erg makkelijk ja ach 2 banen is toch ook handig? 2x salaris
HTM
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-12 23:35
Vriend van mij heeft ook ooit gesolliciteerd, nooit gewerkt wel wel salaris ontvangen
grid
Geplaatst: 25-07-12 08:42
Haha nu snap ik waarom het zo verliesgevend lijkt als ze zo iedereen die solliciteert maar alvast betalen normaal is het toch achteraf? 1st een maand (of wk) werken voor je geld krijgt hmm zal ik der ook eens solliciteren kan wel wat extra's gebruiken
Vanwege onze recente trauma's met de postbezorging hebben we er een website voor gemaakt, www.postzorgen.nl. Om een beetje een beeld te vormen van hoe het nu gaat met de postbezorging in Nederland.
Wij hebben redelijk vaak dezelfde postbode. Gaat over het algemeen ook wel goed. Een van de postbezorgers uit het topic loopt ook weleens de post in onze straat. Gaat prima.
Wel triest dat poststukken die kwijtraken niet gevonden worden. Volgens mij moeten er hele containers staan bij Post.nl met onbezorgde poststukken.
Ik zie het nu ook steeds vaker misgaan bij pakketjes: Pakjes die door het slaapkamer raam naar binnen worden gegooid, tussen het vuilnis of ergens in de tuin worden verstopt omdat de bewoner niet thuis is... Pakjes waarvan wordt aangegeven dat ze bezorgd zijn bij de buren zonder dat er een briefje in de bus wordt gedaan waar je je pakje op kan halen. Pakjes waarvoor geketend moet worden die gewoon bij de buren worden afgegeven zonder handtekening te vragen. Pakjes waarop staat 'Niet bij de buren afgeven' die alsnog gewoon bij de buren worden gedumpt om er maar vanaf te zijn terwijl die mensen het dan liever zelf afhalen bij zo'n ophaalpunt... Tja, ik kan nog wel even doorgaan...
Vorrige week iets opgestuurd en dat kwam maar niet aan (was pakketpost). Na 8 dgn werdt het pakket bij mij terug bezorgt met als opemrking "adres onbekend". Best raar, verstuur daar maandelijks naar toe en komt normaal de dag erna aan.... Vakantiekrachten????
Sassii
Geplaatst: 30-07-12 17:59
Ik kreeg vandaag post. Best raar, aangezien ze nooit meer op maandag bezorgen. Maar ik denk dat ze het bezorgde omdat er Saskia Bieber op de voorkant stond.
Al je problemen met de post kun je melden op www.postzorgen.nl. deze site is opgericht door een bokker in de hoop dat het opgepakt gaat worden door de media en door politicie. Des te meer meldingen, des te beter. Dus allemaal naar die site toe.............
Het is ook handig om klachten in te dienen bij het betreffende postbedrijf. Wel zo eerlijk om ze ook de kans te geven een fout te herstellen. Bij ons komen de klachten daadwerkelijk bij de betreffende medewerkers. Wij hebben hele verzameling klagers waar we de post voor in een verzamelenveloppe doen en klagers die steeds blad missen, wat nu elke dag gecontroleerd wordt of het bij ons aangekomen is. (Soms krijgen wij nl post zonder adressering, vooral bij bladen zie je dat regelmatig en tja, dan is bestellen ook lastig, want wij weten niet wie wat hoort te krijgen en tja, dan krijgen wij de klachten dat het niet ontvangen is, terwijl niet goed aangeleverd is).
Ik heb 2 weken op mijn pakketje gewacht, geen briefje niks. Moest via het bedrijf waar ik het had gekocht het track en trace nummer zoeken en via de site zag ik dat die al een week bij een afhaalpunt lag (zou worden thuis bezorg)
Mijn huisgenoot had na 1,5 week ook niks. Bellen bellen nog eens bellen. Ook nergens een briefje en uiteindelijk zou het pakketje bij een buurman liggen. Alle huisgenoten gevraagd, alle huizen in de straat, nog geen pakketje. Uiteindelijk is het pakketje van €90,- nooit meer terecht gekomen....
Wij hebben dus sinds deze maand een nieuwe bezorger, oude kwam ik tegen en zei dat hij onze straat niet meer deed, dit omdat ik vroeg of hij mijn pakketje al had. Nieuwe bezorger heeft nu al 2 klachten van ons binnen 1 maand...