Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:38

Hebben jullie ook de nieuwe versie ik baal ervan als ik nu zoek krijg ik bijna alleen maar bedrijven en die wil ik niet. grrrr

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:40

roxiie schreef:
Maare DeMolenhoek; Niet om sneu te doen hoor; maar als 10.000 de vp voor je paard is zou ik toch echt betere foto's plaatsen.
Je paard komt niet tot z'n recht. Dus ik vind de biedingen op basis van de info in je advertentie icm de foto's echt niet vreemd :=

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Als ik zou veel geld neer zou leggen voor een paard wil ik op de foto's al het WAUW-gevoel. Nu heb ik dat niet echt. Misschien een prof fotograaf vragen om foto's te komen maken. Kost je €200,- maar als je daarmee het dier voor €2000,- meer kan verkopen zou ik het dat wel waard vinden.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:40

?
heb net nog iets gezocht op MP en merkte er niets anders aan :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:41

DeMolenhoek schreef:
Grrr!!!!!!!! Heb onlangs een bod gehad op een paard van mij. Heb er een jaar geleden zelf 10.000 voor gegeven. Nu 5000 inclusief zadel etc. Nou ik ben echt van plan ze zelf te houden. Weet dat de markt slecht is maar ik doe me geen 7000 verlies...

Paard is nu toch 5000,00?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:42

roxiie schreef:
Maare DeMolenhoek; Niet om sneu te doen hoor; maar als 10.000 de vp voor je paard is zou ik toch echt betere foto's plaatsen.
Je paard komt niet totz'n recht. Dus ik vind de biedingen op basis van de info in je advertentie icm de foto's echt niet vreemd :=

Waar staat er dat de vraagprijs 10.000 is? ;) Ben al flink gezakt. En 2000 is voor een recreatie paard, toch niet voor een paard met zo een afstamming?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:43

Kentaro schreef:
DeMolenhoek schreef:
Grrr!!!!!!!! Heb onlangs een bod gehad op een paard van mij. Heb er een jaar geleden zelf 10.000 voor gegeven. Nu 5000 inclusief zadel etc. Nou ik ben echt van plan ze zelf te houden. Weet dat de markt slecht is maar ik doe me geen 7000 verlies...

Paard is nu toch 5000,00?!

Nee, dat is het bod dat ik heb gekregen inclusief zadel en hoofdstel en alles, nou...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:43

Op de boktmarkt staat je vraagprijs als €10.000,-

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:44

Moet dat dan nog veranderen, was overigens op Kapaza en daar staat ze al lang niet meer voor 10.000.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:47

Nog een puntje wat betreft dat paard: als mensen op zoek zijn naar een paard, kijken ze op alle websites waar paarden aangeboden worden. Als ik hetzelfde paard tegenkom voor verschillende prijzen (zeker als het in de hoge prijsklasse valt) neem ik de advertentie absoluut niet meer serieus en zal er nooit achteraan gaan.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 11:48

Heb ook even het paard bekeken DeMolenhoek, maar die is als ik het zo zie geen 10.000 waard.
Sorry dat ik het zeg, L/M niveau, is dit bevestigd?
Want mijn paard kan ook kunstjes, maar of die het op wedstrijd in de juiste volgorde doet is maar de vraag.
Daarnaast is 1.66 niet echt groot voor een paard.
En als ik zo de foto's kijk hadden deze idd mooier gemogen, maar het paard heeft ook geen hals, ziet er achter veel zwaarder uit dan aan de voorkant.
En dan niet verkeersmak, weven.
Kan in training 1.20 springen, zet er dan foto's bij?
Dan kun je zien of het paard een beetje techniek heeft, want die van mij krijg ik ook wel over 1.20 heen in training, maar die hoef ik echt niet in een parcours te zetten.

Helaas kom je er op dit moment met alleen afstamming niet, en voor die 10.000 euro die jij vraagt kan ik 3 paarden kopen die het zelfde, of meer kunnen...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:49

DeMolenhoek schreef:
roxiie schreef:
Je paard komt niet totz'n recht. Dus ik vind de biedingen op basis van de info in je advertentie icm de foto's echt niet vreemd :=

Waar staat er dat de vraagprijs 10.000 is? ;) Ben al flink gezakt. En 2000 is voor een recreatie paard, toch niet voor een paard met zo een afstamming?

Zoals Vestja al zegt; op de boktmarkt is de vp 10.000
Overigens ben ik van mening dat je op papier niet kunt rijden, en nogmaals niet om sneu te doen, ik vind je paard op de foto's niet tot z'n recht komen. Dus ik vind de prijs van 2000 die mensen bieden écht geen rare prijs ( Puur en alleen gebasseerd op de foto's en dat is toch de eerste indruk die mensen krijgen.)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:50

ik vind het ook veel geld voor dat paard :=
bod van 5000 vind ik al vrij hoog!
het heeft dan misschien wel een goede afstamming, maar als je de foto's bekijkt vind ik het niet heel bijzonder.
het paard heeft geen wedstrijd ervaring, het weeft, loopt op de foto's zwaar op de voorhand.. ik snap wel dat je geen hoge biedingen krijgt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:50

Wat ik trouwens wel vind is dat het raar is om te bieden op een paard zonder het ooit gezien te hebben. Je wilt toch het dier eerst bekijken, zien of het wel echt is wat je zoekt voordat je erover gaat denken om er geld aan uit te geven?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 11:51

roxiie schreef:
Zoals Vestja al zegt; op de boktmarkt is de vp 10.000
Overigens ben ik van mening dat je op papier niet kunt rijden, en nogmaals niet om sneu te doen, ik vind je paard op de foto's niet tot z'n recht komen. Dus ik vind de prijs van 2000 die mensen bieden écht geen rare prijs ( Puur en alleen gebasseerd op de foto's en dat is toch de eerste indruk die mensen krijgen.)

