Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WillemYntJee schreef:Sorry hoor maar al die mensen die 100 of 110 op de snelweg rijden waar je 120 of 130 mag, vind ik echt levensgevaarlijk. Zal best wezen dat je auto dan t zuinigst is, maar als je zuinig wil doen doe je toch lekker je auto weg. Ik rij ook netjes maar dat houdt wel in dat ik de toegestane snelheid rij en niet langzamer.
Dát vind ik pas gevaarlijk. Snap niet dat dat niet minimaal 80 is.
als je een seconde geduld hebt kan je achter me langs.. zap schreef:Oh ik heb nog wel iets. Het is druk en je rijdt de snelweg op in een streep auto's. De auto voor je blijft gruwelijk irritant zo hangen dat jij geen kant op kan en de auto achter vliegt gelijk de snelweg om vervolgens jouw ruimte in te pikken, waardoor jij zwaar de sjaak bent.

kreeg zelfs nog ene vinger
waren ze optioneel ofzo?
Kom maar op!
terug.
SAKKIA schreef:Ik zwaai dan ook altijd even![]()
Meestal krijg ik dan alsnog een middelvinger
) gezicht te trekken of een overdreven
. Maar dan ook als dat ze het nog zien snel over te gaan naar m'n 'I don't care face', zoiets dus.
Warbling schreef:Als fietser: als ik de rotonde oprijd waar ik voorrang heb en alsnog voor m'n sokken gereden worden.
NathalietjeB schreef:t ergste waar ik me aan irriteer zijn mensen die niet bezig zijn met t verkeer maar b.v met hun make up of telefoon in de auto of aan hun haar.
heb met lessen keer zo een domme truttehola achterin (mijn toen der tijd gloed nieuwe les auto) gehad we reden op een hele drukke rotonde en madam liep te kleven als een malle en in me spiegel zag ik dat ze make up aan t opdoen was...
toen ik de rotonde af wou rijden stak er in ene een idioot met zelfmoord neigingen over waardoor ik op de rem moest..
en toen ramde madam truttehola dus vol in mijn les auto wat ik aan zag komen en de instructeur ook...
was toen mijn eerste keer dat ik gelijk leerde om papieren in te vullen.
44Myrthe44 schreef:Lara_Silver schreef:Zelf erger ik me meer rot aan die slome mensen in het verkeer. Die gewoon geen greintje benul hebben van dynamisch rijden. Die er bv. bijna een kilometer over doen om op 80 te komen, ipv een goede stoot gas te geven. Evenals heel vroeg al beginnen met remmen voor de bebouwde kom.
Zo iemand ben ik.
Ik erger me juist aan al die mensen die geen geintje benul hebben van efficiënt rijden, en al die benzine verspillen door snel op te trekken en laat te remmen. Immers: alles wat je moet remmen, gooi je weg aan benzine, want dat heb je dus eigenlijk te veel gas gegeven (dat zei mijn rijleraar altijd).
Winged schreef:Warbling schreef:Als fietser: als ik de rotonde oprijd waar ik voorrang heb en alsnog voor m'n sokken gereden worden.
Weet je waar dat ook aan kan liggen? In het noorden (friesland, drenthe, groningen) hebben fietsers binnen de bebouwde kom namelijk GEEN voorrang op een rotonde. Mensen uit het noorden zijn het dus niet gewend
Maar er staan wel borden en haaientanden..
Dacht echt wow, als ik die auto ervoor niet geweest was had ik een paar meter verder gelegen.
gelukkig hadden ze beide alleen blikschade en was die voorste niet doorgeschoten