Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fellor schreef:Boself schreef:Nogmaals:
Natuurlijk mogen jullie het 'niet vinden kunnen', maar kom op zeg, ga eens even iets anders doen.
Pardon?? Ik dacht dat een forum er voor iedereen was om zijn mening te geven en niet alleen voor het klapvee.

Boself schreef:Nogmaals:
Wat maakt het uit of het mag of niet? Zijn heeft een relatie, jullie niet. Het is haar vriend, niet die van jullie. Hoe willen ze dit controleren? Ik denk niet dat ze elke relatie nagaan om te kijken of iedereen zich wel een die leuke regeltjes houdt. Kunnen jullie je tijd niet gaan stoppen in échte pedofilie, in plaats van te gaan mierenneuken over een paar jaartjes leeftijdsverschil?
Natuurlijk mogen jullie het 'niet vinden kunnen', maar kom op zeg, ga eens even iets anders doen.
BobbieLover schreef:Boself schreef:Nogmaals:
Wat maakt het uit of het mag of niet? Zijn heeft een relatie, jullie niet. Het is haar vriend, niet die van jullie. Hoe willen ze dit controleren? Ik denk niet dat ze elke relatie nagaan om te kijken of iedereen zich wel een die leuke regeltjes houdt. Kunnen jullie je tijd niet gaan stoppen in échte pedofilie, in plaats van te gaan mierenneuken over een paar jaartjes leeftijdsverschil?
Luister boself..
Ze vraagt wat wij er van vinden.. dan krijgt ze antwoord..
en ik noem haar vriendlief geen pedofiel dat maak JIJ ervan
BobbieLover schreef:_AlMaraam_ schreef:Ik accepteer iedereen zijn mening wel, niet iedereen denk er hetzelfde over. Maar je moet het ook niet lopen doordrammen.
Daar heb je ook gelijk in![]()
Maar dit Topic..
is ook meer vragen naar een mening,en niet alle meningen zijn leuk
BobbieLover schreef:Oke![]()
@Boself
Maar kijk weetje..
Mensen zeggen veel *leeftijd is groot, maar die is ook gewoon groot*
en natuurlijk vinden vele dit leuk voor TS.
Ook de mensen die *vriendlief te oud vinden*
En er word gezegd dat mensen niet zo moeten reageren.
Maar TS zelf vraagt wat wij ervan vinden dat moet ze ook aanhoren..
En het accepteren en nee dat is geen flauwekuil.. dat is 'mening'en die mag van iedereen anders zijn![]()
dat is het enige wat ik nog wil zeggen haha
Boself schreef:BobbieLover schreef:Oke![]()
@Boself
Maar kijk weetje..
Mensen zeggen veel *leeftijd is groot, maar die is ook gewoon groot*
en natuurlijk vinden vele dit leuk voor TS.
Ook de mensen die *vriendlief te oud vinden*
En er word gezegd dat mensen niet zo moeten reageren.
Maar TS zelf vraagt wat wij ervan vinden dat moet ze ook aanhoren..
En het accepteren en nee dat is geen flauwekuil.. dat is 'mening'en die mag van iedereen anders zijn![]()
dat is het enige wat ik nog wil zeggen haha
Het gaat mij om het doordrammen het feit dat ze er pedofilie en de wet bijhalen. De wet heeft in de praktijk helemaal niets te zeggen over mensen en hun relaties, tenzij het natuurlijk echt tegen morele standaarden ingaat, zoals 50 en 12.
BobbieLover schreef:@Almaraan:
Dat is dan ook knap van je , dat je er niks van aantrekt.
En je moet gewoon doen vooral wat jezelf wilt.
als je vriend je gelukkig maakt ongeacht zijn leeftijd is het verder prima toch
_AlMaraam_ schreef:BobbieLover schreef:@Almaraan:
Dat is dan ook knap van je , dat je er niks van aantrekt.
En je moet gewoon doen vooral wat jezelf wilt.
als je vriend je gelukkig maakt ongeacht zijn leeftijd is het verder prima toch
Zo knap vind ik het niet hoor, ze kennen ons gewoon niet. En je kan moeilijk oordelen van achter je computerschermpje lijkt me.
Als we beide gelukkig zijn lijkt me dat idd wel goed

Want in mijn ogen is dat toch het belangrijkste; dat jullie 2 jullie goed voelen bij elkaar !
Boself schreef:Je hebt je mening gegeven, niet iedereen is het daarmee eens, dus stop dan op een gegeven moment ook. Niet iedereen zit te wachten op constant commentaar en dat doorzagen.

Roosch schreef:Wat een gezever zeg. TS opent blij een topic en mag vervolgens een lading kritiek ontvangen.
Ts, ik ben blij voor je! Ik heb ook mogen beleven in hoeverre Bokt als datingsite kan dienen, wij zijn nu bijna 4 jaar samen.

Ik ben inmiddels ook alweer 4 jaar gelukkig met mijn tien jaar oudere vriend. Wij waren ongeveer even oud als jullie toen we iets kregen! Wij hadden het ook niet zo gepland, maar het overkomt je. Mijn omgeving moest er ook even aan wennen, maar inmiddels staat bijna niemand meer stil bij het leeftijdsverschil en zien ze gewoon dat wij een gelukkig stel zijn.