financieel wonder of oplichting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Re: financieel wonder of oplichting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 01:33

de adds van google suggereren dat het iets met een echtscheiding te maken zou hebben :+

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 01:40

nou ik denk iets heel anders! :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:59

tsja wat het zou kunnen zijn:
- mensen hebben toch een erfenis gekregen, misschien iet van opa en oma maar goed vriend of vul maar in.
- mensen hebben staatslotterij gewonnen.
- mensen hebben een lening genomen toen het nog kon, stal opgebouwd en leven van het geld dat de pensiongasten moeten betalen.
- zitten voor de cam, hijgtelefoon ( ik weet de naam ff niet anders)
- beduvelen de boel
- hebben bank overvallen
- wietplantage
- vroeger hard gewerkt en veel gespaard en daar nu van kunnen leven.

Nu genoeg antwoorden? Ik weet evenveel als jou of misschien nog wel minder over die mensen. Dus waarom een topic? Tuurlijk ik vraag me ook wel eens af hoe sommige mensen het doen, maar dan ga ik toch ook niet gissen. Tuurlijk ik ben ook wel eens jarloers op iemand omdat die wel paarden heeft en ik maar in een stom flatje woon van 4 m2. Of dat ik nooit op vakantie ben geweest en andere wel 2x gaan. Maar om daar nou een topic over te openen?
Sorry ts vind je erg onrespectvol en al helemaal met de antwooren die je geeft hier voorbij vliegen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:02

Ik kan me voorstellen dat je jaloers bent, is heel normaal.

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:09

er zijn uitvreters, oplichters en harde werkers!!
tja en wat ze ook zijn...of wat ze ook doen lekker zo laten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:10

Beetje mysterie is toch ook leuk :P
Alles te weten maakt niet gelukkig, je moet wel wat te roddelen houden haha

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:11

Ach ze zullen bij van mij wel denken waar doet ze het van? Lekker belangrijk get a life.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:12

ik denk erfenis of loterij
maar zijn dat jouw zaken wel :o

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:21

Ts, misschien zitten die mensen wel diep in de schulden, zoeken naar een boerderij is wat anders dan er daadwerkelijk eentje kopen,mooi weer spelen kan ook met centen van de bank, dat je nieuwsgierig bent kan ik me voorstellen maar je stelt je vraag een beetje verkeerd. Helaas zijn er onder afgekeurde mensen ook slechterikken, kunnen alles behalve wanneer ze voor de herkeuring moeten.

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:25

Ik wil ook altijd alles weten, haha ben erg nieuwsgierig!

Zo ken ik bv een stel, man is afgekeurd, vrouw is afgekeurd, zoon is deels afgekeurd maar man en vrouw werken lekker zwart in het familie bedrijf erbij.
Afgunstige buren hebben al eens het uwv gebeld, die hebben een controlle gedaan, en niemand raad het, maar als broer mag hij helpen in het bedrijf ( schijnbaar ligt er een 2 uren contract klaar)
Deze mensen l;even in weelde ( Ja ik ben jaloers!! voordat er opmerkingen komen) Nee ik wil niet afgekeurd worden als het niet nodig is, maar hoe hebben ze dat toch gedaan? man heeft echt eppelepsie, vrouw 1x een aanval gehad, jaren medicijnen ervoor gehaald ( de vrouw) maar nooit genomen, wel klagen bij de huisarts en keurings arts, zo is ze ook af gekeurd,ja haar man heeft het helaas wel echt, maar hij zegt "Boeit me niet, zelf merk ik het toch niet echt of ik een aanval heb gehad"
Zoon is zwak begaafd, werkt 4 uur op papier als handlanger ook weer bij familie, en de overige uren krijgt hij zwart betaald. Tja ik snap het ook niet hoe ze het doen ongestraft, ik heb eens gepoestst bij mensen thuis, en ja hoor dezelfde maand heeft iemand me verraden, dus heb ik straf gekregen.
Sommige mensen kunnen echt alles uitvreten , en een eerlijk mens wat 1x! iets fout doet zit dan echt op de blaren ;-) hihi.

Maar ach, ik ken ook wiet telers, criminelen en die hebben ook allen een uitkering, alleen tja, die lopen nog wel eens tegen de lamp.
Of hoe is het mogelijk dat iemand met een bmw bij de voedselbank iedere week komt, en de auto mag houden van de sociale dienst? ( de auto zal dan wel niet meer zo veel waard zijn als dat het eigen vermogen wat men mag hebben is.)

