xRomana schreef:En ik heb ze hier gehad hoor, gevangen in een relatie, niets mochten, alles in overleg met vrouwlief, man heeft niets meer te vertellen....en dan hebben ze ook nog een vrouw die zoveel weken zwanger is.
Gillend gek worden ze. Zie ze hier altijd helemaal opbloeien.

Ik vraag me af hoeveel je er dan gene*ukt hebt als je er al zoveel thuis hebt gehad, jezus wat een verschikkelijk wijf ben je.
Haar man wil graag thuis studeren, is bezig om carrierre te maken en zij werkt zich ondertussen de pleuris om geld bij elkaar te krijgen en is ondertussen nog zwanger. Ze zegt duidelijk dat haar man doet wat hij wil als ze weg is, ook vaak bij de buurman is. Maar als ze dan na een lange week werken eindelijk eens thuis is, dan zit ze niet te wachten om dan "gezellig" met buurman op de bank te zitten ipv met haar man. Ik zou ook gewoon rustig zeggen dat je gewoon wat tijd samen wilt aangezien je weinig thuis bent, gelukkig doen jullie wel al veel dingen samen (zoals naar je paard gaan, onee is alleen jouw hobby volgens Russel want die kan ook zo goed lezen) Al zou ze wel leven van het geld van haar man, wat ik dus doe. Dan is het alsnog ONS geld, aangezien we in gemeenschap van goederen zijn getrouwd.
Het is dat ik toen mijn paard wilde weg doen en mijn man dit niet wilde, waaruit blijkt dat hij dus het dus blijkbaar geen probleem vind om aan MIJN paard te betalen. Dat is het leuke om samen te leven en samen geld te hebben, je doet het samen.
Volgens mij zijn jullie zo zielig dat jullie relatie blijkbaar al vaak genoeg uit is gegaan, want Romona heeft er al zoveel gehad dat ze blijkbaar constant bij haar gillend wegrennen. Chapeau meid, jij doet het geweldig!!!