Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:38

1). ik weet nog heel goed dat ik als kind met mijn 'hartsvriendin" ging spelen en we 'aardklei' hadden gevonden.. (hoe dieper je in het zand graaft hoe modderiger en kleieriger(?) werd) We dachten dat we iets heel nieuws hadden gevonden en dat we er wel eens beroemd en rijk mee zouden kunnen worden.
toen hebben we heel vee klei van gepakt en uit gegraven, en pokemon poppetjes van gemaakt. :')

2). Ik was jarig en dacht omdat ik nu een jaar ouder ben, dan kan ik ook harder rennen.. dus ik heb als een gek rondjes in de tuin gerend om te kijken of ik nu ook sneller was geworden.. :')

3.) Ik ging spelen bij een meisje uit mijn klas. het was haar idee om doktortje te spelen, wat ik niet wou. ik wou met de my little ponys spelen. Maar goed we gingen doktortje doen, ik moest haar mayoo (?) naar beneden doen en een spiegeltje tussen haar bil spleet drukken.. ik vond het raar en wou het eerst niet doen,maar goed ik had het gedaan en vlak daarna ging de deur bel en stond mijn moeder er om mij op te halen. ik ben als een speer naar buiten gerend en in de auto gaan zitten, en heb nooit meer met haar gespeeld. :')
Laatst bijgewerkt door Ils_e op 07-11-12 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:41

Wij waren ergens gaan eten, en we hadden bedacht om weg te gaan zonder te betalen. Ik helemaal zenuwachtig want als ze ons zouden pakken dan zouden we naar de politie moeten. Eerst heel onschuldig weggelopen en daarna op een rennen gezet. Pfoe wat was ik bang.

Tot mijn vader zei dat hij toen die even naar de WC was gegaan betaald had :')

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:44

Nog 1!
Mijn moeder leerde mij dat wat je als vrouw beneden hebt, een portomonneetje heette.
Totdat we een keer in de Zeeman stonden en mijn moeder riep dat ze der portomonnee vergeten was.
Ik dacht echt: Hoe kan dat nou!? :oo

prugelpiet

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:44

hahhaha

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:47

Ils_e schreef:
1). ik weet nog heel goed dat ik als kind met mijn 'hartsvriendin" ging spelen en we 'aardklei' hadden gevonden.. (hoe dieper je in het zand graaft hoe modderiger en kleieriger(?) werd) We dachten dat we iets heel nieuws hadden gevonden en dat we er wel eens beroemd en rijk mee zouden kunnen worden.
toen hebben we heel vee klei van gepakt en uit gegraven, en pokemon poppetjes van gemaakt. :')

Zo gingen wij in de zandbak altijd 'goudzand' opgraven :))

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:47

Mijn moeder heeft me een verhaal verteld dat toen ik een jaar of 3/4 was, in de buggy zat en op het marktplein liep een donker kindje (iets ouder dan ik) met z'n moeder. Ik heb toen met mijn vingers aan het gezichtje gezeten of het af gaf (ik dacht dat het smienk was..) :o Beide moeders moesten natuurlijk lachen haha

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:48

Klis schreef:
Ils_e schreef:

Zo gingen wij in de zandbak altijd 'goudzand' opgraven :))

hahah! ookal, en wij maar denken dat we de enigsten waren :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:49

Escada schreef:
Nog 1!
Mijn moeder leerde mij dat wat je als vrouw beneden hebt, een portomonneetje heette.
Totdat we een keer in de Zeeman stonden en mijn moeder riep dat ze der portomonnee vergeten was.
Ik dacht echt: Hoe kan dat nou!? :oo

_/-\o_ Wat een fantastisch topic!!

Heerlijk om na een deprimerende (tegenvallend tentamen) dag eens lekker te lachen!!
Maar het moet niet te verslavend worden (overmorgen nog een tentamen)! :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:49

Ik weet nog dat ik in ons oude huis woonde en er was een paadje dat langs het huis liep.

Er lag daar een condoom (gebruikt en wel) :oo Maar dat wist ik natuurlijk niet.. Ik dacht "Heeee!! Een ballon!"
Wilde m al oprapen maar mijn mams greep snel in.

YUK!

