Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDramaQueen schreef:Dames!!! Let op!!! Besluit je naar alexander te gaan? Ga dan met de auto, er gaan geen treinen dus uitstappen bij gouda waar je vervolgens met een bus moet waar te weinig mensen in Passen, erg beperkte zitplaatsen en staan is niet toegestaan! Bus rijd 2x in t uur!
Myrna_Kyra schreef:xDramaQueen schreef:Dames!!! Let op!!! Besluit je naar alexander te gaan? Ga dan met de auto, er gaan geen treinen dus uitstappen bij gouda waar je vervolgens met een bus moet waar te weinig mensen in Passen, erg beperkte zitplaatsen en staan is niet toegestaan! Bus rijd 2x in t uur!
geldt dat alleen voor vandaag of wat?
xDramaQueen schreef:ik kom vanuit utrecht dus dit was voor mij het snelst maar doe dit geintje niet meer, terugreis duurde dik 3 uur en een kwartier omdat bussen ineens niet op kwamen dagen, en kwam ie wel toen was hij binnen no time stampvol, dus uiteindelijk met de metro naar rdam centraal wat lang duurde om daarna vanuit rdam centraal de trein te pakken naar utrecht (uur + kwartier reistijd)
Als je trouwens in de bus zit, is de reistijd daarvan ook weer een uur want hij gaat langs alle gelegen stations
Simone, ik raad het echt echt echt niet aan.. was echt een hel! heen dik 2 uur + 15 minuten terug 3 uur en 10 minuten.
xJolien schreef:Na m'n examens ga ik ook even naar de Primark.
Bij welke winkel denken jullie dat ik het meest ga slagen voor spijkerbroeken?
Ik heb lange benen (ben 1,86m) , en omtrek ongeveer maat 38.
Maar ik weet niet welke lengtemaat ik heb
Zit er veel verschil in de collecties van de winkels?
Ik wil namelijk gewoon simpele, strakke spijkerbroeken, met GEEN uitlopende onderkant