Gekke gewoontes onder de bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:14

Dieren zijn bij mij: Luilakken, luiaards, dikbillen, gehaktballen op pootjes, dikkies, worstjes, etc :')

marleen_usar schreef:
Ik gebruik altijd 3 velletjes wc papier.

Ik 4 :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:16

Ik heb ook zo'n ruiktick, overal moet aan geroken worden. :')

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:34

Ik zet mijn wekker altijd 10minuten eerder, zodat ik nog even kan blijven liggen. :')

goldyloveyou

Re: Gekke gewoontes onder de bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:41

ik wil altijd het bestek met de versiersels:P
en ik móet altijd huppelen naar de wei.
ik kijk ook om de minuut op mijn mobiel om te zien hoelaat het is, terwijl er gewoon een klok hangt :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:13

goldyloveyou schreef:
ik wil altijd het bestek met de versiersels:P
en ik móet altijd huppelen naar de wei.
ik kijk ook om de minuut op mijn mobiel om te zien hoelaat het is, terwijl er gewoon een klok hangt :+

leuk als er een keer kopers ofzo komen :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:23

Kaus schreef:
Ik heb echt heel veel gekke gewoontes!
Maar eentje die hier nog niet genoemd is vind ik ook mijn meest irritante:
namelijk dat ik min en max 1 stap moet zetten in een kamer zonder lichten aan.
Als ik dus bijvoorbeeld uit de wc stap en ik heb het licht uit gedaan mag er nog maar ruimte over blijven voor 1 stap.
Doe ik er per ongeluk 2 moet het licht weer aan en gaan we weer op nieuw...
:Y)

edit:
casperzazoe schreef:
ik wil probeer altijd gelijk te fietsen met de bomen of strepen op de weg :')
moet dan met mn trapper beneden zijn precies bij die boom fzo. heel vervelend want het lukt nooit xd

oh god ik dacht dat ik de enige was :+

Ik heb inderdaad ook altijd de neiging als mensen zeggen dat iets niet mag of dat je iets niet moet doen dat ik het wil doen...
het is me gelukkig nog nooit gebeurd maar ook bijvoorbeeld als ik in de auto zit de deur op willen maken terwijl we met 140 over de snel weg gaan.
Ik ga dan altijd op mijn handen zitten :')
Ook heb ik op het station altijd de neiging mensen voor de trein te duwen of er zelf voor te springen als er een trein aan komt...
geloof me ik wens het ze echt niet toe of wat dan ook! Ik wil het ook totaal niet doen, ben het ook niet van plan, het komt gewoon in me op als ik het zie... :x

nou dat is echt gestoord :\ 8)7

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:43

Kaus, wat een enge gedachte! :oo

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:16

Nou Kaus je bent niet de enige, die kwam zelfs laatst lags op 9gag!
Ik heb het gevoel ook altijd, dat ik precies op het juiste moment iemand voor de trein wil duwen. Niet om diegene te vermoorden ofzo, maar gewoon om te kijken of ik precies op het moment dat de trein langskomt diegene kan duwen. :+

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:22

phormicola schreef:
Dieren zijn bij mij: Luilakken, luiaards, dikbillen, gehaktballen op pootjes, dikkies, worstjes, etc :')

Bij mij zijn dieren 'monsters' :j

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:36

Wat zijn sommige gewoontes toch hilarisch om te lezen, ik heb er ook wel een aantal.