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:52

Wat een verhalen hier geweldig!

Ik reed voordat ik 6 was bij een vriendinnetje thuis en wat prive lesjes op een shetlander, het was gewoon wat zitten en verder niets... Maar omdat ik daar vanaf was gevallen moest ik op een echte manege! Zo gezegd zo gedaan..

Totdat ik moest poetsen en verkondigde "Hallo dat is jou werk hoor, daar betaal ik je toch voor. Ik ga mijn handen niet vuil maken"

Toen ik 10 jaar later terug kwam wist de manege eigenaresse het nog precies te vertellen :') :o

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:53

:')

Ik weet nog heel goed dat mijn tweelingzusje (we waren 4) het hondenbotje van de hond had gestolen en deze door het gaas van de kippenren aan het steken was. Toen liet ze hem per ongeluk in de kippenren vallen en konden we het botje niet weer vinden. Ik ben dit nooit meer vergeten en elke keer weer als ik bij de kippenren kom, denk ik aan dat botje. Als klein kind was ik er overtuigd dat het botje er nog ergens lag, dus ik heb nog altijd jaren in de ren op de grond zitten kijken, want misschien lag die er nog.

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:54

We gingen bij de buren een keer in het zwembad, sprongen via een wasmand.. en toen ben ik door die wasmand gekrakt :o
Toen durfde ik er niet meer heen

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:56

hihi, oja over dat kippen oppakken dat weet ik nog heeeel goed, onze kippen waren handtam (zit er nu nog éen overige, die is ondertussen een jaar of 13 XD) maar daar deden we echt alles mee XD met z'n 5en op een rijtje op 't 'balkon' van ons speelhuisje zetten, en dan een voor een onder de kont duwen dat ze naar beneden vlogen, en wij fietsten door de tuin met kippen voor op ons stuur XD en in 't begin vlogen ze 's nachts in de boom, en s ochtens landen ze altijd aan de verkeerde kant van 't gaas XD

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:57

Ik weet ook nog dat ik eens in het konijnenhok zat en riep dat ik eieren koen leggen.

Nou prima, gaf iemand mij een muntje, en warempel, dr lag een ei in het hok..
Hoe dat ooit gegaan is...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:57

Juist, Melody7, en daarom mochten we ze niet oppakken, want mijn moeder wilde dat de kippen gewoon met rust werden gelaten in plaats van dat we er alles mee gingen doen.. En dus verzon ze die smoes :P

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:58

haha, onze kippen vonden het vast niet erg XD haha achja, iedereen die hier kwam vond het grappig, een tweeling door de tuin fietsend met kippen voorop :P

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:59

Storm schreef:
Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

hahahahhahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:01

Jemig, dat buurmeisje van ElineS. :oo _O- Heb je ooit nog iets van dat kind gehoord, ben wel benieuwd wat daar van terecht is gekomen? :+

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:01

owja, en mijn cavia's die zijn echt wel 100 x getrouwd, met zelfgenaaide pakjes aan XD moest bij die van m'n zusje wel altijd oppassen dat die niet op m'n vrouwtje klom :')

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:02

Ik wilde als kind een keer mijn vader late schrikken in het zwembad.
Mijn vader heeft een nogal herkenbare pukkelige rug en ik zag hem zitten in het bubbelbad. Dus ik sluip op hem af van achteren, hef mijn handen in de lucht, laat die met een klap op zijn schouders vallen en roep keihard "BOE".
Vader draait zich om...wat denk je? Het was hem niet, een totaal onbekend gezicht. Ik schaamde me zo dat ik pijlsnel onder water dook en pas toen ik echt geen lucht meer had terug boven durfde te komen.

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:02

Ik kan me nog iets herinneren...

