Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malakay schreef:Relaxed schreef:Ik snap nooit waarom mensen zich zo druk maken om de (financiele) zaken van andere mensenLeven en laten leven. Ook al weet je hoe ze het doen, je schiet er toch niks mee op?
Om dezelfde rede als waarvoor 10 mensen na mijn laatste bericht het nodig vinden om onnodig commentaar te geven wat totaal niks toevoegd aan de vraag van TS. Je snapt niet dat anderen zich druk maken om situaties van anderen maar in de tussentijd doe je het zelf ook door er op te reageren
Malakay schreef:Waarom blijft iedereen hetzelfde antwoord geven. Als het al 5 keer is gezegt waarom dan nog 20 keer. Ook al ben ik het met jullie eens, denk dat TS het wel begrijpt dat bokt dit een schandalige vraag vind. Toch is de kans groot dat er nog 10 na mij weer dezelfde reactie zullen geven. Afkraken van een TS is iets wat op bokt haast net zo natuurlijk lijkt als omgaan met paarden. Misschien is een slotje hier beter dan dat er nog meer mensen een onnodige reactie neer pennen over hoe belachelijk of schandalig ze TS haar vraag vinden.
suikerp schreef:Malakay schreef:Volgens mij is iedereen hier vrij om een topic te openen,
en zo is iedereen ook vrij om op een topic te reageren, of is dat niet de bedoeling van een topic? Want dan heb ik het hele internet verkeerd begrepen....
Kess88 schreef:Ik denk dat je het internet wel goed begrepen hebt. Maar wat heeft de TS aan 100 x dezelfde reactie (als die reacties ook nog eens geen antwoord zijn op haar vraag)??