[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 17:49

Oeh leuk, Chantal! Lijkt me zo ontzettend gaaf om te doen :D Spannend of valt het mee?

Milky_Way

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:06

Oh die blouse is mooier dan dat ik dacht! Mooie kleur en stof maar wel iets te degelijk naar mijn smaak :)

Ben benieuwd hoe je het draagt als een combi want je kan daar veel kanten mee op ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:12

Weet je wat het bij mij is met broeken.. mijn kuiten en enkels zijn echt dun, mijn bovenbenen zijn flink gespierd, maar in verhouding nog steeds vrij dun, ik heb daarentegen wel dikke dijen en dikke heupen (gewoon van die welvaartsvetjes ook zeg maar :+ ) dus ik moet qua benen ongeveer een 25 maar bij m'n buik eigenlijk toch wel een 26 of 27. Balennnnn. := en ik ben maar 1.58 dus ik kan geen algemene broeken aan zeg maar (zoals h&m) maar gewoon echt een lengtemaatje 30 haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:13

Janine1990 schreef:
Bedankt Destino :o

Ooh onder de 60 euro blijven voor een spijkerbroek... Ooit wordt mijn maat ook normaal :') *droom droom*

Wollen jurkje, ben benieuwd, foto?

Wij hebben allemaal de winterjas weer aan thuis, jullie ook?

Draag mijn winterjas al anderhalve maand weer :') Maar ik wil/moet echt een nieuwe want deze is gewoon niet warm genoeg.. heb het er nu al koud in..

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:18

Rebeccaa, ik had dat ooit ook bij een winterjas, ik heb toen een fijn fleecevestje gekocht die ik onder de jas aan kon. Dat was iets goedkoper dan weer hele nieuwe jas kopen :)
Maar ja 2 jassen hebben is ook wel leuk (ik heb er al 3 dus ik mag er gewoon geen meer bij hahaha ).

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:18

Janine echt je dikke winterjas?
Hier nog een tussenjas aan :)

Nee hihi vriendlief mag niet mee :D
Mijn moeder, schoonzus en een goede vriendin gaan mee!

Marilla wel spannend maar niet zenuwaxhtig ofzo!
Heb er gewoon veel zin in :D

Rebecca dat is vervelend!
Maar als ze bij je benen iets losser zitten geeft dat niet toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:22

Vivi, dat is wel een goed idee inderdaad! Het is toch een lange jas dus je ziet het ook niet zitten! Wil ook nog graag gewoon een jas erbij O:) maar het is wel een hele makkelijke oplossing!

Destino, maakt inderdaad niet zoveel uit maar 25 zit bij mijn onderbenen al niet zo strak.. en ik houd gewoon echt van skinny's en dan is dat gewoon lelijk als het zo slobberig zit.. := Vind wat dat betreft van die jeggings soms wel een uitkomst hoor! Die zitten tenminste wel strak om m'n onderbenen heen en de zwarte variant ervan vind ik nog best mooi ook :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 18:34

Rebecca, ik heb echt precies hetzelfde probleem! Erg jammer! Zelfs treggings zitten bij mij niet echt strak. Tenminste, die treggings van Pieces niet.

Leuk Chantal, ik ben erg benieuwd of je morgen gelijk dé jurk vindt! Je had er al eentje op het oog toch? :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:34

Ik herken jullie broek problemen helemaal niet :')
Wat ik wel eens heb bij broeken is dat het niet helemaal aansluit bij mijn onderrug (heb iets holle rug) als ik een maat kleiner neem pas ik het niet :')
Maar ja riempje is simpele oplossing daar voor :D

Wel vervelend dat sommige broeken zo gek vallen qua lengte maat maar denk als je eenmaal beetje een winkel/merk weet waar je vaak slaagt dan zal je daar denk ik vaak wel oke broek vinden.
Ik slaag vaak bij zara omdat die qua pasvorm smal zijn voor heuploze meiden wat mij perfect past haha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:36

Nee, een echte winterjas. Heb ik wel aan in ieder geval.

Ik ben er klaar voor, heb een oude jeans weer aan en een lang zwart shirt erbij in, daarover nog een grijs vestje met een bont op de voorkant en de rest gebreid.

