[Centraal] (sinterklaas) surprise topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 09:24

Lieshorses schreef:
Please, can sombodey help me??
Ik moet voor mijn nicht die net als mij een extreme directioner is een suprise maken. (Over One direction dus.)
Ik dacht aan een doos , daarvan een podium maken en dan hun maken enzo hahaha :D

Of misschien een kijkdoos, met hun erin en dan de cadeautjes als publiek? :) Of podium, ik weet niet wat je voor cadeautjes wilt doen!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:38

Esmee_98 schreef:
Haai iedereen!
Ik moet een surprise maken voor een vriendin, en aangezien ze helemaal gek is van katten dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om een kat na te maken, maar ik heb geen idee hoe :+ Heeft iemand iets van een idee? :)

je zou ook een kat kunnen maken op de manier waarop neonlight haar teckels heeft gemaakt!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 14:50

Dat is ook heel goed te doen voor katten. :j

Familie teckels is af:

Afbeelding

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:02

Echt superleuk Neonlight!

Ik ga vanavond beginnen aan mn snoephuisje, volgens mij kan ik ook goed pepernoten op karton plakken met eetbare lijm! (pepernoten erop nieten gaat m niet worden ben ik bang :P )

PureSG

Re: [Centraal] (sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 18:52

Wij hebben lootjes getrokken met de vriendengroep van mijn vriend. :)
Nu heb ik dus 1 van zijn vrienden getrokken die ik niet zo goed ken, het kado heb ik al uitgekozen (aan de hand van zijn verlanglijstje) en verder is het enige wat ik eigenlijk weet van hem is dat hij een ontzettende dierenliefhebber is, dus ik denk erover om een konijn voor hem te knutselen. :D
Zal dat leuk zijn?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:19

of zo'n teckel!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:48

Ik mag voor mijn zus dit jaar een sinterklaas surprise met gedicht maken. Op zich weet ik al een beetje wat ik wil, maar aanvullende (of invullende) ideeën zijn nog wel welkom :j
We hebben een gezamelijke hobby die vossenjacht of kortweg 'vossen' heet. Heeft niks met het beestje te maken maar met het zoeken van een persoon in een auto die een soort radiosignaal uitzend. Dat is dus de vos. Nu wil ik hier iets mee doen. Ik heb bij de blokker een soort knuffeltje gekocht wat een vos moet voorstellen (dat het niet zo heel erg goed lijkt verzin ik in mijn gedicht wel wat op). Verder heb ik een mooie grote doos, waar de vos op de een of andere wijze in verstopt moet gaan worden zodat mijn zus deze moet gaan zoeken. Het kadootje gaat zeer waarschijnlijk onderin de doos (heb het nog niet gekocht maar ga er vanuit dat dat het makkelijkste is) en wil nog een aanvullend klein kadootje kopen voor in de vosknuffel.

Nu zoek ik dus preciese ideeën om dit in te vullen, ze moet er wel een beetje werk aan hebben. Vossen verstoppen zich vaak in het bos, dus heb al zitten denken om bomen op de doos te tekenen/schilderen en hem te vullen met een laag aarde en bladeren, maar het moet ook niet te veel een rotzooitje worden. Ik kom er nog niet echt uit, maar misschien heeft een van jullie wel een geniaal idee, of iig een idee wat mij weer op andere ideeën gaat brengen :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:30

Heerlijk, zo'n centraal topic!
Ik heb ook een vraag, benieuwd of jullie hier met leuke/originele ideeën komen.

Het gaat namelijk om iemand die ik nauwelijks ken, nieuwe vriend van mijn zus.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:36

Barroco schreef:
Heerlijk, zo'n centraal topic!
Ik heb ook een vraag, benieuwd of jullie hier met leuke/originele ideeën komen.

Het gaat namelijk om iemand die ik nauwelijks ken, nieuwe vriend van mijn zus.

Wat was zijn verlanglijst? Weet je wat hobby's?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:46

Verlanglijstje heb ik nog niet, en hij is echt helemaal "nieuw" in de familie dus hobby's weet ik niet. Heb mijn 7 jarige nichtje al uitgehoord maar echt verder dan hij vind koken wel leuk kwam ze niet.. Hij heeft ook geen baan op het moment dus daar kan ik ook niet iets mee doen. Zat al haast te denken om een groot vraagteken te knutselen :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:52

Of een paar pannen!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:53

Barroco schreef:
Verlanglijstje heb ik nog niet, en hij is echt helemaal "nieuw" in de familie dus hobby's weet ik niet. Heb mijn 7 jarige nichtje al uitgehoord maar echt verder dan hij vind koken wel leuk kwam ze niet.. Hij heeft ook geen baan op het moment dus daar kan ik ook niet iets mee doen. Zat al haast te denken om een groot vraagteken te knutselen :P

Je kunt ook een heel groot 'Welkom' bord maken. :')
Als hij echt van koken houdt zijn er denk ik best wel wat leuke dingen te bedenken. :)
Bijvoorbeeld een koksmuts, bloederig mes (cadeau in het handvat := ) Een klein oventje van een schoenendoos (cadeau in de oven doen) een koelkastje maken, een grote fles bier maken. :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:54