- Als ik me wekker zet check ik het zeker 20x voordat ik echt ga slapen, dus dan blijf ik die knop indrukken en dan weer en weer en zo wel 20x.
- Als ik me scooter in de schuur zet, dan doe ik de deur op slot maar dan als ik bijvoorbeeld aan een persoon dacht waar ik van jou dan doe ik de deur weer open en op slot tot ik ergens aandacht als het maar geen geliefd iets was... soms gaat dat wel 10 tot 30 x opnieuw.
- Als ik me gordijn dicht doe, kijk ik niet meer me raam uit want daar staan onze 2 auto's en dan ben ik bang dat als ik naar welke auto als laatst heb gekeken dat die auto binnekort een ongeluk krijgt...
- Toen ik nog bijna elke dag op me scooter zat reed aan 1 stuk door naar me paard, als ik dan een gek voorwerp tegen kwam op de weg dan zag ik hem maar reed ik wel door maar ondertussen onderweg naar stal heb ik echt 100 x achter me gekeken of ik dat voorwerp nog zag liggen..
- En een hele charmante, ik durf me kamer ligt snachts alleen uit te doen met een voorwerp die gooi ik dan tegen me lichtknop uit en dan gaat me licht uit en dan leg ik dat voorwerp ( vaak me bh) in me bed.... :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:15

arans schreef:
Nou Kaus je bent niet de enige, die kwam zelfs laatst lags op 9gag!
Ik heb het gevoel ook altijd, dat ik precies op het juiste moment iemand voor de trein wil duwen. Niet om diegene te vermoorden ofzo, maar gewoon om te kijken of ik precies op het moment dat de trein langskomt diegene kan duwen. :+

Echt waar... dan moet ik die gemist hebben...

ik denk ik gedachten er ook wel eens over na om te kijken hoe je de perfecte moord zou kunnen plegen zonder betrapt te worden door de politie.
En idd wat jij zegt,
niet om die gene te vermoorden of om wie dan ook verdriet te doen, maar gewoon om te kijken of het zou lukken :x

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:16

Als ik in een restaurant zit, moet ik heel vaak de zout en peper potjes losdraaien om te kijken hoeveel erin zit :')

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:24

Kaus schreef:
ik denk ik gedachten er ook wel eens over na om te kijken hoe je de perfecte moord zou kunnen plegen zonder betrapt te worden door de politie.
En idd wat jij zegt,
niet om die gene te vermoorden of om wie dan ook verdriet te doen, maar gewoon om te kijken of het zou lukken :x

dat heb ik ook jah :')

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:46

Ik moet altijd een even aantal velletjes wc-papier hebben en die vouw ik precies op op de randjes. De rol moet met het papier naar voren hangen. Ook als ik ergens op visite ben.
Ik doe eerst mijn rechtersok aan en dan pas de linkse. Met schoenen ook. Als ik dat niet doe dan voelt dat heel erg raar aan mijn voeten.
Ik voel heel graag aan dingen en het liefst aan luxere tijdschriften waar je structuur voelt op de bladzijden. Vindt ze ook erg lekker ruiken.
Ik werk op het gemeentehuis en als wij de nieuwe paspoorten binnenkrijgen en ik moet die controleren, dan ruik ik daar altijd aan. Heerlijk! Ook het papier van paspoorten is fijn. Dus wie weet heb ik ooit al eens aan jullie paspoort gesnuffeld, haha.
Hier kan ik allemaal goed mee leven, maar waar ik weleens helemaal gestoord van wordt is dat ik een liedje of melodie maar 1x hoef te horen en ik zit daar dagenlang mee in mijn hoofd. Ik vergeet het ook de rest van mijn leven niet meer, grrrr. Zeer irritant! Komt er nu meteen weer eentje in me op. Die staat nog steeds met stip op nummer 1: pepersaus, pepersaus over de kalkoeeeeen.... (kerstreclame van de appie)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:48

murness schreef:
Ik moet altijd een even aantal velletjes wc-papier hebben en die vouw ik precies op op de randjes. De rol moet met het papier naar voren hangen. Ook als ik ergens op visite ben.
Ik doe eerst mijn rechtersok aan en dan pas de linkse. Met schoenen ook. Als ik dat niet doe dan voelt dat heel erg raar aan mijn voeten.
Ik voel heel graag aan dingen en het liefst aan luxere tijdschriften waar je structuur voelt op de bladzijden. Vindt ze ook erg lekker ruiken.
Ik werk op het gemeentehuis en als wij de nieuwe paspoorten binnenkrijgen en ik moet die controleren, dan ruik ik daar altijd aan. Heerlijk! Ook het papier van paspoorten is fijn. Dus wie weet heb ik ooit al eens aan jullie paspoort gesnuffeld, haha.
Hier kan ik allemaal goed mee leven, maar waar ik weleens helemaal gestoord van wordt is dat ik een liedje of melodie maar 1x hoef te horen en ik zit daar dagenlang mee in mijn hoofd. Ik vergeet het ook de rest van mijn leven niet meer, grrrr. Zeer irritant! Komt er nu meteen weer eentje in me op. Die staat nog steeds met stip op nummer 1: pepersaus, pepersaus over de kalkoeeeeen.... (kerstreclame van de appie)