Rebecca, herkenbaar hoor!! Op de dikke/brede heupen na. Die heb ik niet. Hele dikke bovenbenen in verhouding, wat er voor zorgt dat mijn broeken een redelijk grote maat moeten hebben (31/32) terwijl ik op de heupen genoeg heb aan 29/30.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:45

Ik heb mn blouse aan!

Heb een zwarte broek aan met een iets hogere taille, blouse erin, zwarte pumps (gaan nog uit, op mn nude kan ik niet heel lang lopen) wat armbandjes met van die gouden balletjes en een twofinger ring.

Had hem ook nog aan met een taillerokje (zwarte) was ook erg leuk maar iets té netjes.

Zal vragen of vriendin een foto wil maken! Dan komt ie morgen!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:55

Stipje. :D Las in het oude topic ook wel mee en reageerde heel soms dus dan kan ik nu ook weer bij blijven. :D
Ik ben trouwens best wel een beetje jaloers dat jullie alweer winterkleren aankunnen. :o Ik zit nu in Italië en hier was het vorige week nog echt zomerweer, nu is het t-shirt en lange broek weer en een vestje mee voor de zekerheid. Maar heb echt zin om weer winterkleren aan te trekken, vooral als je al die leuke kleren in de winkels ziet hangen enzo. :))

Wil binnenkort weer ff shoppen. Heb sowieso nieuwe laarzen/laarsjes nodig. Ze hebben hier trouwens een winkel met superleuke leggins/maillots/panty's enzo. :+: Deze wil ik nog:
http://static.calzedonia.it/it/wp-conte ... 99_092.jpg
En heb laatst een andere gekocht die niet op de site staat, een zwarte met een soort zwarte glimmende zebrastrepen eroverheen. :+:

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:00

leuk nieuw topic! Ik reageer bijna niet maar lees al een hele lange tijd mee haha! :P

Ik heb m'n biker boots met studs besteld en die komende van de week binnen!
Nu nog opzoek naar een leuke rode broek en dan heb ik wel weer genoeg geld uitgegeven voorlopig.. -O-

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:02

_vivi_ schreef:
Ik herken jullie broek problemen helemaal niet :')
Wat ik wel eens heb bij broeken is dat het niet helemaal aansluit bij mijn onderrug (heb iets holle rug) als ik een maat kleiner neem pas ik het niet :')
Maar ja riempje is simpele oplossing daar voor :D

Wel vervelend dat sommige broeken zo gek vallen qua lengte maat maar denk als je eenmaal beetje een winkel/merk weet waar je vaak slaagt dan zal je daar denk ik vaak wel oke broek vinden.
Ik slaag vaak bij zara omdat die qua pasvorm smal zijn voor heuploze meiden wat mij perfect past haha.

haha hier heb ik ook altijd last van!

Ik heb alleen een holle rug, brede heupen en stja ook best wel een kont.. :o dus ik heb vaak aan de voorkant ruimte over en bij m'n rug, alleen zit íe bij m'n kont heel strak.. ZO irritant! :')

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:06

Janine1990 schreef:
Strapless vind ik echt geweldig! Heb afgelopen zomer een bruiloft gehad van een vriendin. Had echt een waanzinnig gave jurk van Jane Norman.
Eigenlijk hoort de jurk tot op de grond, maar dit was het resultaat bij mijn lengte:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 5449_n.jpg

Niet de mooiste schoenen erbij helaas, de foto is ook niet heel erg elegant helaas :D

Wauw mooi! Staat je ook super! :) hoe lang ben jij?
Vandaag even gekeken voor een jas. Mislukte poging.. Ze waren bijna allemaal te kort in armlengte. Heb nou eenmaal oerang oetan armen.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:10

Davinia_ (Sorry ik moet nog even oefenen met de namen :+ ) dat heb ik ook!! Zelfs die dingen van pieces zitten nog steeds niet zo mooi.. Maar dat is in elk geval iets. Lastig he? Als je een keer een fijne broek/pasvorm tegenkomt, wil je het dan melden? :))

Vivi, ik vind broeken van de zara altijd súper tof en leuk en ik pas er elke keer weer dat ik er kom wel een stuk of 3 maar ik pas ze dus echt niet hahaha. Wel fijn dat ze jou zo makkelijk passen! :)