Je zus namaken :')

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:57

Ik zat ook al aan dat welkom te denken haha.. Maar misschien een beetje gek. En ik weet dus niet in hoeverre hij koken daadwerkelijk leuk vind. Misschien toch nog maar gaan spitten dan, of zijn verlanglijstje afwachten. Wil heel graag dit jaar echt een geweldige surprise maken :D

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:14

Ik wil een poppetje maken (iemand namaken) waar kan ik dat allemaal van doen? Heb al gedacht aan klei, karton, hagelslagpakken etc. wc-rollen. Maar wat zou nog meer kunnen? :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 10:42

Papiermache? En gaas of een kleine ballon?

Voor die vriend.. Tja lastig. Zo'n situatie heb ik vorig jaar veroorzaakt door mn vriend mee te vragen ;p neefje had hem getrokken en wist vrij weinig dus heeft mij nagemaakt met papiermache en een grappig tshirt op een vierkant iets ofzo

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 00:00

Ik ben momenteel ook bezig met een suprise voor een 12-jarig meisje, wat houdt van dansen, muziek en....de Voice of Holland. Deze suprise heb ik gevonden op internet, momenteel heb ik de handschoen gevuld met wol en ijzerdraad en gespoten met zilverspray en staat nu te drogen samen met de harde suprise ei voor de microfoon. Ik vind hem écht super leuk worden en gemakkelijk om te maken... misschien voor een ander ook een idee ? Als hij helemaal klaar is zal ik hem ook posten.

Dit voorbeeld heb ik gebruikt:
Afbeelding

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 20:07

Is er iemand die mij alstjeblieft kan helpen? De paniek begint aardig toe te slaan!
Ik moet een surprise maken voor een jongen die ik vrijwel niet ken, 1x gezien.
Z'n verlanglijstje: de mooiste vrouw van de wereld, een vakantiehuisje en anders wat te eten. :+
Het is een vriendengroep die niet vies is van seksistisch getinte surprises, dus wilde ik sowieso wat gaan doen met foto's van een meisje dat hij leuk vindt (is een vriendin van mij), en dan foto's in bikini enzo (heeft ze toestemming voor gegeven haha). Verder komt hij uit Kroatië, dus dat kan ik combineren met het vakantiehuisje, maar dan loop ik vast.. Ik heb dus al een beetje een beeld, maar de concrete plannen zijn ver te zoeken. Wie kan mij verder helpen!?

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 20:10

hulp nodig, moet een surprise maken voor m`n oom:
-hij vraagt saai dingen als: bestekset, zeef, autoshampoo en een dagkalender.
-hij heeft geen vroouw of kinderen en weet eigelijk niks van z`n hobby`s

iemand tips???

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 20:16

Aan iedereen die niet veel weten van degene die ze hebben getrokken, maak iets in de trant van sinterklaas! Dat kan voor iedereen!! Zie bijvoorbeeld een paar posts terug van mij.. ;)

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:58

Oke ik heb dus een spr goede vriendin van mij bij surprises ik kei blij dus! Maar toen kwam het... Dadelijk vind ze het niet mooi! Nou kwam ik dus op een super idee voor surprises een evenwichtsbalk! De balk wou ik maken van 2 lange dozen en de poten van hout. Maar om zo'n balk zit altijd van dat beige matte stof. Waar kan je dat kopen?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:02

Op de markt?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:00

M_ariskaa schreef:
Is er iemand die mij alstjeblieft kan helpen? De paniek begint aardig toe te slaan!
Z'n verlanglijstje: de mooiste vrouw van de wereld, een vakantiehuisje en anders wat te eten. :+
Het is een vriendengroep die niet vies is van seksistisch getinte surprises, dus wilde ik sowieso wat gaan doen met foto's van een meisje dat hij leuk vindt (is een vriendin van mij), en dan foto's in bikini enzo (heeft ze toestemming voor gegeven haha). Verder komt hij uit Kroatië, dus dat kan ik combineren met het vakantiehuisje, maar dan loop ik vast.. Ik heb dus al een beetje een beeld, maar de concrete plannen zijn ver te zoeken. Wie kan mij verder helpen!?

Een vakantie huisje van hout oid op n plaat maken en dan met zand etc eromheen? Plus meisje uitprinten en die met een sateprikker en lijm opplakken? Stukje zee erbij, stoelen etc :)?

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:17

dressuur518 schreef:
hulp nodig, moet een surprise maken voor m`n oom:
-hij vraagt saai dingen als: bestekset, zeef, autoshampoo en een dagkalender.
-hij heeft geen vroouw of kinderen en weet eigelijk niks van z`n hobby`s

iemand tips???

Heel grote bestekset maken van dozen en daarin kadotjes doen ?

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:52

M_ariskaa schreef:

Ik weet niet of je een beetje kan koken?
Anders kan je een tietentaart maken, is niet zo heel moeilijk!