Ja gematigd positief is beter als negatief! Vanavond ga ik naar mijn paard. Ik zou eigenlijk meerijden in een clinic van Gert van Horst, maar nu ga ik kijken hoe mijn paard in die clinic meeloopt . Baal er stevig van dat ik zo iets gaafs niet zelf kan doen. Nu word hij gereden door degene die mijn paardje nu onder der hoede heeft. Zij gaat hem volgende week ook uitbrengen naar de vsn. Foto's zullen wel volgen van mijn knappe bink. En heeeel misschien, dat ik hem vanavond zelf wel uitstap....
Leuk dat je vanavond naar Emp gaat Weet niet of uitstappen al zo verstandig is, maar je voelt zelf het beste wat je wel en niet kunt . Fijn dat de uitslag toch nog enigzinds meeviel. ! Op naar de 2e scan en hop hop, die zit zo weer in het zadel !!
Als je een bomproef paard hebt is even stappen op je paard misschien wel goed. Kan een soort masserende werking van uit gaan die je net nodig hebt. Wel goed opletten wat je lijf je vertelt (maar volgens mij ben je daar zeer geoefend in ...).
Maflinger, mijn 3 jarige is redelijk bomproof en ik denk na een clinic van eigenlijk een uur (hij mag van mij geen uur meelopen, vind ik echt veel te veel dus zal eerder 30/40min worden) zo moe, dat daar zeker niet bang voor hoef te zijn . De vraag is meer, hoe kom ik erop en hoeveel pijn doet het om erop te zitten. Maar als het goed voelt en ik kom erop en de omstandigheden zijn ernaar, wil ik er toch erg graag, al is het maar 1 rondje, heeeel even op. Als troost dat ik de clinic niet zelf kan rijden zeg maar
Niet meer opgestapt gister maar wel een mooie en leerzame avond gehad. Was wel echt gesloopt. En mooie complimenten gehad van toch niet de minste!
Omdat ik vanochtend ook een planning had geen pil gepakt gister en zodoende heel slecht geslapen, dus toen ik thuiskwam meteen me bed in gedoken en de hele middag bijgeslapen totdat er mensen inde buurt hele goede sex hadden kennelijk en een half uur lang de hele buurt bij elkaar schreeuwde van ? Nu voel ik me wel weer redelijk fit en verveel ik me nogal . Iedereen heeft plannen uiteraard en ik blijf braaf in bed vanavond. Genoeg gedaan in 24 uur tijd. Serie downloaden of filmpje downloaden of zo
Catori
Geplaatst: 15-12-12 19:32
Goed luisteren naar je lichaam hoor, ook al is dat rete moeilijk en zal je je af en toe te pletter vervelen. Des te eerder ben je weer de oude.
Wel ontzettend balen van je auto
Quarterh0rse
Geplaatst: 15-12-12 21:41
Fijn om te horen dat het een beetje de goede kant op gaat, sterkte met het herstel!
Iedereen ook bedankt voor alle pbs die binnenkomen hoor!
Heb fijn weekend achter de rug, met hele lieve vrienden en veel gezelligheid. Door gewoon op de bank te hangen voelde ik me ook even helemaal niet beperkt . Kleine dingen doen gaat goed, maar daarna moet ik ook wel echt mijn rust pakken. Zolang ik dat doe kan ik rustig opbouwen hoop ik.
Mijn zoektocht naar een auto is een ramp! Ik wil weer een zelfde alleen met iets meer PK, maar of ze staan in Friesland, of hebben al veel te veel km op de teller, of te weinig pk, of wegen te veel (maandlasten). Alleen bij de man waar ik hem sowieso graag zou kopen staat een geschikt, maar die is knalrood en mist nogal aan uitstraling. Het is toch iets waar je als het goed is lang mee doet.... Lastig dit!
Carlijn101
Geplaatst: 17-12-12 11:26
Knalrood is toch cool Die Vitara van ons is ooit knalroze geweest !!! Toen wij hem kochten donkerblauw, zagen we later pas dat hij overgespoten was..
Vermogen etc. is belangrijker dan het uiterlijk. Maar goed je moet er wel mee over straat kunnen .
Wat fijn dat jij en de rest van jullie flat mee mochten genieten van die seks . Ik hoor het ook bij mijn bovenburen, hoe stil ze ook zijn, het bed kraakt .. Gelukkig (voor mij dan) doen die er maar een minuut over
Rood is wel lekker opvallend, word je niet over het hoofd gezien. Fijn dat je een goed weekend hebt gehad.
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-12 11:54
Haha Renee, nou die sex hier ging nergens over. Sjezus wat een herrie! En dat duurde en duurde!
Uhm ja, hij is gewoon knalrood zeg maar. Deze is het:
Ik heb wel een andere hele mooie gezien, maar die gaat geveild worden wegens faillissement en dat is dus maar de vraag op wat voor bedrag die uitkomt, plus je kan geen testrit maken. Ook niet ideaal. Dan nog een hoop die het net niet zijn, in de buurt of ver weg, maar om te gaan kijken heb je energie EN een auto nodig .
Vrijdag komt mijn paard terug naar zijn eigen stal. Zou dan toch graag er heen kunnen (lees, ik moet gewoon naar mijn paard kunnen!) Zowel lichamelijk als vervoertechnisch. Dus dit word gewoon mijn week vind ik .
Ik vind hem ook stoer Leo ! Dat rood past hem prima! Maar dit is geen grand toch? Wel zwaarder als die je had?