Ik vind dat als ze 2000 kan krijgen dat ze al geluk moet hebben.

Zit nog even naar de foto's te kijken, op de eerste foto lijkt het paard erg op de voorhand te lopen, of is het paard overbouwd?
Want dat lijkt ook op de foto's.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:51

ja dat vind ik ook! paard ziet er niet heel bijzonder uit
Laatst bijgewerkt door UltimOo op 19-09-12 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:52

Prisca schreef:
Mayflower_ schreef:
Ik zou gister mijn zonnebril ophalen, stond ik voor een niet-bestaand huis. :') Was een bouwkavel te zijn. En bedankt! Heb ik dus voor niks 20 km gereden. Kon ze wel wat doen. :')

Euh had je al betaald of niet?.

Tipje Google eerst ff het huis....:D.

Nee gelukkig nog niet betaald. Zou contant betalen. :)
Ik had er gisterochtend op geboden (thuis), ben daarna naar mijn werk gegaan en toen afspraak gemaakt om op te halen. Niet meer nagedacht over het adres te googlenen enz. :') Dus een wijze les voor de volgende keer! :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:52

Vjestagirl schreef:
Wat ik trouwens wel vind is dat het raar is om te bieden op een paard zonder het ooit gezien te hebben. Je wilt toch het dier eerst bekijken, zien of het wel echt is wat je zoekt voordat je erover gaat denken om er geld aan uit te geven?

ja dat vind ik ook! voor hetzelfde geld geven ze wel geluk, dan kan het paard er op de foto nog zo mooi uit zien, heb je straks een krot in je stal staan :=

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:53

Dat vind ik indd ook heel raar;
Ik wou laatst bij een paard gaan kijken en die vrouw wou over de telefoon perse weten wat mijn bod zou zijn, nou eeuh sorry ik wil eerst kijken waar we t over hebben, dan praten we daarna wel over de prijs :=

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:56

roxiie schreef:
Dat vind ik indd ook heel raar;
Ik wou laatst bij een paard gaan kijken en die vrouw wou over de telefoon perse weten wat mijn bod zou zijn, nou eeuh sorry ik wil eerst kijken waar we t over hebben, dan praten we daarna wel over de prijs :=

zo kreeg ik laatst een bericht van iemand die geïnteresseerd was in mn paard, die bood bij goedkeuring op foto de helft van mn vraagprijs, en wou hem direct ophalen :=

Amaris

Mayflower_ schreef:
Ik zou gister mijn zonnebril ophalen, stond ik voor een niet-bestaand huis. :') Was een bouwkavel te zijn. En bedankt! Heb ik dus voor niks 20 km gereden. Kon ze wel wat doen. :')

Tip: even google streetview erop los laten voor je vertrekt

Anoniem

Nou, dat staat er gewoon bij omdat ik het effe niet meer weet. Heb er zelf 10.000 voor gegeven op aanraden van vele. En dit was december 2011. Paard probeer ik al een half jaar te verkopen maar geraak ze niet kwijt. Moet ik er dan echt 8000 verlies op maken? Is toch niet serieus?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 11:57

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 11:57

DeMolenhoek schreef:
Nou, dat staat er gewoon bij omdat ik het effe niet meer weet. Heb er zelf 10.000 voor gegeven op aanraden van vele. En dit was december 2011. Paard probeer ik al een half jaar te verkopen maar geraak ze niet kwijt. Moet ik er dan echt 8000 verlies op maken? Is toch niet serieus?

als jij 10.000 betaald hebt ben je goed opgelicht. :(:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:58

DeMolenhoek schreef:

Nou ja, je MOET niets. Maar ik denk niet dat €10.000 een reeële vraagprijs is. Eerlijk, ik zit in de fjorden, niet in de sportpaarden, maar ik zou dit er niet voor geven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:59

Prisca schreef:
@Annickkii

dat je de tijd en moeite neemt om te reageren....verkocht i s pas na afrekenen.
Heb mijn wagen te koop staan maar mensen willen hem wel maar voor een belachelijke prijs.

Dus blijft hij nog hij staat niet in de weg.

Nee klopt de deken was ook niet verkocht aan hem maar had wel de afspraak dat hij zou komen kijken, kon het dit keer niet laten een email sturen, even me frustratie over hem kwijt.
Heb t overigens wel gewoon netjes gehouden hoor, dat dan weer wel.