Caesar schreef:Vind je het niet leuker om het zand te hebben van plaatsen waar je bent geweest dan?
Ja tuurlijk maar zi kom je aan heel veel soorten wat ik in mn leven niet kan bezoeken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doanique schreef:Geel met een hoop stukjes schelp en steentjes etc. er in. HEEL HEEL misschien kan ik zand voor je meenemen uit de Sinai woestijn maar ik beloof niks...
Wil je echt per land of is per stad ook goed? Ik ga misschien naar Dahab, daar hebben ze ook weer ander zand.
Aan hoe veel zand denken we hier? Een handje?
Doanique schreef:Geel met een hoop stukjes schelp en steentjes etc. er in. HEEL HEEL misschien kan ik zand voor je meenemen uit de Sinai woestijn maar ik beloof niks...
Wil je echt per land of is per stad ook goed? Ik ga misschien naar Dahab, daar hebben ze ook weer ander zand.
Aan hoe veel zand denken we hier? Een handje?
Doanique schreef:Strandzand uit Sharm krijg je sowieso, ik zal 't uit de zee halen ipv. van onder het bedje zodat je misschien ook nog wat kleine schelpjes hebt ofzo. Woestijnzand kan ik niet beloven (ik weet niet of we nog kamelen gaan rijden daar, of dat ik zelfs nog paard ga rijden maar dat hoor je dan wel!) Sharmzand krijg je sowieso!