Wisten jullie dat …

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Wisten jullie dat …

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:58

Ach, ik scheel ook 8 jaar met mijn vriend. Gaat prima zo. Snap niet dat mensen er hier zo moeilijk over kunnen doen. Het is toch TS haar relatie dus i.p. is zij de enige die er gelukkig mee moet zijn. Tenzij het een slechte vent is natuurlijk, maar die heb je in alle leeftijden.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:07

Zo bokt zorgt er wel voor dat er een flinke domper op je verliefdheid komt he TS :(:)

Als jullie gelukkig zijn, en helemaal verliefd op elkaar en elkaar met respect behandelen (en dat lees ik toch wel uit jouw en zijn berichten) dan is het toch juist mooi, leuk, geweldig, fantastisch??!!

Geniet er van! :D :j :j

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:13

Tussen 'verkering' en 'samen oud worden' zitten nog heel wat stapjes.
TS geniet er van!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 14:50

Fellor, ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik me erg volwassen voel ;)

Anoli, Valt erg goed mee hoor. Ik had dit ook wel verwacht van Bokt.
Dankje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:23

Boself schreef:
Nogmaals:

Natuurlijk mogen jullie het 'niet vinden kunnen', maar kom op zeg, ga eens even iets anders doen.

Pardon?? Ik dacht dat een forum er voor iedereen was om zijn mening te geven en niet alleen voor het klapvee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:24

Fellor schreef:
Boself schreef:
Nogmaals:

Natuurlijk mogen jullie het 'niet vinden kunnen', maar kom op zeg, ga eens even iets anders doen.

Pardon?? Ik dacht dat een forum er voor iedereen was om zijn mening te geven en niet alleen voor het klapvee.

Je hebt je mening gegeven, niet iedereen is het daarmee eens, dus stop dan op een gegeven moment ook. Niet iedereen zit te wachten op constant commentaar en dat doorzagen.

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:15

Wat een gezeur over het leeftijdsverschil zeg, niet naar luisteren hoor TS; als het goed voelt moet leeftijd niet uit maken! :)
Toen ik 17 was heb ik ook iets gehad met iemand die een stuk ouder was, ging prima hoor....

Ik snap best dat er mensen zijn die het teveel vinden, maar wie zijn wij om te zeggen dat het niet kan?

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:17

Boself schreef:
Nogmaals:

Wat maakt het uit of het mag of niet? Zijn heeft een relatie, jullie niet. Het is haar vriend, niet die van jullie. Hoe willen ze dit controleren? Ik denk niet dat ze elke relatie nagaan om te kijken of iedereen zich wel een die leuke regeltjes houdt. Kunnen jullie je tijd niet gaan stoppen in échte pedofilie, in plaats van te gaan mierenneuken over een paar jaartjes leeftijdsverschil?

Luister boself..
Ze vraagt wat wij er van vinden.. dan krijgt ze antwoord..
en ik noem haar vriendlief geen pedofiel dat maak JIJ ervan ;)
Laatst bijgewerkt door BobbieLover op 13-01-13 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:18

Maar nogMaals!
ik gun jullie alle twéé het beste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:28

BobbieLover schreef:
Boself schreef:
Nogmaals:

Wat maakt het uit of het mag of niet? Zijn heeft een relatie, jullie niet. Het is haar vriend, niet die van jullie. Hoe willen ze dit controleren? Ik denk niet dat ze elke relatie nagaan om te kijken of iedereen zich wel een die leuke regeltjes houdt. Kunnen jullie je tijd niet gaan stoppen in échte pedofilie, in plaats van te gaan mierenneuken over een paar jaartjes leeftijdsverschil?

