Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Ik ken zelf ook iemand wat geen incest is. Maar haar man is de broer van haar dochter, maar haar man is niet haar zoon, zoon en dochter van dezelfde vader. Maar die vader heeft een giga leeftijdsverschil met de moeder en die zoon en dochter schelen ook iets van 20 jaar (dus die vrouw en haar man zijn uiteindelijk bijna even oud).
Wat geen incest is, maar ook apart.
Bon_ita schreef:Ik werk zelf met (ernstig)meervoudig beperkte en het komt inderdaad voor dat bloedverwante zijnde broer zus of neef nicht, kinderen krijgen en dus seks hebben met elkaar. Heb er zelfs eens een boek over gelezen. Dan ga je er echt anders naar kijken, de meeste vinden het allemaal vies. Maar wat denk je hoe moeilijk het is voor broer en zus om gevoelens voor elkaar te hebben en die eigenlijk helemaal niet kunnen uiten en die er eigenlijk helemaal niet horen te zijn?
Ik heb zelf geen broer of zus, dus ik weet ook niet hoe de relatie tussen broer en zus hoort te voelen dus ik kan er verder ook niks over zeggen, maar het is zeker een ingewikkeld onderwerp...