Overal zijn truukjes te vinden en kun je uitkeringen neppen, ik bedoel, een psychiator is ook maar een mens en als ik perse morgen een rapport wil hebben dat ik bv een stoornis heb dan krijg ik dat ook geregeld, de vraag is alleen moet je dit soort zaken wel willen????

Ik in ieder geval niet, ik heb eten, drinken, een leuk huisje en warmte, verder hoef ik niks ( Maar ach een paar honderd duizend zou welkom zijn ) hahahaha

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:28

ik zou me er niet een mee willen bemoeien/ puur om trammelant te voorkomen.

als dit indd op een illegale manier is, dan worden ze vroeg of laat zelf wel gepakt of vallen ze door de mand.

jij kunt beter je eigen leven lijden en die mensen ook. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:41

Malakay schreef:
Relaxed schreef:
Ik snap nooit waarom mensen zich zo druk maken om de (financiele) zaken van andere mensen :n Leven en laten leven. Ook al weet je hoe ze het doen, je schiet er toch niks mee op?

Om dezelfde rede als waarvoor 10 mensen na mijn laatste bericht het nodig vinden om onnodig commentaar te geven wat totaal niks toevoegd aan de vraag van TS. Je snapt niet dat anderen zich druk maken om situaties van anderen maar in de tussentijd doe je het zelf ook door er op te reageren ;)

Ooo dus als ik ergens reageer en aangeef hoe ik erover denk maak ík me ineens druk.. Tjeee, wat zal ik het een hoge bloeddruk hebben... :?

Kess88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:53

Malakay schreef:
Waarom blijft iedereen hetzelfde antwoord geven. Als het al 5 keer is gezegt waarom dan nog 20 keer. Ook al ben ik het met jullie eens, denk dat TS het wel begrijpt dat bokt dit een schandalige vraag vind. Toch is de kans groot dat er nog 10 na mij weer dezelfde reactie zullen geven. Afkraken van een TS is iets wat op bokt haast net zo natuurlijk lijkt als omgaan met paarden. Misschien is een slotje hier beter dan dat er nog meer mensen een onnodige reactie neer pennen over hoe belachelijk of schandalig ze TS haar vraag vinden.

_/-\o_

Inderdaad ja! Volgens mij is iedereen hier vrij om een topic te openen, waar het ook over gaat. De TS vraagt toch niet wat iedereen van haar vraag vindt?? Verder vraagt zich (bijna)niemand in dit topic natuurlijk ooit af hoe een ander iets doet, en bemoeit niemand zich ooit met andermans leven, roddelt nooit over een ander... wat zijn jullie goed zeg!

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:15

Malakay schreef:
Volgens mij is iedereen hier vrij om een topic te openen,

en zo is iedereen ook vrij om op een topic te reageren, of is dat niet de bedoeling van een topic? Want dan heb ik het hele internet verkeerd begrepen.... :')

Kess88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:43

suikerp schreef:
Malakay schreef:
Volgens mij is iedereen hier vrij om een topic te openen,

en zo is iedereen ook vrij om op een topic te reageren, of is dat niet de bedoeling van een topic? Want dan heb ik het hele internet verkeerd begrepen.... :')

Ik denk dat je het internet wel goed begrepen hebt. Maar wat heeft de TS aan 100 x dezelfde reactie (als die reacties ook nog eens geen antwoord zijn op haar vraag)??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:44

Kess88 schreef:
Ik denk dat je het internet wel goed begrepen hebt. Maar wat heeft de TS aan 100 x dezelfde reactie (als die reacties ook nog eens geen antwoord zijn op haar vraag)??

Maar er is toch ook helemaal niemand die antwoord heeft op zo'n vraag? Alleen de mensen waar ze het over heeft en die geven (terecht) geen antwoord ;)

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 21:46

Wat maakt het in vredesnaam uit? Het zijn jouw zaken niet, dus laat die mensen gewoon luxe leven..;) Fijn ook als de betreffende mensen dit lezen op bokt.nl dan zou ik me toch behoorlijk kl.oten voelen.

Roozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:51

De jaloezie druipt er van af. Hoe weet jij dat die man niets mankeert? Oordelen is zo lekker makkelijk. Wellicht dat ze een leuke erfenis hebben gehad, weet jij veel.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:02

Dit topic blijft op slot. Het is niet de bedoeling iemand anders zo te bespreken en te speculeren over diens financiën.