:')

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 00:06

tjee moet ik dat echt vertellen...lol ik moet altijd met me vingers tussen mijn tenen door als ik me sokken uittrek die gaan ook meteen uit als me schoenen uit doe ja ook in de winter en net voor ik me bed in ga doe ik het nog eens raar he ? heb altijd het idee dat er zand tussen zit. rare tik en volgens mij wet niemand dit van mij.....na bokt nu dan :o

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 00:08

frangelica schreef:
tjee moet ik dat echt vertellen...lol ik moet altijd met me vingers tussen mijn tenen door als ik me sokken uittrek die gaan ook meteen uit als me schoenen uit doe ja ook in de winter en net voor ik me bed in ga doe ik het nog eens raar he ? heb altijd het idee dat er zand tussen zit. rare tik en volgens mij wet niemand dit van mij.....na bokt nu dan :o

Mijn vent gaat ook altijd zijn tenen te vingeren als ie zijn sokken uitgetrokken heeft :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 00:18

de mensen-voor-de-trein-duw en moord-scenario's zijn ook allemaal al eens door mn hoofd geschoten.

net als dat ik me er soms over verbaas hoe makkelijk ik iemand zou kunnen vermoorden..
dan loop ik bijv door de keuken met een scherp vlees-mes en stap ik over de hond heen (die ligt altijd op de drempel van de keuken-woonkamer, want officieel mag ze niet in de keuken liggen tijdens het koken haha) en daarna loop ik achter iemand anders langs en dan denk ik: ik zou zo de hond neer kunnen steken, of die andere persoon in de keuken.. het zou zo maar kunnen.. stel je voor dat ik ineens een kronkel in mn hoofd krijg ofzo.. en die mensen/dieren vertrouwen me gewoon! moet je nagaan!
om vervolgens te beseffen hoe absurd mn gedachtengang is en daarna durf ik een week lang (oid) niet meer met gevaarlijke voorwerpen te lopen als er andere mensen in de buurt zijn.. want 'stel je voor dat ik ineens door draai'.

en murness: bedankt.. haha
*pepersaus pepersaus over de kalkooeeen.. even in de oven, meer hoef je niet te doen.. tralalala*
die krijg ik dus voorlopig niet meer uit mn hoofd! (en dan ook alleen dat ene zinnetje, aargh!)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 00:29

Ik ken dat ook Zwitsal, heb ik ook een periode gehad, lang geleden. Echt eng, dat ik bijvoorbeeld mijn handen onder mijn kussen legde 's nachts in de hoop dat dat me zou weerhouden om naar beneden te gaan en iemand of een beest hier in huis te vermoorden. (Hoewel een kussen ook niet zou helpen, maar dat gaf mij een veilig gevoel).
Zo heb ik ook een keer in een restaurant gezeten, naast mijn moeder, met een brood op tafel waarin een heel scherp mes gestoken zat.. Ik was zo bang dat ik mezelf niet meer onder controle zou kunnen houden en mijn moeder neer zou steken. Heel eng.. Echt hele rare gedachtes.

