Ik heb er twee dagen geleden wat besteld en per direct via Ideal betaald, krijg nu steeds een mail dat ze wachten op mijn betaling terwijl ik het heb betaald. Iemand hier ervaring mee?
wij hadden een paar grappige, handige & leuke dingetjes bestelt bij mini in the box, nou leuk allemaal. Moesten we 3 weken wachten, Ja oké kan gebeuren, het moet immers uit China komen... Komt het pakketje eindelijk binnen, moesten we €35 extra betalen omdat het pakketje eruit was gehaald door de douane!? en de dingen die we dan hadden, waar na 1 keer gebruiken kapot Sindsdien nooit meer bij Mini In The Box bestelt.
Geweldige site! Ik heb 1,5 week geleden een iPhone hoesje besteld en hij kwam gister binnen. Lage prijs en een goede kwaliteit, mooi hoesje en sluit goed aan
Fireheart
Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam
Geplaatst: 27-07-13 12:21
Sammie schreef:
Google is your best friend. Hoor echt zulke slechte verhalen over mini en light in the box. Ook over douanekosten die je moet betalen.
De ''douanenkosten'' moet je pas betalen als je voor meer dan 20 euro besteld.
Sammie
Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03
Geplaatst: 27-07-13 12:23
Dat maakt toch niet uit. Staan zat slechte verhalen en ervaringen er over. Van light in de box zelfs gelezen dat iemand een mail had gehad over die kosten, op vakantie was dus niet op tijd kon reageren en toen waren haar spullen vernietigd. Ze had 10 werkdagen de tijd om te reageren. Beetje krap.. Had ze wel 200-300 euro aan uitgegeven.
Ik heb laatst weer een bestelling gedaan en mijn vader ookk. Allebei tevreden en weer heel blij met de spullen.
Sammie
Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03
Geplaatst: 27-07-13 14:08
Tova schreef:
Ik heb via Ideal betaald, Ga nu proberen het geld terug te halen en nog een poging doen om het goede bedrag over te maken.
Dat zal dan niet gaan lukken. Alleen AI's zijn terug te boeken. Overschrijvingen niet. Kun je niet het resterende bedrag bijstorten? (onder vermelding van het juiste rek.nr.)
Ik vind de producten van miniinthebox leuk voor even, de kwaliteit is echt overeenkomstig met de prijs: goedkoop! iPhone hoesjes waren slap, iPad case was snel stuk. Al met al is het allemaal net niks.... Ik heb er 3x iets besteld en heb geen douane kosten gehad. Ik heb het dan ook wel onder de 20 euro gehouden.
Ik heb er een horloge en ring besteld, ring is helaas al iets verkleurd maar horloge is toppie!
anoukyrsa
Berichten: 199
Geregistreerd: 10-07-12
Woonplaats: Geleen
Geplaatst: 11-09-13 21:23
ondanks dat hier lang niet is gereageerd wil ik toch even hulp zoeken...
bijna 3 weken terug heb ik een een bestelling geplaatst, die overigens een dag te vroeg bij me thuis was... helemaal blij maakte ik me doosje open: verkeerde horloge
De dag erna meteen even op de site gezocht wat ik hiermee kon doen, daar stond dat hun bij z'n geval opdraaien voor de retourskosten, of het product wat verkeerd geleverd is gewoon extra opsturen... ik had weer een beetje moed
maar dan..., waar moet ik aangeven dat het verkeerde geleverd is ik wist niet zeker waar ik ermee naartoe moest, dus heb ik het maar naar zoiets van ''antwoord op u vraag'' gestuurd via de site, daar kreeg ik een automatisch mailtje op terug van: ''normaal antwoorden we binnen een werkdag, maar omdat we heel erg zijn aan het uitbreiden, redden we dit niet, excuses!'' nou prima, wachten..., wachten..., nog geen reactie, opnieuw het verhaal ingestuurd, gebeurde weer hetzelfde..
ik denk dat de afdeling waar ik het heen stuur niet over deze zaak gaat ofzo? wie kan me helpen waar ik wel moet zijn ?
Ik ga morgen waarschijnlijk een iphone kopen dus dan wil ik ook wat hoesjes bestellen! Lees aan het einde van de topic dat de meeste het binnen een week al hadden! Dus ik ga het er op gokken
Ik had mijn iPhone hoesjes 2 weken per post had echter maar 2 hoesjes. Maar ik raad aal lees even goed de voorwaarden en FAQ. Daar staat precies wat en waarom verzenden langer duur
Das ook de reden waarom veel mensen zo reageren over de verzendtijden. Er staat namelijk dat het sowieso een bepaald aantal dagen duurt voor het wordt verzonden na vliegveld/boot of wt dan ook en vanaf dat punt is het zoveel werkdagen
Heb al heel vaak wat bij Mini in the Box besteld en ben erg tevreden. Soms zit er iets bij wat niet helemaal goed functioneert of past maar dat is een beetje de gok die je neemt.
fjordegekkie
Berichten: 155
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Leiderdorp
Geplaatst: 14-12-13 12:48
Ik hoop niet dat ik nu iets fout doe door dit topic weer omhoog te schoppen, maar ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen.
Ik heb op 31 oktober een aantal dingen bij miniinthebox.nl besteld, de betaling etc heb ik gelijk gedaan en er staat dat ze mijn pakketje de dag daarna gelijk verzonden hebben. Echter heb ik nog steeds niks ontvangen! En na drie keer een email gestuurd te hebben krijg ik steeds zo'n automatisch antwoord mailtje terug. Ik ben het nu gewoon zat en ik wil mijn geld terug.. Weet iemand misschien hoe ik dit het beste kan oplossen?