Janine, nou ik heb dus die bredere heupen en gewone bovenbenen, maar komt indd op hetzelfde neer.. is een bolt curve broek van levi's niet iets voor jou? Heb je dat al eens geprobeerd? Wel vrij prijzig maar in de uitverkoop wel te betalen :)

CCCCC, klinkt super leuk!! Ben benieuwd naar een foto :D

En Loose, die winkel ken ik! Verkoopt ook bikini's en zo toch? Ik heb daar een heel erg schattig shortje gekocht, in Florence. Waar in Italië zit je eigenlijk? Hihi. Ik vind het shortje geweldig maar het zit gigantisch lelijk, beetje jammer dus ik heb hem noooooit meer aan.. (en nu al sowieso niet meer, met dit weer hier haha)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:12

Loose schreef:
Stipje. :D Las in het oude topic ook wel mee en reageerde heel soms dus dan kan ik nu ook weer bij blijven. :D
Ik ben trouwens best wel een beetje jaloers dat jullie alweer winterkleren aankunnen. :o Ik zit nu in Italië en hier was het vorige week nog echt zomerweer, nu is het t-shirt en lange broek weer en een vestje mee voor de zekerheid. Maar heb echt zin om weer winterkleren aan te trekken, vooral als je al die leuke kleren in de winkels ziet hangen enzo. :))

Wil binnenkort weer ff shoppen. Heb sowieso nieuwe laarzen/laarsjes nodig. Ze hebben hier trouwens een winkel met superleuke leggins/maillots/panty's enzo. :+: Deze wil ik nog:
http://static.calzedonia.it/it/wp-conte ... 99_092.jpg
En heb laatst een andere gekocht die niet op de site staat, een zwarte met een soort zwarte glimmende zebrastrepen eroverheen. :+:

Ik vind dat jurkje juist leuk van die foto :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:29

Ik heb al zoiets als dat jurkje, maar dan van de Mango dus die wou ik er boven doen. :))
Rebeccaa: Ja klopt. :j Zit in Rome. En jammer van je shortje!

Het ging trouwens over broeken, maar iedereen die de perfecte broek nog niet heeft gevonden en nog nooit een Levi's Curve ID heeft gepast zou ik toch aanraden dat te doen. :D In het vorige topic kwam de Curve ID ook al langs, maar wou het nog ff zeggen. Vind het echt heeeeerlijke broeken. :+:

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:37

Ik heb in de zomer een heel leuk broekje gekocht van Vero Moda. Een grijze hotpants, super mooie stof en hele mooie afwerking. Heb hem in de zomer ook veel gedragen met warm weer.

Nu was ik laatst bij the Sting en daar zag ik een vergelijkbaar broekje (vast iets dikkere stof) op een pop. Zouden jullie zo'n broekje ook dragen in de winter en hoe? Ik draag wel veel rokjes maar broekjes heb ik nog nooit gedaan. Heb ontzettend lange benen, misschien staat het me niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:59

ik heb ook een levi's curve, een demi. Heerlijke broek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:59

Ik draag ook korte broekjes, met panty gewoon in de winter.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:27

Ik ben ook helemaal om sinds ik aan de levi's slight curve ben! Hij sluit perfect aan, krijg er een lekker kontje in haha :P Alleen hij is er niet langer dan lengtemaat 34 geloof ik, en dat is bij mij perfect. Maar er zitten nog wel langere dames in dit topic dus dan zijn ze wellicht te kort.. Ik heb best een makkelijk figuur qua broeken, als ze er maar in lengtemaat 34 zijn past het eigenlijk altijd wel. Maar wat duurdere broeken zitten natuurlijk wel mooier, dat is logisch.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:34

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:34

Matsje Hollister is een zuster merk van abercrombie and fitch. Uit amerika;)
Janine wat een prachtige jurk! Mag ik vrage3n hoelang jij bent? ik heb ook vaak met Maxi jurken dat ze te kort zijn en ik ben 1.84

CCCCC ben benieuwd naar je blousje!

Ohja misschien kunnen jullie mij helpen, ik heb 3 nov een feestje met als thema gooische vrouwen, hebben jullie hier misschien een leuk idee mee?
Ik heb zelf al wel wat plannen, maar ben benieuwd waar jullie naar neigen;)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:03