Ik ben er vanaf gekomen nadat ik ben gaan googlen. Ik las toen dat er geen geval bestaat van dat iemand echt zomaar ineens een kronkel kreeg of wat dan ook en daadwerkelijk die gedachtes heeft uitgevoerd. Het schijnt veel meer voor te komen dan je zou denken. Nou, dat is hier wel te zien, hoeveel voorbeelden zijn er nu hier: 3 of 4? Nouja en ik doe mentaal veel met feiten, dus heb ik het nooit meer gehad.
Het schijnt ook niet een teken van gekkigheid te zijn, of iets dergelijks, maar dat het meer te maken heeft met het feit dat als je ergens aan denkt, dat je er dan aan blijft denken en dat het steeds weer getriggerd wordt als je een bepaalde voorwerpen ziet of woorden hoort, enz. Het is meer een soort tic, dan een teken dat je mentaal gestoord word. Ik weet het precieze verhaal niet meer, maar zoiets is het in ieder geval :P

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 01:04

Ik heb graag dat alles op even getallen staat.. Volume van tv, van de radio, laptop, wekker, etc :') .
Echt hinderlijk als iemand het geluid op 11 zet. 10 of 12 haha :))

Frisssty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 01:11

Genoeg rare gewoontes! Meezingen bij ieder nummer die je kent, als ik een smsje verwacht om de 2 sec kijken op me mobiel. (terwijl ik weet dat het geluid gewoon aan staat hoor) als ik me ergens op concentrees met me tongpiercing spelen ( Doe hem dus ook uit bij het rijden, Gewoon voor het geval dat) En natuurlijk de gewoonte dat ik heeeel goed voormezel smoesjes kan verzinnen om vooral niet de was op te vouwen. XD

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 01:28

Haha, het staat hier echt boordevol dwangneuroses. Heb ik gelukkig geen last van... Maar als je er echt zoveel hebt als sommigen hier, dan zou ik toch hulp gaan zoeken om daar van af te komen.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:31

Zwitsal schreef:
de mensen-voor-de-trein-duw en moord-scenario's zijn ook allemaal al eens door mn hoofd geschoten.

net als dat ik me er soms over verbaas hoe makkelijk ik iemand zou kunnen vermoorden..
dan loop ik bijv door de keuken met een scherp vlees-mes en stap ik over de hond heen (die ligt altijd op de drempel van de keuken-woonkamer, want officieel mag ze niet in de keuken liggen tijdens het koken haha) en daarna loop ik achter iemand anders langs en dan denk ik: ik zou zo de hond neer kunnen steken, of die andere persoon in de keuken.. het zou zo maar kunnen.. stel je voor dat ik ineens een kronkel in mn hoofd krijg ofzo.. en die mensen/dieren vertrouwen me gewoon! moet je nagaan!
om vervolgens te beseffen hoe absurd mn gedachtengang is en daarna durf ik een week lang (oid) niet meer met gevaarlijke voorwerpen te lopen als er andere mensen in de buurt zijn.. want 'stel je voor dat ik ineens door draai'.

en murness: bedankt.. haha
*pepersaus pepersaus over de kalkooeeen.. even in de oven, meer hoef je niet te doen.. tralalala*
die krijg ik dus voorlopig niet meer uit mn hoofd! (en dan ook alleen dat ene zinnetje, aargh!)

Wil je 'm helemaal? Kan hoor. Dan heb je wat te zingen vandaag :D

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:38

Sabinee__ schreef:
Ik heb graag dat alles op even getallen staat.. Volume van tv, van de radio, laptop, wekker, etc :') .
Echt hinderlijk als iemand het geluid op 11 zet. 10 of 12 haha :))

*\o/* Dat heb ik oooook! Ik WIST dat ik niet alleen was <3 :')

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:40

Bloodymary schreef:
Haha, het staat hier echt boordevol dwangneuroses. Heb ik gelukkig geen last van... Maar als je er echt zoveel hebt als sommigen hier, dan zou ik toch hulp gaan zoeken om daar van af te komen.

Ieder mens heeft bepaalde gewoontes die hij/zij gewend zijn om op die manier te doen. Zorgt voor rust in de kop :P Tenzij het natuurlijk uit de hand loopt ;) Maar ieder mens heeft minstens een of meerdere dwangneuroses :j