We waren buiten met een stuiterbal aan het spelen...
We deden wie het hoogste kon gooien, mijn vader gooide het balletje zo hoog, dat ik en mijn zusje dachten dat die naar de ' hemel' was, we hebben het balletje nooit terug gevonden

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:04

Vroeger, lees toen ik 3 was, gingen wij voor het eerst naar Italië op vakantie. Zindelijke en zelfstandige ikke ging voor het eerst naar het toilet op de camping en kwam na 2 minuten huilend terugrennen. 'Mama alle wc's zijn hier gepikt!!!' Dus m'n mama keek me schijnbaar aan van kind wat zat er in jouw eten dat je van die onzin praat??? 'Er zit alleen nog maar een gat in de grond....'
Wist ik veel dat het daar niet net als hier doodnormaal was om gewoon een pot te hebben maar dat ze daar deden aan schietgaten. :')

Toen ik wat ouder werd wilde ik altijd een en overal mijn tijdschriften lezen. Tot het geweldige moment dat ik op het toilet zat en ik dacht dat de mensen op de foto konden zien dat ik op het toilet zat. Met mijn handen voor hun gezicht heb ik verder gelezen, deze idiote gedachte heb ik ook erg lang gehad...

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:04

Wat een geweldig topic _O-

Ik Mik Loreland heb ik echt trauma's aan overgehouden :+ Die Karbonkel was echt eng, net als de Grapjas. Er kwam ook een rond raam in voor. Sinsdien heb ik een soort fobie ontwikkeld voor ronde ramen :o

Ik weet nog heel goed dat ik in groep 1 zat (was 3, een vroege leerling dus). Iedere dag moesten we in de kring zitten en dan moest 1 iemand zeggen welke dag het was. De juf wees iemand aan die dat moest zeggen, maar ik was zo blij dat ik eindelijk een keer wist welke dag het was (maandag) dat ik het zei. De juf werd enorm kwaad en heeft me de gang op gestuurd. Ik was toen zo bang geworden voor die juf! Ik heb daarna maar tegen haar gezegd dat ik haar de beste en liefste juf vond, zodat ze niet meer boos zou zijn...
Ook in groep 1: ik was in de poppenhoek aan het spelen en ik zat op de vensterbank. Daar stond een grote pot met een kamerplant. Ik stootte per ongeluk die plant om. Juf was boos, ik huilen...
In groep 3 of 4 was ik met een klasgenoot aan het spelen. Ik gaf hem een duwtje, maar mijn vinger bleef op de een of andere manier hangen in zijn trui --> trui stuk. De jongen zelf vond het niet erg, zijn moeder ook niet, maar die juf begon te schreeuwen tegen me, niet normaal! Mijn moeder is daarna samen met de moeder van de trui-jongen naar haar toe geweest, en ze heeft toen haar excuses aan mams aangeboden. Sindsdien was ik bang voor die juf...
Ook op de basisschool: we leerden schrijven. De juf stond met haar rug naar de klas toe en schreef een letter op het bord. Wij moesten met onze vinger in de lucht die letter 'schrijven', net als de juf op het bord deed. Als de juf keek, deden we dat braaf, maar als ze niet keek deden we lekker onze vingers weer omlaag. Maar toen zei ze: 'Ik zie wel dat jullie niet meedoen, ik heb ogen in mijn achterhoofd'. Ik heb daarna altijd gekeken naar haar achterhoofd, maar ik kon nergens die ogen vinden :?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:05

1) Die keer dat mijn oom zijn nieuwe vriendin meenam naar ons huis en haar een tongzoen gaf. Ik was zes en riep: Wat gebeurd er nu?!

2) Of die keer dat ik door de gang wandelde bij mijn tante, mijn oom stond te plassen in het toilet met de deur open en ik riep; 'Die is veel groter dan die van papa!' (Dat vertelde mijn tante laatst. Ik was toen een jaar of drie vier...)

Ik ken Loreland niet, maar ik heb wel slapeloze nachten gehad van de plaaggeest van Bassie en Adriaan. :(
Laatst bijgewerkt door Chiave op 07-11-12 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:05

Iel iel iel, die van de OP :r :r

en die van dat snot, gadver de gadver :r

Storm schreef:
Op mijn vaders werk kwam Sinterklaas, maar mijn vader kon er 'helaas' niet bij zijn.
Ik vond het werkelijk geweldig dat Sinterklaas precies dezelfde schoenen als mijn vader aanhad! :=

Dat heb ik ook een keer gehad, toen speelde mijn vader sinterklaas op het werk.. mijn zusje die nu 9 is die was toen 4/5 oid en die opeens.. "kijk, sinterklaas heeft dezelfde schoenen als papa..." :')