Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:23

marleen_usar schreef:
Niet gaan lachten jullie hoor, maar gisteren moest ik noodgedwongen mijn beveiling van mijn telefoon veranderen.Je weet wel met die rondjes en dan maak je een figuur.Zegt mijn dochter het kan ook anders, o hoe dan vraag ik? Met cijvers, o das veel beter zeg ik. Nou dus mijn geboorte datum genomen, vanmorgen phone aangezet en code ingetikt. Huh hij is niet goed die code, wat vreemd. Stond er sim vergrendeld dus vroeg om pukcode, ahhhhhhhh wat nou weer? Ik de provider gebeld en gevraagd om mijn pukcode.

Pukcode ingetikt en dan beveiligings code, weer pin vergrendeld. Pffff weer pukcode in moeten tikken. Na een tijdje haal ik mijn dochter uit bed en zeg, die code werkt niet. Huh hoe kan dat nou, ja geen idee? heb je je pincode niet ingetikt dan? ja dat doe ik steeds, maar dat klopt niet. Neehee je pincode niet je geboorte datum. Ohhhhhhhhh hehe nou snap ik het pas wat je bedoeld, waha blond hoor vandaag. Moest dus bij het aanzetten eerst de pincode intikken, en dan pas geboortedatum en niet meteen de geboortedatum.

Ik moest al lachen na je eerste zin :') ik las niet goed en zag alleen noodgedwongen bevalling van mobiele telefoon... toen ik verder las kwam ik erachter dat er geen bevalling stond xD

Firegirl

Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:56

Toen ik vanmiddag dit liedje op de radio hoorde....vroeg ik me af of ik het nou echt goed hoorde.

Ff zelf op youtube opzoeken:
skylar grey c'mon let me ride

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 11:40

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:13

Lunaeekie schreef:
marleen_usar schreef:
Niet gaan lachten jullie hoor, maar gisteren moest ik noodgedwongen mijn beveiling van mijn telefoon veranderen.Je weet wel met die rondjes en dan maak je een figuur.Zegt mijn dochter het kan ook anders, o hoe dan vraag ik? Met cijvers, o das veel beter zeg ik. Nou dus mijn geboorte datum genomen, vanmorgen phone aangezet en code ingetikt. Huh hij is niet goed die code, wat vreemd. Stond er sim vergrendeld dus vroeg om pukcode, ahhhhhhhh wat nou weer? Ik de provider gebeld en gevraagd om mijn pukcode.

Pukcode ingetikt en dan beveiligings code, weer pin vergrendeld. Pffff weer pukcode in moeten tikken. Na een tijdje haal ik mijn dochter uit bed en zeg, die code werkt niet. Huh hoe kan dat nou, ja geen idee? heb je je pincode niet ingetikt dan? ja dat doe ik steeds, maar dat klopt niet. Neehee je pincode niet je geboorte datum. Ohhhhhhhhh hehe nou snap ik het pas wat je bedoeld, waha blond hoor vandaag. Moest dus bij het aanzetten eerst de pincode intikken, en dan pas geboortedatum en niet meteen de geboortedatum.

Ik moest al lachen na je eerste zin :') ik las niet goed en zag alleen noodgedwongen bevalling van mobiele telefoon... toen ik verder las kwam ik erachter dat er geen bevalling stond xD

Ja haha dat d8 ik ook :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:33

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:36

Het lezen van een vacature waar in stond:
Maar samen met gezelligheid bieden wij je ook nog eens het beste salaris van de stad! Wij werken met zekerheid en onhaalbare targets! Bij ons verdien je bijna altijd (afhankelijk van je inzet) tussen de €11,- en €13,- netto per uur!
:')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:39

Dat m'n honden tijdens het uitlaten aangerand werden door een (voor het eerst) krols katje............... :') (geloof me, als daar beelden van waren, had niemand het droog gehouden :+ :D )

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:40

Kentaro maakte mij vandaag aan het lachen!

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:41

Toen een vriendin een heel grappig appje stuurde :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:42

Afbeelding

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:45

Haha Sjors, dan ben ik gelukkig niet de enige :')
Ik dacht al: straks gaat iedereen dat bericht quoten en dan zeggen dat ze om mijn opmerking moesten lachen xD

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:46

Haha die foto :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:47

Het was niet die kat, maar zoiets ging ze o.a. wel liggen voor m'n mannen............ :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:23

Mijn moeder was de hond uit laten en kwam langs de bushalte waar ik stond te wachten, ik stap in en Bruno m'n hond, begon allemaal te janken en te piepen van "waar gaat baasje heen?" :oo :Y) Hij wou nog de bus in rennen achter mij aan haha.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:36

Gekke collega die ging playbacken en dansen :')

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:48

Ik moest heel veel pennen bestellen voor mijn werk. Normaal gaat op de website de pennen altijd per pakje, maar deze pennen was een uitzondering.
Ik dacht dus 5 pakjes a 20 stuks te hebben besteld. Kregen we vandaag 5 pennen binnen van dat bedrijf (ipv 100). Ik stond te janken van het lachen!
Bleken deze pennen dus per 1 besteld te worden. :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:56

3fm, waarbij er werd gepraat over een gekke wethouder die vindt dat we moeten plassen onder de douche i.v.m. watergebruik. Hoe de DJ's daarop in gingen was geniaal :')

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:59

samen met 3 vrienden de slappe lach in de klas, waarom weet ik niet hahaha, maar het was blijkbaar super grappig!

xAng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 18:54

Eindelijk uitbehandeld zijn, vervolgens zo vrolijk in een bushokje staan dat ik menig buschauffeur een nekhernia bezorgd heb :+ Sorry, foutje!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:19

Deze foto op facebook :D

Afbeelding

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:36

Cubone schreef:
Het lezen van een vacature waar in stond:
Maar samen met gezelligheid bieden wij je ook nog eens het beste salaris van de stad! Wij werken met zekerheid en onhaalbare targets! Bij ons verdien je bijna altijd (afhankelijk van je inzet) tussen de €11,- en €13,- netto per uur!
:')

Dit maakte mij heel erg aan het lachen :')

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:49

Mijn zus was een weekend naar een bungalow met de verjaardag van een vriendin. Helaas was dat niet zo leuk omdat die moeder van die vriendin ALLEEN maar aan het schreeuwen en commanderen was, niemand vond het dus leuk.
Had ik dat dus aan mijn beste vriendin verteld.
Had zij op wedstrijdzwem-training -waar die mevrouw zwemlerares is- gevraagt aan die moeder hoe het weekend was met de verjaardag van haar dochter.
Had die vriendin mij dus gesmst:
Lol *naam van moeder* zei dat het weekend zeker voor herhaling vatbaar was _O-

Daar heb ik me toch om gelachen :')

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:49

Laatst bijgewerkt door Kyarahh op 09-01-13 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:51

Leuk topic :D

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:52

Ik ben aan het PB-en met een bokker, over toekomstige opleidingen. Ik vertelde haar dat ik mezelf over een aantal jaartjes graag in een TBS-kliniek zie werken. Na nog een 2-tal berichtjes heen en weer kreeg ik opeens:

"Jij komt wel in die TBS-kliniek"

Ik moest even 2 keer lezen en toen dacht ik, oja werken .. niet opgenomen worden :+