Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Izmir_Condor schreef:Zilfstar schreef:Wat worden hier rare tips gegeven tot expres vlekken maken... In de poep duwen
. Terwijl er nog niet eens geprobeerd is te PRATEN met die buren. Iemand bedacht dat het iets van de Poolse cultuur kan zijn dat het normaal is wasknijpers van elkaar te lenen? Zou eerst een gaan praten/communiceren voor er zo hard oordeel gevelt wordt. Snap nu waarom de maatschappij de slechte kant uit gaat. Niemand nemt schijnbaar nog moeite om met elkaar in contact te komen. Jammer....
Dan mag je mij toch eens gaan vertellen hoe jij twee Poolse mensen, die alleen de woorden warm en koud kennen, duidelijk wil maken dat ze van je wasknijpers af moeten blijven.
Roosch schreef:Als ze Pools zijn en inderdaad niet veel begrijpen zou ik een bordje ophangen met een foto van een wasknijper met een hand er naast, en een grote streep er doorheen.
"Verboden wasknijpers te stelen."
Daphne__ schreef:Haha ik heb wel echt de neiging om een bordje te maken en die erbij te zetten![]()
Gelukkig zijn ze alleen geintereseerd in wasknijpers, we hebben ook een best prijzige loungeset achterthuis staan... Elke keer nieuwe wasknijpers kopen is niet zo'n probleem, maar elke keer een nieuwe loungeset kopen omdat die gejat is word toch minder grappig
Holly; Ja, ze huren het huis