Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda_T schreef:Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is.. maar als je dochter op die leeftijd dronken over straat zwalkt en met een vreemde mee gaat, heb'je als ouder zijnde ook gefaald in de opvoeding....
Amanda_T schreef:Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is.. maar als je dochter op die leeftijd dronken over straat zwalkt en met een vreemde mee gaat, heb'je als ouder zijnde ook gefaald in de opvoeding....
Gwen schreef:TS, heel veel sterkte!
Amanda_T, wat een vreselijk ongenuanceerde opmerking. Ik vind dat een meisje van vijftien überhaupt niet zou moeten drinken, en zeker niet bij het op stap gaan, maar je kunt je kind niet vastbinden. Ik zie met eigen ogen hoe mijn vrienden met puberkinderen, rond de 14 jaar, soms verschrikkelijk worstelen, daar heb je geen idee van. Het is zo makkelijk om vanaf je toetsenbord ver weg een oordeel te vellen...
Joyce_ schreef:Zelf geen kinderen en geen hart, zeker? Het is heel normaal dat kinderen van 15 zich steeds meer losmaken van hun ouders, zelfstandig dingen ondernemen, experimenteren en fouten maken. Dat deze fout (áls ze al heeft gedronken en met die man vrijwillig naar huis is gegaan) haar fataal is geworden, is naar mijn mening niet te wijten aan haar ouders. Als je tienerdochter bij een vriendinnetje gaat slapen na het uitgaan (en dat lijkt me niet heel gek hoor), moet je als ouders op den duur toch je meisje los laten en erop vertrouwen dat het goed gaat. Je kan ze niet tot hun 30e ophalen en wegbrengen van het uitgaan..
LoveUggs schreef:Bedankt weer allemaal!
Ik kreeg een pbtje met eem waarschuwing, dat wat ik gister vertelde, tegen de gerechtigheid van Ximena kan werken. Daarom ga ik vragen of een mod een aantal berichten kan verwijderen.