Ben bedonderd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:01

Moderatoropmerking:
Het is jammer dat er op een gegeven moment toch weer het onderwerp seksualiteit aan bod moet komen. Dit terwijl dat niets met de vraag/opmerking te maken heeft met de vraag in de OP.
Hierbij toch ook een compliment voor de gebruikers die toch de OP goed hebben gelezen en weer ontopic hebben gereageerd!

LadyMadonna

Re: Ben bedonderd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:19

Wat ik niet begrijp is dat je zegt een serieus pijn probleem te hebben, en dan zelf maar wat aan gaat klooien zonder enig medisch advies.
Ga naar je arts, leg je probleem voor en vraag welk hulpmiddel het meest geschikt is.
Daarnaast: je gaat m morgen terug brengen en hè geld terug vragen: wat voor argument wil je daarvoor gebruiken?
Want dat je je bedacht hebt is niet het probleem van de winkelier

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:28

ja maar je mag hem altijd nog terug brengen ook om die reden.
Mits het maar binnen een bepaalde tijd is.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:32

Meeste winkels hanteren ruilen binnen 14 dagen, als er iets niet goed aan is. Niet omdat de koper zich heeft bedacht

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:33

staat in de wet dat jij ten alle tijden het product binnen gestelde termijn met bon terug mag brengen als jij niet tevreden ben. Dus ook als het anders is dan jij had verwacht.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:35

En dat is nou net niet waar; je mag het ruilen, geld terug alleen als het product niet goed is, tenzij de winkelier zelf anders toezegt (zoals bijvoorbeeld bij HEMA). Wat in dit geval misschien wel klopt, zat immers niet het juiste formaat in de verpakking.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:38

wemkelover schreef:
staat in de wet dat jij ten alle tijden het product binnen gestelde termijn met bon terug mag brengen als jij niet tevreden ben. Dus ook als het anders is dan jij had verwacht.

Dat het anders is dan verwacht is niet meer van toepassing. Ts wil geen bal meer.
En als ze nu terug gaat met dat de bal geen 65cm is, zal de winkelier haar een bal aanbieden die wel klopt qua formaat, en met dat aanbod dient ts dan genoegen te nemen

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:40

Ohja, het is zoals Stef zegt idd. :j Winkelier moet de kans krijgen het probleem op te lossen. Dat doet winkelier door de juiste bal te leveren.
Heb me hier laatst eens in verdiept door middel van de site www.consuwijzer.nl, best interessant. :)

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:44

maralyn schreef:
Heh jammer, moet ik die citroen nou echt uistpuugen? Want de sterke smaak valt al langzaam weg.

Ghe ghe... :D

Dan zit het goed....Want ja, iemand oordelen op iets wat je niet weet, daar kan ik niet zo best tegen.

This ook niet de bedoeling dat ik er de hele dag op zit. Maar voor een uurtje...

Beetje hypocriet? Nee, die opmerking meende ik niet, anders had ik 'm wel anders geformuleerd. ;) Maar hey, jij meent toch ook niks serieus volgens jezelf?!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 19:31

Anders krijg ik gewoon een andere bal, vind ik ook niet erg hoor...? Kan m altijd nog gebruiken voor evenwicht enzo...