Heb alleen geen idee hoe ik mijn internet inschakel, kan geen verbinding maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rOcky_lofz schreef:dat vind ik ook, zelfs nadat ik rekening nummer had gevraagd, werd mijn adres niet gevraagd..
ElizeVdS schreef:Oeps, ik ben nu ook even raar mens op MP. Ik bied iets aan, dat nu ik het pak om te kijken hoe het verzonden moet worden, veel meer waard blijkt te zijn... Baal ik even want ik heb echt superlage vraagprijs... Denk dat ik het wel verkoop als haar bod inderdaad exclusief verzenden is, vind het anders ook niet netjes nu terug te krabbelen nog. Maar wat ontzettend stom van mezelf!
roxiie schreef:rOcky_lofz schreef:ik ga nu zeker via Agradi bestellen, dan weet ik zeker dat ik hem binnen krijg..
Als je het snel moet hebben zou ik t niet bij Agradi bestellen, die nemen het niet zo nauw met de aangegeven levertijd
ElizeVdS schreef:Ik had gezegd wat verzendkosten gingen zijn, ze wilde dat ik het probeer via brievenbus post te doen, en bood daarbij een bedrag, ga meteen haar adres op, dus ze wil het verzonden hebben. Maar goed ik heb haar gemaild dat ik wel verzendkosten erbij wil hebben, wacht het wel even af dus
lifaya schreef:ElizeVdS schreef:Ik had gezegd wat verzendkosten gingen zijn, ze wilde dat ik het probeer via brievenbus post te doen, en bood daarbij een bedrag, ga meteen haar adres op, dus ze wil het verzonden hebben. Maar goed ik heb haar gemaild dat ik wel verzendkosten erbij wil hebben, wacht het wel even af dus
zeg wel tegen die persoon dat het verzenden via briefpost op eigen risico is en dat zodra je het afgeeft in postkantoor of in postbak gooit het allemaal aan haar ligt of het wel of niet aankomt