Net in mijn pauze aan een haventje gezeten met een collega, daar was het goed te doen door het windje. Maar verder vind ik het een beetje te warm/benauwd. Ben ook benieuwd of er nog onweer bij ons komt vandaag! Het weer voor het weekend ziet er aangenamer uit, rond de 21 graden is warm zat
Nou er zijn zich al wel wat buien aan het ontwikkelen, boven Duitsland een hele boel, boven Nederland ook. Apart om te zien hoe zo'n bui uit het niks op de radar ontstaat.
Ja ik kwam al kijken of iemand al onweer/ regen had! Maar het komt dus echt?? hier nog strakblauw, mega zon, en heerlijk warm. Wat nou te warm, sjonge, het is eindelijk zomer stelletje piepzeuren Kameroen, daar is het pas warm
Ik woon in Zeeland, en heb al een aantal dagen 14-17 graden met een koele zeewind...kan me gewoon bijna niet voorstellen dat t elders in t land zo warm is, en toch is t zo!
S_uus
Het is hier precies 30 graden in de schaduw,dit is niet normaal meer.En waar is die wind als je hem nodig hebt? weg dus. Ik hoop toch zo dat die lokale bui hier in ermelo valt! Ik heb straks een hele dikke witte streep over mijn arm lopen,heb een tennisarm [alweer] en daar zit dus zo'n breed rekpleister overheen in de hele lengte vanaf de elleboog.Mijn armen zijn n.l. aardig bruin aan het worden door het soms in de zon lopen. Ik hoop dat het gauw weekend is,heerlijk maar 21 graden!