marleen_usar schreef:Niet gaan lachten jullie hoor, maar gisteren moest ik noodgedwongen mijn beveiling van mijn telefoon veranderen.Je weet wel met die rondjes en dan maak je een figuur.Zegt mijn dochter het kan ook anders, o hoe dan vraag ik? Met cijvers, o das veel beter zeg ik. Nou dus mijn geboorte datum genomen, vanmorgen phone aangezet en code ingetikt. Huh hij is niet goed die code, wat vreemd. Stond er sim vergrendeld dus vroeg om pukcode, ahhhhhhhh wat nou weer? Ik de provider gebeld en gevraagd om mijn pukcode.
Pukcode ingetikt en dan beveiligings code, weer pin vergrendeld. Pffff weer pukcode in moeten tikken. Na een tijdje haal ik mijn dochter uit bed en zeg, die code werkt niet. Huh hoe kan dat nou, ja geen idee? heb je je pincode niet ingetikt dan? ja dat doe ik steeds, maar dat klopt niet. Neehee je pincode niet je geboorte datum. Ohhhhhhhhh hehe nou snap ik het pas wat je bedoeld, waha blond hoor vandaag. Moest dus bij het aanzetten eerst de pincode intikken, en dan pas geboortedatum en niet meteen de geboortedatum.
Ik moest al lachen na je eerste zin