Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:35

nou heb de Galaxy!

Heb alleen geen idee hoe ik mijn internet inschakel, kan geen verbinding maken :?

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:37

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 21-11-22 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:38

rOcky_lofz schreef:
dat vind ik ook, zelfs nadat ik rekening nummer had gevraagd, werd mijn adres niet gevraagd..

Ik vergeet ook wel eens het adres te vragen, en bedenk dan als ik het geld heb dat ik nog geen adres heb...
En misschien gaat de verkoper ervanuit dat je zelf bedenkt dat het handig is om je adres te sturen.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:43

Kreeg een bod net via de mail. Mijn vp is 40 euro. In de mail stond. 20 euro. Niks geen hallo geen mvg of ik bied. Heb hem succes gewenst met zijn zoektocht, voor 20 euro is genoeg te vinden maar niet zgan ik het verkoop.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:45

Er stond alleen : 20 euro ?
Dan had ik teruggestuurd: x 2 :))

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:54

Ja alleen dat. Haha maar dat was idd ook een goeie geweest.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:25

Oeps, ik ben nu ook even raar mens op MP. Ik bied iets aan, dat nu ik het pak om te kijken hoe het verzonden moet worden, veel meer waard blijkt te zijn... Baal ik even want ik heb echt superlage vraagprijs... Denk dat ik het wel verkoop als haar bod inderdaad exclusief verzenden is, vind het anders ook niet netjes nu terug te krabbelen nog. Maar wat ontzettend stom van mezelf!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:34

Dat is inderdaad zonde ... maar wel heel eerlijk van je dat je het dan toch voor die prijs wilt verkopen !
Zou dan ook wel op mijn punten staan wat betreft de verzendkosten, als daar nog geen afspraken over zijn gemaakt ( wat ik opmaak uit jouw post ) dan zou ik die er zeer zeker bijtellen :j

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:38

Ik had mijn vraagprijs genoemd excl. verzenden, krijg ik een bod met de vraagprijs en meteen adres. Prima, maar ik wil eerst zeker weten dat ze verzendkosten mee over maakt. Anders houd ik echt niets meer over...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:44

Gelijk een mailtje terug met het totaalbedrag dat je hebben wilt ( en nog wat meer vriendelijke woorden natuurlijk :j )

Volgens mij is het ook wel gebruikelijk om te bieden zonder verzendkosten, misschien wil ze het wel op komen halen ?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:45

Dan zet je er toch bij dat ze het bedrag kan overmaken plus 6.75 verzendkosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:46

Ik heb ook wat dingetjes online staat op marktplaats. Verzenden jullie kleding e.d via brievenbuspost?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:48

Eigenlijk alles wel wat niet breekbaar is en inclusief envelop niet dikker is dan 32 mm ( heb zelf zo'n brievenbusmeetsleuf ;) )

Tenzij de koper graag een track & trace heeft, dan wordt het automatisch een pakje !

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:49

Inderdaad gewoon wel zorgen dat de verzendkosten wel erbij komen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:49

Ik mailde dan altijd: Wilt u het ophalen of moet het verzonden worden? Als het verzonden moet worden, komt er nog €... bij aan verzendkosten en dan zou het totaal op €... komen. (Verzendkosten natuurlijk afhankelijk van de manier van verzenden, ik weet niet hoe groot je pakket is)

@Blingh: Als het mogelijk is verzend ik het idd via de brievenbus, maar meestal overleg ik met de koper. Als het via de brievenbus moet, reken ik de kosten voor zo'n grote stevige enveloppe + de postzegels, maar als ze liever willen dat ik het als een pakket verzend dan doe ik daar ook niet moeilijk over.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:55

Ik had gezegd wat verzendkosten gingen zijn, ze wilde dat ik het probeer via brievenbus post te doen, en bood daarbij een bedrag, ga meteen haar adres op, dus ze wil het verzonden hebben. Maar goed ik heb haar gemaild dat ik wel verzendkosten erbij wil hebben, wacht het wel even af dus :)

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:58

ElizeVdS schreef:
Oeps, ik ben nu ook even raar mens op MP. Ik bied iets aan, dat nu ik het pak om te kijken hoe het verzonden moet worden, veel meer waard blijkt te zijn... Baal ik even want ik heb echt superlage vraagprijs... Denk dat ik het wel verkoop als haar bod inderdaad exclusief verzenden is, vind het anders ook niet netjes nu terug te krabbelen nog. Maar wat ontzettend stom van mezelf!

Nu ben ik wel benieuwd waar het om gaat!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:03

roxiie schreef:
rOcky_lofz schreef:
ik ga nu zeker via Agradi bestellen, dan weet ik zeker dat ik hem binnen krijg.. :)

Als je het snel moet hebben zou ik t niet bij Agradi bestellen, die nemen het niet zo nauw met de aangegeven levertijd :')

In behandeling sinds:
19 november 2012 om 21:16 uur.

Laatste status update:
20 november 2012 om 9:42 uur.

Levering status:
is verstuurd

Verwachte levertijd:
is verstuurd op 20 November 2012

Factuur is binnen, en hij is vanmorgen verstuurd! ze kunnen het wel :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:33

Goed dat je voor de nieuwe bent gegaan rOcky_lofz!
Hoop dat je hem snel binnen hebt :)

Ik heb een keer een oud xbox spel verkocht via marktplaats.
Daar was ik zelf met de prijs niet zo duidelijk mee geweest (dat de verzendkosten er nog bij moesten).
Toen het geld overgemaakt was zag ik dat hij de verzendkosten er inderdaad niet bij had, maar dat ging om 1/2 euro dus heb ik toen maar laten zitten :P
Maar als het om een groter pakket gaat zou ik het wel even vermelden..

In mijn zoektocht naar een ander aquarium en nieuwe visjes heb ik 1 reactie terug gehad op dit moment.
Hopelijk krijg ik er wat meer terug, wil graag een wat groter aquarium :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:38

ElizeVdS schreef:
Ik had gezegd wat verzendkosten gingen zijn, ze wilde dat ik het probeer via brievenbus post te doen, en bood daarbij een bedrag, ga meteen haar adres op, dus ze wil het verzonden hebben. Maar goed ik heb haar gemaild dat ik wel verzendkosten erbij wil hebben, wacht het wel even af dus :)

zeg wel tegen die persoon dat het verzenden via briefpost op eigen risico is en dat zodra je het afgeeft in postkantoor of in postbak gooit het allemaal aan haar ligt of het wel of niet aankomt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:48

lifaya schreef:
ElizeVdS schreef:

zeg wel tegen die persoon dat het verzenden via briefpost op eigen risico is en dat zodra je het afgeeft in postkantoor of in postbak gooit het allemaal aan haar ligt of het wel of niet aankomt

Ja, heb ik ook al een aantal keer gehad..

Hoewel..
Dan zeg je het en dan word je daarna alsnog gemaild..
Uiteindelijk ben ik maar filmpjes gaan maken dat ik de envelop in de brievenbus deed. :')

En tegenwoordig stuur ik dure dingen gewoon per pakket.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:54

Hihi erg toch...filmpjes maken. :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:00

Dat is ook de reden dat ik liever geen brievenbus post doe. Nou blijkt het in dit geval ook niet te passen, dus dat scheelt in die zin weer

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:04

hard voor die persoon haha. moet die toch die 6,75 betalen :P sowieso pas verzenden als je geld binnen hebt

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:38

Heel goed en als ze afhaakt op de verzendkosten is dat ook echt geen ramp, want dan kan je het mooi weer voor een hogere prijs online zetten!