Luister boself..
Ze vraagt wat wij er van vinden.. dan krijgt ze antwoord..
en ik noem haar vriendlief geen pedofiel dat maak JIJ ervan ;)

Was niet naar jou gericht.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:32

Oke :)

@Boself
Maar kijk weetje..
Mensen zeggen veel *leeftijd is groot, maar die is ook gewoon groot*
en natuurlijk vinden vele dit leuk voor TS.
Ook de mensen die *vriendlief te oud vinden*
En er word gezegd dat mensen niet zo moeten reageren.
Maar TS zelf vraagt wat wij ervan vinden dat moet ze ook aanhoren..
En het accepteren en nee dat is geen flauwekuil.. dat is 'mening'en die mag van iedereen anders zijn ;)
dat is het enige wat ik nog wil zeggen haha :+
Laatst bijgewerkt door BobbieLover op 13-01-13 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 16:34

Ik accepteer iedereen zijn mening wel, niet iedereen denk er hetzelfde over. Maar je moet het ook niet lopen doordrammen.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:36

_AlMaraam_ schreef:
Ik accepteer iedereen zijn mening wel, niet iedereen denk er hetzelfde over. Maar je moet het ook niet lopen doordrammen.

Daar heb je ook gelijk in :)
Maar dit Topic..
is ook meer vragen naar een mening,en niet alle meningen zijn leuk :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 16:38

BobbieLover schreef:
_AlMaraam_ schreef:

Daar heb je ook gelijk in :)
Maar dit Topic..
is ook meer vragen naar een mening,en niet alle meningen zijn leuk :)

Niet alle meningen zijn leuk idd. Maar ik trek me er ook niet echt iets van aan. Niemand uit dit topic kent mij en mijn vriend echt goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:39

BobbieLover schreef:

@Boself
Maar kijk weetje..
En het accepteren en nee dat is geen flauwekuil.. dat is 'mening'en die mag van iedereen anders zijn ;)

Het gaat mij om het doordrammen het feit dat ze er pedofilie en de wet bijhalen. De wet heeft in de praktijk helemaal niets te zeggen over mensen en hun relaties, tenzij het natuurlijk echt tegen morele standaarden ingaat, zoals 50 en 12.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:41

Boself schreef:
BobbieLover schreef:

@Boself
Maar kijk weetje..

Het gaat mij om het doordrammen het feit dat ze er pedofilie en de wet bijhalen. De wet heeft in de praktijk helemaal niets te zeggen over mensen en hun relaties, tenzij het natuurlijk echt tegen morele standaarden ingaat, zoals 50 en 12.

Ja,
Ik heb ook al eerder gezegd in de topic:

Pedofiele doen het met minderjarige uit lust
en wat Ts en haar vriend hebben is gebasseerd op liefde
Laatst bijgewerkt door BobbieLover op 13-01-13 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:41

@Almaraan:
Dat is dan ook knap van je , dat je er niks van aantrekt.
En je moet gewoon doen vooral wat jezelf wilt.
als je vriend je gelukkig maakt ongeacht zijn leeftijd is het verder prima toch :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 16:45

BobbieLover schreef:
@Almaraan:
als je vriend je gelukkig maakt ongeacht zijn leeftijd is het verder prima toch :D

Zo knap vind ik het niet hoor, ze kennen ons gewoon niet. En je kan moeilijk oordelen van achter je computerschermpje lijkt me.

Als we beide gelukkig zijn lijkt me dat idd wel goed ;)

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:46

_AlMaraam_ schreef:
BobbieLover schreef:
@Almaraan:

Zo knap vind ik het niet hoor, ze kennen ons gewoon niet. En je kan moeilijk oordelen van achter je computerschermpje lijkt me.

