Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Maare DeMolenhoek; Niet om sneu te doen hoor; maar als 10.000 de vp voor je paard is zou ik toch echt betere foto's plaatsen.
Je paard komt niet tot z'n recht. Dus ik vind de biedingen op basis van de info in je advertentie icm de foto's echt niet vreemd
roxiie schreef:Maare DeMolenhoek; Niet om sneu te doen hoor; maar als 10.000 de vp voor je paard is zou ik toch echt betere foto's plaatsen.
Je paard komt niet totz'n recht. Dus ik vind de biedingen op basis van de info in je advertentie icm de foto's echt niet vreemd
Kentaro schreef:DeMolenhoek schreef:Grrr!!!!!!!! Heb onlangs een bod gehad op een paard van mij. Heb er een jaar geleden zelf 10.000 voor gegeven. Nu 5000 inclusief zadel etc. Nou ik ben echt van plan ze zelf te houden. Weet dat de markt slecht is maar ik doe me geen 7000 verlies...
Paard is nu toch 5000,00?!
DeMolenhoek schreef:roxiie schreef:Maare DeMolenhoek; Niet om sneu te doen hoor; maar als 10.000 de vp voor je paard is zou ik toch echt betere foto's plaatsen.
Je paard komt niet totz'n recht. Dus ik vind de biedingen op basis van de info in je advertentie icm de foto's echt niet vreemd
Waar staat er dat de vraagprijs 10.000 is?Ben al flink gezakt. En 2000 is voor een recreatie paard, toch niet voor een paard met zo een afstamming?
roxiie schreef:Zoals Vestja al zegt; op de boktmarkt is de vp 10.000
Overigens ben ik van mening dat je op papier niet kunt rijden, en nogmaals niet om sneu te doen, ik vind je paard op de foto's niet tot z'n recht komen. Dus ik vind de prijs van 2000 die mensen bieden écht geen rare prijs ( Puur en alleen gebasseerd op de foto's en dat is toch de eerste indruk die mensen krijgen.)
Prisca schreef:Mayflower_ schreef:Ik zou gister mijn zonnebril ophalen, stond ik voor een niet-bestaand huis.Was een bouwkavel te zijn. En bedankt! Heb ik dus voor niks 20 km gereden. Kon ze wel wat doen.
Euh had je al betaald of niet?.
Tipje Google eerst ff het huis.....
Vjestagirl schreef:Wat ik trouwens wel vind is dat het raar is om te bieden op een paard zonder het ooit gezien te hebben. Je wilt toch het dier eerst bekijken, zien of het wel echt is wat je zoekt voordat je erover gaat denken om er geld aan uit te geven?
roxiie schreef:Dat vind ik indd ook heel raar;
Ik wou laatst bij een paard gaan kijken en die vrouw wou over de telefoon perse weten wat mijn bod zou zijn, nou eeuh sorry ik wil eerst kijken waar we t over hebben, dan praten we daarna wel over de prijs
UltimOo schreef:ja dat vind ik ook! paard ziet er niet heel bijzonder uit
DeMolenhoek schreef:Nou, dat staat er gewoon bij omdat ik het effe niet meer weet. Heb er zelf 10.000 voor gegeven op aanraden van vele. En dit was december 2011. Paard probeer ik al een half jaar te verkopen maar geraak ze niet kwijt. Moet ik er dan echt 8000 verlies op maken? Is toch niet serieus?
DeMolenhoek schreef:Nou, dat staat er gewoon bij omdat ik het effe niet meer weet. Heb er zelf 10.000 voor gegeven op aanraden van vele. En dit was december 2011. Paard probeer ik al een half jaar te verkopen maar geraak ze niet kwijt. Moet ik er dan echt 8000 verlies op maken? Is toch niet serieus?
Prisca schreef:@Annickkii
dat je de tijd en moeite neemt om te reageren....verkocht i s pas na afrekenen.
Heb mijn wagen te koop staan maar mensen willen hem wel maar voor een belachelijke prijs.
Dus blijft hij nog hij staat niet in de weg.