_Natasja_ schreef:Ehm.... Nee we zijn niet blond....Damned, Kirs we kunnen t vergeten Ik wel! Maar niet zo heel licht! Komt daar wel van het zonnetje!
MariekeA schreef:Ik bedoelde meer van die mannen die jullie dan het hoofd op hol willen brengen met dat soepele en zwingende heupwiegendamn... die kent me.......
MariekeA schreef: Nee hoor, je bent vast vreselijk sexy en knap en daarom geen partij voor de dames...Zoiets???
_Natasja_ schreef:Hij zit toch al onder de plak, heb al een tuigje mee gekregen om m mak te houden Whhahaa, als je zo rond gaat lopen lijk je bezet
Renzzi schreef:_Natasja_ schreef:Hij zit toch al onder de plak, heb al een tuigje mee gekregen om m mak te houden Whhahaa, als je zo rond gaat lopen lijk je bezet Ik knup m wel aan een cactus
_Natasja_ schreef:Ehm.... Nee we zijn niet blond....Damned, Kirs we kunnen t vergeten Crap... Ik wilde mijn haar wel wat lichter doen, maar blond?
MariekeA schreef: Nee hoor, je bent vast vreselijk sexy en knap en daarom geen partij voor de dames...Zoiets??? ZO! Goede-ochtend!
Renzzi schreef:Doe dan aan een lantaarnpaal langs de weg, is er nog iets te zien Nee nee..... dat is mijn vaste plek....
WilmaBoy schreef:_Natasja_ schreef: ( wordt Law nu voor een vrouw aangezien?? )Absoluut Ik word verward met Pat denk ik..... Cheers mate
Ailill schreef:WilmaBoy schreef:Ik word verward met Pat denk ik..... Cheers mate wij zouden toch delen??
HTM schreef:MariekeA schreef: Nee hoor, je bent vast vreselijk sexy en knap en daarom geen partij voor de dames...Zoiets???
_Natasja_ schreef:Hij zit toch al onder de plak, heb al een tuigje mee gekregen om m mak te houden ga straks toch nog eens met je zus praten denk ik... tuig??
Ik denk dat ik maar veel moet gaan afkijken...... Zag vandaag weer iemand lopen waarvan ik dacht; Okeeeee.... Je mag dan hakken aan hebben maar overdrijven is ook een kunst
Wil je wel mijn hakken lenen, maar daar verzuip jij in denk ik...en dat is niet omdat ik zulke grote voeten heb