Nanne schreef:Dat sowieso.. Snap ook niet wat Cristiano Ronaldo in die lijst doet.. Of Afellay *nu krijg ik half bokt + half puberend nederland over me heen xD*
Yonker schreef:NatassJa schreef:Haha ja inderdaad. Ach, hij hoeft ook niet te praten hoor... In dat geval... hoef die ook niet knap te zijn.... gewoon zak over z'n kop Goddelijk lichaam hebben ze over het algemeen wel, dus dan biedt die zak indd de uitkomst
ad0rey0u schreef:Nanne schreef:Dat sowieso.. Snap ook niet wat Cristiano Ronaldo in die lijst doet.. Of Afellay *nu krijg ik half bokt + half puberend nederland over me heen xD*Eens.
roxiie schreef:Goddelijk lichaam hebben ze over het algemeen wel, dus dan biedt die zak indd de uitkomst
Pff, Ronaldo vind ik zo niets, Affalay is een puppie, schattig maar te jochie naar mijn smaak.Heb wel een paar lekkere voorbij zien komen.Binnen NL mag van Persie best een keer een ontbijtje komen maken
Wauw ik vind alle Zweden wel errug sexy. Afellay vind ik niks, heb hier thuis al mn zusje tegen me gekregen door dat uit te spreken.
Fernando Torres en Milan Baros, al vind ik de laatste niet zo meer, hij wordt oud. Maarja ben altijd fan geweest dus zal hem niet afvallen. Vind trouwens Iker Casillas ook wel schattig en sowieso heeft Spanje best leuke voetballers..Komt hier trouwens ook nog wel veel leuks langs! Leuk topic!
Yonker schreef:Die Olivier Giroud is best wel een lekkertje [ Afbeelding ]Lekkoh!!!! Waar speelt deze man
Fennee schreef:Ibrahim Afellay , Luuk de Jong , Maarten Stekelenburg , Gregory vd Wiel Is op volgorde !Luukje Ik vind m niet knap, maar ben wel een fan
mariekie schreef:Yonker schreef:Die Olivier Giroud is best wel een lekkertje [ Afbeelding ]Lekkoh!!!! Waar speelt deze man Volgens mij was t Frankrijk
xVerax schreef:Fennee schreef:Ibrahim Afellay , Luuk de Jong , Maarten Stekelenburg , Gregory vd Wiel Is op volgorde !Luukje Ik vind m niet knap, maar ben wel een fan Haha inderdaad! Luuk is heldd
iloonaa__ schreef:mariekie schreef:Lekkoh!!!! Waar speelt deze man Volgens mij was t FrankrijkMessi is een Argentijn
Lavien schreef:Bah Ronaldo vind ik echt niet knap. Wat een aansteller is dat met zn gelakte nagels en sjiewawa. [ Afbeelding ]heeft hij een chihuahua? Wist alleen dat hij een labrador had?
Yonker schreef:Messi is een Argentijn Dacht ik al! Noujaa dan maar 2 jaar wachten en dan kan hij er bij op staan haha!
Jammer dat messi niet meedoet, vind hem een sympathieke goser op tv en als voetballer. Al moet ik zeggen dat Ronaldo in die reportage ook erg meeviel en veel minder arrogant over kwam op mij dan in het veld.