Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tessaaa schreef:Corien, ik zit ook al dagen over dat mintgroene jasje te kwijlen haha. Maar het mag gewoon echt even niet van mezelf. Ga nogal los in de sale momenteel. Maar mag ook van mezelf, ik heb namelijk eindelijk een 'echte baan' gevonden haha. Alleen een beetje jammer dat de dresscode formeel is.
Een leren rok is ook niet zo iets wat ik aan zou doen. Ben echter nog wel op zoek naar een mooie leren/nepleren broek. Die schijn ik alleen met een lelijke pasvorm te kunnen vinden.
__Rianne schreef:Girassol leuke dingen!al vind ik die rok helemaal niks.
![]()
Heb een foto gemaakt (nouja mama en die is niet zo heel handig met een telefoon) dus niet zo duidelijk geworden
[ Afbeelding ]
Girassol schreef:__Rianne schreef:Girassol leuke dingen!al vind ik die rok helemaal niks.
![]()
Heb een foto gemaakt (nouja mama en die is niet zo heel handig met een telefoon) dus niet zo duidelijk geworden
[ Afbeelding ]
Dank je! En smaken verschillen gelukkigHoewel, toen ik die foto van die rok zag, vond ik 'm ook niet zo denderend
Hij ziet er op die foto vrij lomp uit vind ik. In het echt vind ik 'm best mooi en elegant met pumps erbij
Leuke blazer heb je aan trouwens, is 'ie nou donkergroen?