Lol, wie weet wat er allemaal gebeurde in die slaapkamer, ik vind het toch altijd leuke even te laten merken dat ik ze hoor/hoorde.. (misschien dat mijn buren daarom wel zo stil zijn LOL)
Zojuist pb gehad, na donderdag wil ik best een keer mee autotje crossen !
Ja, als het echt een zelfde type is, is geen proefrit niet zo een ramp.. Maarja, het blijft een risico. Zit daar wel garantie bij?
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-12 13:01
(ja dit is een grand 28 meer pk en 1 of 2 gewichtsklasses hoger afhankelijk van de body) Ik vind hem echt te rood . Moet er wel (hopelijk) heel wat jaartjes mee vooruit. Anderzijds, bekent en betrouwbaar adres plus inruil van mijn wrak... Maar hij is knalrood!
Ben meer van zoiets. Deze gaat geveild worden. Ja veel risico want je kan er niet in kijken he! Ieder schade dingentje word vermeld met foto, maar ja wat er onderin mankeert zie je niet op een foto... Maar ja waar eindigt de veiling op? Hij begint zaterdag pas, maar wel ver onder de waarde van deze auto! Komt wel 16% assurantie bij en 21% btw volgens mijn garage. Ps als je met deze aan de linkerkant een boom raakt heb je tenminste je bullbar WEL gebruikt (zie op voor mijn oude, gemiste bullbar...)
Met hard zoeken kom ik er een hoop tegen hoor, maar echt ver weg en dan net niet wat je zoekt, moet je dan dat hele eind gaan rijden? Ik vind het lastig, maar wil toch graag deze week een vordering zien zodat ik naar stal kan als ik moet. Vriend van me woont hier om de hoek en staat op dezelfde stal en die zal me zeker wel een lift willen geven hoor, maar om daar nou afhankelijk van te blijven. En in het nieuwe jaar wil ik weer gaan werken (paar uurtjes). Dat gaat niet met mijn step . Dus er moet iets komen!
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 17-12-12 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Tja feit blijft wel dat auto's boven in Nederland ook iets goedkoper zijn als hier, ik ben mijn vorige auto ook in Amsterdam gaan halen, dus misschien toch het overwegen waard
Tjah als het helemaal goed is, is het de moeite waard.. maarja, Friesland ofzo is wel ERG ver!.. Zeg al wil best een keer met je op en neer crossen als ik kan. Wel nadeel dat je hem meestal niet meteen mee kan nemen en dus 2x op en neer zal moeten.. (en de garantie dan ook ver weg is)
Doet die garage van je niet aan inkoop voor je? Dat je hem via hem koopt? Kost het iets meer, maar dan heb je wel bij hem garantie. (garage waar ik vruger heen ging had dit aangeboden)
Wel een gave die hierboven, je kan toch mee bieden tot JOU max, lukt het, heb je hem, lukt het niet kijk je verder.. Mooi ding ! En meteen ermee langs je eigen garage of hij hem even nakijkt, vind hij het niks kun je hem altijd weer te koop zetten
Nee hem weer te koop zetten word hem niet. Dan zit al mijn geld erin, maak ik er straks nog verlies op en heb ik weer niks om in te rijden. Ik ga de veiling in de gaten houden en mocht hij binnen een acceptabele prijs blijven wil ik wel een bod wagen, maar binnen een marge dat er nog aan gerepareerd kan worden om hem in orde te maken! Ik word er gek van. Niemand een auto over zeker die ik zolang kan lenen zodat er minder druk op staat?
Zal zo mijn bed eens uit voor mijn poging boodschappen doen! Ben er nog niet uit geweest vandaag zucht en wil echt zelf boodschappen doen en vanavond zelf eten maken...
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-12 19:07
Toch mezelf overschat dit weekend en net te veel gedaan. Vandaag geprobeerd mijn brommer te starten dit lukte niet maar bovenal het was echt te veel! Terwijl ik het vrij snel op heb gegeven. Ben terug naar bed gegaan.
Vriend van me heeft hem net aan de praat gekregen dus dat is positief, toen samen boodschappen gaan doen met de auto maar het was gewoon te veel. Scheelde heel weinig of ik had languit op de vloer gelegen. Hij heeft wat we hadden meegenomen en mijn veilig thuis afgezet. Lig nu in bed bij te komen en heb dan toch eindelijk maar toe gegeven en een pijnstiller gepakt . Wat een pijn en uitputting van niks!
Percy
Geplaatst: 17-12-12 19:20
Het is ook nog maar net gebeurd, niet gek dat je zo snel uitgeput bent. Neem de tijd om je lichaam (en geest) te laten herstellen van dit nare ongeluk.
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-12 00:22
ik ben nogal ongeduldig. Lastig zoeken zo hoor!
Nog even zoals beloofd 2 plaatjes tijdens de clinic van Gert van hoorn . Ik ben hier dus niet de ruiter die erop zit, maar dat moge duidelijk zijn. Fotos zijn binnen gemaakt zonder flits helaas dus wat flets maar ik ben der blij mee!
Voor de duidelijkheid, hij is 3 dus ik ben er heel zuinig op!
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 18-12-12 00:35, in het totaal 2 keer bewerkt
quartel
Geplaatst: 18-12-12 00:29
poe....je bent erg snel met het opzoeken van je grenzen. Vraag niet te veel van jezelf want je zal alleen maar langer bezig zijn met herstellen......dat gunt niemand je denk ik.
Mooi dier heb je....op de tweede foto spat de glans van het scherm hier
Logisch dat je snel weer een auto wilt.......maar zoals het nu gaat kan je niet alleen op pad.....denk ik?
Doe een beetje voorzichtig met jezelf hoor, het is geen wedstrijd