor betalen? X" Ben benieuwd... Die 'X' moet 't m gewoon doen
HTM
Geplaatst: 17-01-13 01:25
Amburtjoz schreef:
ik in de ah gister heb en muts op. zegt iemand, wat een leuke muts en zegt die man o ik zie ineens wat voor meisje je bent, (heb een piercing) heb je die ook op andere plaatsen , ik nee hij en waarom niet, ehm , komt vriend langs en trok mij mee. ging er nog op in ook ik denk ga ff wat bedenken wat ik kan zeggen , Maar echt wat een ransbak. En dit zou ik bij de politie melden wie weet is het een enorme engerd hebben ze weer bewijs tegen zo iemand
"Tuurlijk, waar zit je aan te denken amber? Kusje"
Hij mag m best hebben, maar voor hoeveel Leuk trouwens dat die m'n naam weet, komt vast door m'n mailadres. Komt die mooi op m'n modelmayhem account uit waar foto's op staan hahahaha
Wat eer viespeuken heb je toch! ik had mijn trouwjurk op internet staan, wordt ik gebeld door een engerd die vragen deed stellen waar je rode oren van kreeg en merkte in eens dat hij hele vieze dingen aan het doen was ondertussen aan de telefoon met zijn andere hand, bah
fjordie333
Geplaatst: 17-01-13 10:37
het is zo gek dat het grappig is....
Corelli
Geplaatst: 17-01-13 10:49
Joh, big deal Aantrekken die hap en voor een meerprijs verkopen
Ik had laatst zo'n zelfde vraag bij een buikdansbroek En dan ook erbij wat het kostte per uur als ik er voor hem in zou dansen...
stoer
Geplaatst: 17-01-13 10:55
Lol, super topic haha. Ik zou terug mailen, voor een tientje meer stuur ik heb op, en als je verder nog wensen hebt voor gedragen kleding hoor ik het wel Gewoon je eigen goudmijntje!!
Wie zegt dat ik erop inga? Mijn ouders hebben 't me zo ongeveer al verboden. Zelf kan het me niet zoveel schelen, ga dat ding toch niet aantrekken tijdens trainen, maar gezien hij mn volledige naam weet kan hij overal bij (fb, youtubefilmpjes), en die gedachte maakt me dan weer bang dat het zo'n stalker is.
Heb trouwens al eens eerder zoiets gehad, hetzelfde verhaal maar dat ging om een turnbroekje. Wist 't zelf niet meer dat vertelde mn ma net hahaha
intel_1x
Geplaatst: 17-01-13 11:16
Ik heb hetzelfde gehad met een bikini waarvan de man het slipje ongewassen wilde hebben. Niet gedaan. Anoniem opsturen kan, maar zodra ze het geld overschrijven hebben ze iig je bankrekeningnr naam en wrsch woonplaats. Vind ik toch beetje eng. Wrsch doen ze verder niet zoeel kwaad, maar heb wel grenzen. Straks heb je iemand die die je gaat stalken ofzo brrrr....
Woord "afberen"
Jolliegirl
Geplaatst: 17-01-13 11:23
dejavu schreef:
Dat is het punt niet. Hij betaalt ts voor een gedragen kledingstuk waar hij zich vermoedelijk op gaat afberen. Ik zie dat als betaalde sex.
Heb jij/zij daar last van? Prositutie is niet verboden... Dus d'r is niets illegaals aan.