Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar helaasch.. Winged schreef:Wanneer heb jij je aangifte gedaan?

Wij hebben begin februari aangifte gedaan! marleen_88 schreef:Winged schreef:Wanneer heb jij je aangifte gedaan?
Meteen op 1 of 2 maart, dat de belasting jouw eigen gegevens al erin plaatst. Ik hoefde het alleen even na te kijken, het klopte, dus hoppa versturen maar.
Het valt mij overigens wel op, dat ik altijd één van de eerste ben die het krijgt. Mijn broertje heeft zijn aangifte eerder verstuurd en nog niks gehoord, heel vaag dus.
Ik in februari al.... halverwege ergens...
marleen_88 schreef:Winged schreef:Wanneer heb jij je aangifte gedaan?
Meteen op 1 of 2 maart, dat de belasting jouw eigen gegevens al erin plaatst. Ik hoefde het alleen even na te kijken, het klopte, dus hoppa versturen maar.
Het valt mij overigens wel op, dat ik altijd één van de eerste ben die het krijgt. Mijn broertje heeft zijn aangifte eerder verstuurd en nog niks gehoord, heel vaag dus.
... Moet je wel even controleren if je aangifte ook op die manier is ingevuld !
Dus na 1 april.
Ik zie wel wanneer t komt.
A_nouk schreef:Als jenij zorgtoeslag fiscaal partner bent moet je dat ook bij je ib zijn steffy... Daar wordt volgens mij geen uitzondering op gemaakt ..
nog nooit wat van gehoord... A_nouk schreef:Als jenij zorgtoeslag fiscaal partner bent moet je dat ook bij je ib zijn steffy... Daar wordt volgens mij geen uitzondering op gemaakt ..
heb met belasting gebeld, omdat als we samen aangifte proberen te doen pakte die hem niet en zei die dat we apart moesten doen.
Was niet de teruggaaf, maar moeten betalen omdat we teveel zorgtoeslag hebben gehad in 2010