En dit is niet de eerste keer
. Met pinnen heb ik dat ook wel eens gehad, dan geef ik aan dat ik het bedrag wil pinnen en dan krijg ik de vraag: hetzelfde bedrag? Ja. Geen extra'tje?Daar zakt mijn broek van af, echt waar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Met pinnen heb ik dat ook wel eens gehad, dan geef ik aan dat ik het bedrag wil pinnen en dan krijg ik de vraag: hetzelfde bedrag? Ja. Geen extra'tje?
Vjestagirl schreef:Erom vragen zal ik nooit doen, never ever ever.

Wuis schreef:Citaat:dat de borden van tafel gegrist worden terwijl je nog niet klaar bent
Moet je eens naar Tsjechië gaan.![]()
![]()

DaniBanani schreef:Donkerblauw schreef:Haha, dat zal Mr. Jack's zijn, of niet?
Jep.
Courses: ik vind het ook geen enkel probleem als er wordt gezegd "Mijn collega kan u adviseren over de wijn, die komt zo bij u." Maar was laatst ergens waar ze niet eens wisten of rode of witte wijn beter paste bij het gerecht, laat staan wat voor wijnen ze precies in huis hadden.
Nja, wij schenken sowieso alleen maar Franse wijnen ( Frans georiënteerd restaurant ala Bistro ) dus dat is alvast 1 dingetje
Varekaj schreef:Dat had ik dus een tijdje terug, zat met vriendje en zijn ploegmaats (basketbal) in een caféetje dat nog niet zo lang open is. Gezellig qua inrichting, de bediening was eerder... apart. Snap heel goed dat ze graag mooie dames met een flinke voorgevel presenteren om de mannen aan de bar te houden, maar wat die presteerde? Mijn vriend werk in het buitenland als soort van expat, en verdient dus best goed. Het gesprek ging daarover en 1 serveerster had dat blijkbaar gehoord. De hele rest van de avond heeft ze haar borsten zowat tegen mijn vriend gezicht aangedrukt, over zijn schouder laten "strijken" en het zelfs gepresteerd om waar ik bijzat even te melden dat haar shift bijna om was. Hilariteit alom natuurlijk, maar we gaan er toch maar niet terug.
Geweldig zulke mensen
Varekaj schreef:Mijn vriend werk in het buitenland als soort van expat, en verdient dus best goed.