Als we beide gelukkig zijn lijkt me dat idd wel goed ;)

+:)+

xLIESSSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:02

Even puur objectief bekeken: Ik vind het leeftijdsverschil, en daaruit voortvloeiend ook het fase-verschil, ook echt wel groot. Het is hier al meerdere keren aangekaart, dus ik ga hier niet meer de uitleg doen daarvan. Dat heeft niet echt een toegevoegde waarde :+

Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat je zoiets moeilijk kan beoordelen zonder de personen in kwestie te kennen. Ik lees dit nu op bokt en ik het eerste wat ik denk is 'oei, oei, die schelen veel'.
Maar als ik dan eens nadenk en de situatie in mijn leefwereld zet, dan zou ik het maar half zo erg vinden als mijn zus een jongen van 23 als vriendje heeft. (tenzij het natuurlijk een foute kerel is...) Maar mijn eerste gedacht zou wel hetzelfde blijven, het zou wel aanpassen naarmate ik de jongen leer kennen ;)

Je kan het mensen dus niet kwalijk nemen dat ze als eerste gedacht hebben 'te groot leeftijdsverschil'.

Als er sprake van liefde is, dan is er voor de 2 mensen in kwestie geen spraken meer van een leeftijdsverschil, enkel de omgeving oordeelt hier anders over...
Maar als jij en je vriend jullie goed voelen bij elkaar enzo, dan wens ik jullie beide veel succes toe !! :) Want in mijn ogen is dat toch het belangrijkste; dat jullie 2 jullie goed voelen bij elkaar ! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:01

Boself schreef:
Je hebt je mening gegeven, niet iedereen is het daarmee eens, dus stop dan op een gegeven moment ook. Niet iedereen zit te wachten op constant commentaar en dat doorzagen.

het heen en weer sturen van posts met iemand anders om je nader te verklaren is dus doorzagen? Misschien dat jij beter een keer wat aan leesvaardigheden en opvattingsvaardigheden kn doen in plaats van andere mensen lastig te vallen.

Mijn post ging over iemand hier die zegt op haar 15e haar 33 jarige vriend te hebben leren kennen. Sorry, maar even over een eerdere post over morele principes.. dat is in dat geval van toepassing dus vandaar dat ik reageer. Het gaat in mijn posts nog neit eens om de leeftijd van de topicstarter.

En iedereen hier die het fantasiebeeld heeft dat pedofielen alleen maar lust willen vervullen; lees je eens in, perdofielen denken soms ook dat ze een liefdesrelatie hebben en die kinderen daar geen kwaad mee doen enz. Dat is ook niet altijd een kwestie van opgewonden worden van kinderen zien. Niet iedereen hier heeft dat helemaal begrepen.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:18

Zo, kon niet echt reageren omdat ik heerlijk met mijn knol naar het bos was :P

Maar Fellor, je noemt mijn vriend nu weer een pedofiel. Ik ben inmiddels bijna 30, als hij echt een pedo was, zou hij me dan niet al lang geleden ingeruild hebben? Ik ben niet bepaald een kind meer... Bovendien is er ook al meerdere keren gezegd dat hij zich totaal afzijdig hield tot aan mijn 18e, toen was ik ook geen kind meer ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:21

Wat een gezever zeg. TS opent blij een topic en mag vervolgens een lading kritiek ontvangen.

Ts, ik ben blij voor je! Ik heb ook mogen beleven in hoeverre Bokt als datingsite kan dienen, wij zijn nu bijna 4 jaar samen. :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 19:24

Roosch schreef:
Wat een gezever zeg. TS opent blij een topic en mag vervolgens een lading kritiek ontvangen.

Ts, ik ben blij voor je! Ik heb ook mogen beleven in hoeverre Bokt als datingsite kan dienen, wij zijn nu bijna 4 jaar samen. :D

Tjah, bokt is niet bokt als er nooit kritiek zou zijn over de stomste dingen ;)

Dankje!
ooh ook erg leuk weer om te horen :D

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:36

Heel veel geluk samen! :) Ik ben inmiddels ook alweer 4 jaar gelukkig met mijn tien jaar oudere vriend. Wij waren ongeveer even oud als jullie toen we iets kregen! Wij hadden het ook niet zo gepland, maar het overkomt je. Mijn omgeving moest er ook even aan wennen, maar inmiddels staat bijna niemand meer stil bij het leeftijdsverschil en zien ze gewoon dat wij een gelukkig stel zijn.