Spooktocht ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

appelXbanaan

Re: Spooktocht ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 23:39

Wij hebben op de basisschool ook een spokentoch gehad, wat was ik bang zeg! heb alles en iedereen om me heen lek geknepen
:')
Er stond iemand op het begin die rustig zei dat we het bos beter niet in konden gaan, we lopen verder en 10 meter verder op kwam hij als en gek op ons af rennen en greep ons vast omdat we het bos niet in mochten, leuk om even in de stemming te komen.
In het hoge gras lag er iemand die naar je voeten greep
En er was iemand in het bos aan het lopen met een kruiwagen met allemaal blikjes erin. Als je dan niemand ziet schrik je je kapot.
Of een 'dode vogel' naar je hoofd krijgen is ook eerrrg leuk :j
Iemand in een boom laten zitten en dan laten schreeuwen.
Nouja, succes!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:12

ik weet niet of het al gezegt is. Heb niet alles gelezen.

iemand gaat tussen 2 boomstammen in liggen op een pad waar de kinderen wel er over heen moeten en als ze er over heen gaan dat die gene die tussen de bomen ligt naar enkels grijpt en weer los laat.

Paar jaren terug meegemaakt met spooktocht.

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:52

Als jullie leuke ideeën willen opdoen zou je naar Haunted castle in Lisse moeten gaan laatste weekend van Oktober http://www.hauntedcastle.nl/
schijnt echt super gaaf te zijn

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 01:31

Wauw, wat een hoop ideeen, zoveel had ik niet verwacht! :D

Sorry voor het weinig reageren, we hebben wel een aantal dingen verwerkt, heel erg bedankt voor jullie inbreng! :)
Onze spooktocht was zeer geslaagd, we hadden een route rondom een meer/ven hier in het bos. De kindjes liepen daar een heel stuk omheen, waarbij ze verschillende enkelgrijpers, nettengooiers, waterspuiters en andere enge dingen tegenkwamen. Een grote hit bij ons was een tunnel van zeilen, waarbij iemand buiten de tunnel een partypopper (zo'n knalding met confetti) naar binnen liet knallen terwijl de kindjes langsliepen. Ik had zelf een kano in het water, waar we lichtgevende ballonnen op hadden gelegd, waarmee de kindjes het laatste stuk moesten overvaren. Buiten dat het sowieso best eng is om in het donker op een wiebelig bootje te varen, hadden we 2 duikers in het water liggen die tegen de onderkant van de boot klopten, een felle lamp onder water aanzetten, hun handen ineens naar binnen staken enzo, een groot succes! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:49

Als je zelfs duikers hebt gebruikt heb je een geslaagde spooktocht volgensmij hahaha!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:53

Hahahah, die duikers is echt geweldig bedacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:18

wij hebben op kamp ook ieder jaar spooktocht. is dus al vanalles gedaan.
zo heeft iemand zich eens ingegraven en een doodskist daarboven opgezet. die kist hadden ze dan open laten staat zodat die leeg leek. en uit die kist moest je dan een briefje pakken en dan greep diegene die onder de grond lag je bij de enkels.

iemand in een valbeveiliging vasthangen in de boom. die gene moet dan heel stil blijven hangen en is dan dus ook verkleed met maskers etc. toen moesten we dus ook een briefje uit z'n borszak pakken.

midden door het maisveld lopen en daar iemand met een kettingzaag inzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:19

doriss schreef:
Wauw, wat een hoop ideeen, zoveel had ik niet verwacht! :D

Sorry voor het weinig reageren, we hebben wel een aantal dingen verwerkt, heel erg bedankt voor jullie inbreng! :)
Onze spooktocht was zeer geslaagd, we hadden een route rondom een meer/ven hier in het bos. De kindjes liepen daar een heel stuk omheen, waarbij ze verschillende enkelgrijpers, nettengooiers, waterspuiters en andere enge dingen tegenkwamen. Een grote hit bij ons was een tunnel van zeilen, waarbij iemand buiten de tunnel een partypopper (zo'n knalding met confetti) naar binnen liet knallen terwijl de kindjes langsliepen. Ik had zelf een kano in het water, waar we lichtgevende ballonnen op hadden gelegd, waarmee de kindjes het laatste stuk moesten overvaren. Buiten dat het sowieso best eng is om in het donker op een wiebelig bootje te varen, hadden we 2 duikers in het water liggen die tegen de onderkant van de boot klopten, een felle lamp onder water aanzetten, hun handen ineens naar binnen staken enzo, een groot succes! :))

ohh ik lees net dat jullie de spooktocht al gehad hebben. excuses. die duikers hebben wij ook eens gehad :P

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:21

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:51

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:58

Nayomie schreef:
CoronaLime schreef:
Natte matras "ingraven" op 't stuk waar je overheen moet lopen. Succes gegarandeerd!

Die vind ik ook leuk. Maar dat dan niet op een voetpad hoop ik? :=

Dit hebben wij ook gedaan met een spooktocht, werkte super.
En iemand wat verder in het bos zetten met een zaklamp waar ze zo aandachtig naar keken dat ze niet in de gaten hadden dat er vlak bij ze aan de andere kant ineens iemand uit de bosjes kwam zetten.
Ook hadden we touwen met heel dun draad opgehangen zodat het net was alsof ze door spinnewebben liepen.

En zo hebben we nog heel veel meer gedaan, was mn 1e spooktoch die ik organiseerde en het was echt een succes.
Was echt leuk om te doen.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:59

een kist neerzetten naast het pad, leg er iemand in en doe spaghetti met ketchup over zn buik(ingewanden) als jullie langs lopen komt hij naar boven en borrelt een beetje terwijl iemand anders licht schijnt op hem en de kist :)
hebben wij een keer gedaan bij een spooktocht op de camping.
een paraplu met klamboe eroverheen aan een touw over een boom heen hangen werkt ook goed, als iemand er onderdoor loopt laat je het touw een stuk los en het valt over die gene heen en dan haal je hem weer snel omhoog :)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:05

heel veel clowns gebruiken :P vooral in het donker zijn ze dood, dood eng! :o

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 21:19

CupCakes_ schreef:
heel veel clowns gebruiken :P vooral in het donker zijn ze dood, dood eng! :o

bij ons was er een meisje met een hele aanstekelijke lach
die kwam uit een schuur heel luid lachen verkleed als clown _/-\o_
doodeng...