marleen_usar schreef:Ik gebruik altijd 3 velletjes wc papier.
Ik 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ik heb echt heel veel gekke gewoontes!
Maar eentje die hier nog niet genoemd is vind ik ook mijn meest irritante:
namelijk dat ik min en max 1 stap moet zetten in een kamer zonder lichten aan.
Als ik dus bijvoorbeeld uit de wc stap en ik heb het licht uit gedaan mag er nog maar ruimte over blijven voor 1 stap.
Doe ik er per ongeluk 2 moet het licht weer aan en gaan we weer op nieuw...
edit:casperzazoe schreef:ik wil probeer altijd gelijk te fietsen met de bomen of strepen op de weg
moet dan met mn trapper beneden zijn precies bij die boom fzo. heel vervelend want het lukt nooit xd
oh god ik dacht dat ik de enige was
Ik heb inderdaad ook altijd de neiging als mensen zeggen dat iets niet mag of dat je iets niet moet doen dat ik het wil doen...
het is me gelukkig nog nooit gebeurd maar ook bijvoorbeeld als ik in de auto zit de deur op willen maken terwijl we met 140 over de snel weg gaan.
Ik ga dan altijd op mijn handen zitten
Ook heb ik op het station altijd de neiging mensen voor de trein te duwen of er zelf voor te springen als er een trein aan komt...
geloof me ik wens het ze echt niet toe of wat dan ook! Ik wil het ook totaal niet doen, ben het ook niet van plan, het komt gewoon in me op als ik het zie...![]()
arans schreef:Nou Kaus je bent niet de enige, die kwam zelfs laatst lags op 9gag!
Ik heb het gevoel ook altijd, dat ik precies op het juiste moment iemand voor de trein wil duwen. Niet om diegene te vermoorden ofzo, maar gewoon om te kijken of ik precies op het moment dat de trein langskomt diegene kan duwen.
Kaus schreef:ik denk ik gedachten er ook wel eens over na om te kijken hoe je de perfecte moord zou kunnen plegen zonder betrapt te worden door de politie.
En idd wat jij zegt,
niet om die gene te vermoorden of om wie dan ook verdriet te doen, maar gewoon om te kijken of het zou lukken
murness schreef:Ik moet altijd een even aantal velletjes wc-papier hebben en die vouw ik precies op op de randjes. De rol moet met het papier naar voren hangen. Ook als ik ergens op visite ben.
Ik doe eerst mijn rechtersok aan en dan pas de linkse. Met schoenen ook. Als ik dat niet doe dan voelt dat heel erg raar aan mijn voeten.
Ik voel heel graag aan dingen en het liefst aan luxere tijdschriften waar je structuur voelt op de bladzijden. Vindt ze ook erg lekker ruiken.
Ik werk op het gemeentehuis en als wij de nieuwe paspoorten binnenkrijgen en ik moet die controleren, dan ruik ik daar altijd aan. Heerlijk! Ook het papier van paspoorten is fijn. Dus wie weet heb ik ooit al eens aan jullie paspoort gesnuffeld, haha.
Hier kan ik allemaal goed mee leven, maar waar ik weleens helemaal gestoord van wordt is dat ik een liedje of melodie maar 1x hoef te horen en ik zit daar dagenlang mee in mijn hoofd. Ik vergeet het ook de rest van mijn leven niet meer, grrrr. Zeer irritant! Komt er nu meteen weer eentje in me op. Die staat nog steeds met stip op nummer 1: pepersaus, pepersaus over de kalkoeeeeen.... (kerstreclame van de appie)
frangelica schreef:tjee moet ik dat echt vertellen...lol ik moet altijd met me vingers tussen mijn tenen door als ik me sokken uittrek die gaan ook meteen uit als me schoenen uit doe ja ook in de winter en net voor ik me bed in ga doe ik het nog eens raar he ? heb altijd het idee dat er zand tussen zit. rare tik en volgens mij wet niemand dit van mij.....na bokt nu dan
Zwitsal schreef:de mensen-voor-de-trein-duw en moord-scenario's zijn ook allemaal al eens door mn hoofd geschoten.
net als dat ik me er soms over verbaas hoe makkelijk ik iemand zou kunnen vermoorden..
dan loop ik bijv door de keuken met een scherp vlees-mes en stap ik over de hond heen (die ligt altijd op de drempel van de keuken-woonkamer, want officieel mag ze niet in de keuken liggen tijdens het koken haha) en daarna loop ik achter iemand anders langs en dan denk ik: ik zou zo de hond neer kunnen steken, of die andere persoon in de keuken.. het zou zo maar kunnen.. stel je voor dat ik ineens een kronkel in mn hoofd krijg ofzo.. en die mensen/dieren vertrouwen me gewoon! moet je nagaan!
om vervolgens te beseffen hoe absurd mn gedachtengang is en daarna durf ik een week lang (oid) niet meer met gevaarlijke voorwerpen te lopen als er andere mensen in de buurt zijn.. want 'stel je voor dat ik ineens door draai'.
en murness: bedankt.. haha
*pepersaus pepersaus over de kalkooeeen.. even in de oven, meer hoef je niet te doen.. tralalala*
die krijg ik dus voorlopig niet meer uit mn hoofd! (en dan ook alleen dat ene zinnetje, aargh!)
Bloodymary schreef:Haha, het staat hier echt boordevol dwangneuroses. Heb ik gelukkig geen last van... Maar als je er echt zoveel hebt als sommigen hier, dan zou ik toch hulp gaan zoeken om daar van af te komen.