Jeetje TS wat een verhaal! Sterkte met je operatie en revalidatie!
nadita
Geplaatst: 23-07-12 12:23
Ik heb mijn bovenbeen verbrijzeld en mijn bekken gebroken gehad na een (auto) ongeluk. Mijn bovenbeen is gezet met platen en schroeven. Revalidatie duurde idd vrij lang. Eerst poosje in een rolstoel of op krukken en been niet belasten. Dat is erg moeilijk. Daarna steeds iets meer belasten. Heb maandenlang met krukken gelopen en dus ook niet kunnen/mogen rijden. Het heeft een halfjaar geduurd voordat ik weer mocht en kon rijden. Het was mijn linkerbeen, dus opstappen was moeilijk. Maar het is helemaal goedgekomen. Niet te snel willen. Sterkte de komende dagen en daarna met je revalidatie.
Je zal het niet meer lezen maar alsnog succes met de operatie!
Evelienepien
Geplaatst: 23-07-12 12:25
Jemig, wat een naar verhaal Probeer dingen te laten komen zoals ze komen (ook emo) dus maak je nu niet druk over oa je school ofdat je tzt weer op je paard durft. Eerst zien dat je uit het ziekenhuis komt en gaan revalideren; da's al druk genoeg Ik wil je veel sterkte en beterschap wensen Bah, wat een nachtmerrie
Squawk
Geplaatst: 23-07-12 12:26
Ik heb een week m'n been in het verband gehad en moest daarna ook al opnieuw leren lopen. Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude!
Jeetje lieve Jolijntje... Ik vind het zo verschrikkelijk voor je.. Ik hoop dat de operatie goed verloopt en dat je daarna goed revalideert zonder complicaties. Denk nog niet teveel na over wat straks, want dat komt vanzelf, je kan toch niet meer dan het over je heen laten komen. Je zal te maken krijgen met het nodige verdriet, frustraties en allerlei gevoelens waarvan je het bestaan niet wist, maar vergeet niet dat je geweldige mensen om je heen hebt die veel van je houden en om je geven! Like me..
Ik kom gauw bij je langs, hou je haaks en dikke knuffel!
Regallie
Geplaatst: 23-07-12 12:39
succes...
wat een verhaal zeg, sterkte met revalideren..
HarriesHorse
Geplaatst: 23-07-12 12:42
wat erg! heel veel sterkte & succes!
Grapjasjes12
Geplaatst: 23-07-12 12:42
Niet m'n bovenbeen, maar m'n bovenarm. Ik weet precies wat je bedoeld met het krampen van je spieren! Ik heb het 4 weken lang uitgeschreeuwd van de pijn. Bij mij was m'n bot in m'n oksel geschoten en dat moest in een sling langzaam naar beneden zakken. Ik ben geen mietje, maar dat was de ergste pijn die ik ooit heb gevoeld
Heel erg veel sterkte met alles, alles komt goed
friesiszwart
Geplaatst: 23-07-12 12:48
denk je leuk foto's te gaan maken. Heel veel sterkte de komende periode en zorg ervoor dat je weer kunt gaan rijden.
rockwitch
Geplaatst: 23-07-12 12:49
Heeel veel sterkte in de ok. Als je weer een beetje bij de pinken ben, pb dan even je adres of van het ziekenhuis, krijg je een kaartje van me.
Blanket
Geplaatst: 23-07-12 13:38
Jeetje, dat is schrikken en enorm balen TS! Hier ben je voorlopig wel zoet mee... hoop dat de revalidatie spoedig verloopt. Sterkte en succes in de OK!
jeetje wat een verhaal je hebt toch wel erg pech hoor. Veel sterkte verder...
Aestrith
Geplaatst: 23-07-12 15:14
Wat erg he! Gelukkig dat je niet alleen was en je vriendinnen Mo voor je hebben opgevangen. Heel veel sterkte nu, hopelijk is het straks wat verdraagzamer na je operatie.
En nog maar even niet nadenken over wat je straks wel of niet meer durft, dat komt later wel weer