Vriendin (15 jaar) verloren. RIP Ximena

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vampirequeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:44

Heel veel sterkte *hug*

AFCAAFCA

Re: Vriendin (15 jaar) verloren. RIP Ximena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 01:04

Jeetje heb hier geen woorden voor..
Heel veel sterkte voor iedereen die haar kende en lief had.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 12:19

xhoppa schreef:
Mooi hoor, zo'n teken. :j
Verder nog veel sterkte met het verlies van je hond!

Wie is er zijn hond verloren..? =$

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:21

Sterkte!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:23

Heel veel sterkte toegewenst :(:)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:56

Echt vreselijk, ik lees er de hele tijd over, sterkte!!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:30

Heel veel sterkte!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 21:32

Bedankt allemaal!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:36

Ik hoorde net op de radio dat ze samen met hem zijn huis in gegaan zou zijn.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:39

Heey meis. Ik hoop dat er snel duidelijkheid zal komen over wat er precies is gebeurd. Heel veel sterkte in ieder geval.

Bizar dat het eigenlijk ver van mijn bed show is, maar dan toch heel dicht bij blijkt te zijn door bokt. Beetje apart.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:06

Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is.. maar als je dochter op die leeftijd dronken over straat zwalkt en met een vreemde mee gaat, heb'je als ouder zijnde ook gefaald in de opvoeding....

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:23

TS, heel veel sterkte :(:) !

Amanda_T, wat een vreselijk ongenuanceerde opmerking. Ik vind dat een meisje van vijftien überhaupt niet zou moeten drinken, en zeker niet bij het op stap gaan, maar je kunt je kind niet vastbinden. Ik zie met eigen ogen hoe mijn vrienden met puberkinderen, rond de 14 jaar, soms verschrikkelijk worstelen, daar heb je geen idee van :n . Het is zo makkelijk om vanaf je toetsenbord ver weg een oordeel te vellen...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:50

Amanda_T schreef:
Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is.. maar als je dochter op die leeftijd dronken over straat zwalkt en met een vreemde mee gaat, heb'je als ouder zijnde ook gefaald in de opvoeding....

Hm ik ken toch veel meisjes die hele goede ouders hebben maar toch nogal de irritante puber uithangen. Dat hoort er soms gewoon bij dan heb je niet gelijk gefaald als ouders.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:59

Amanda_T schreef:

Hoe wou je dat controleren dan? een zender omdoen? of met elke pas die ze zetten een blaascontrole houden!
Kom op ieder kind is weleens dronken geweest!
Het is al erg genoeg voor de TS! Dus maak er aub geen reltopic van! :)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:41

Gwen schreef:
TS, heel veel sterkte :(:) !

Amanda_T, wat een vreselijk ongenuanceerde opmerking. Ik vind dat een meisje van vijftien überhaupt niet zou moeten drinken, en zeker niet bij het op stap gaan, maar je kunt je kind niet vastbinden. Ik zie met eigen ogen hoe mijn vrienden met puberkinderen, rond de 14 jaar, soms verschrikkelijk worstelen, daar heb je geen idee van :n . Het is zo makkelijk om vanaf je toetsenbord ver weg een oordeel te vellen...

Ik geloof ook nooit dat die ouders dat goed gevonden zouden hebben. Die dachten waarschijnlijk dat ze gewoon logeerde bij een vriendin.
Ik heb ook een dochter van 14 bijna 15 en ik weet uit ervaring dat het verschrikkelijk moeilijk is. Ze mag nog niet uit, maar ik zal haar toch een keer los moeten laten. Je hoort veel mensen zeggen: wees niet zo bezorgd, je bent zelf ook jong geweest en zo. Maar dit is echt een heel andere tijd waarin we nu leven. Vroeger hoorde je toch nooit van zinloos geweld? Tegenwoordig kan je bijna elke week wel een herdenkingstocht lopen. Dat realiseer ik me maar al te goed. Reken er maar op dat ik ze ga halen en brengen. Met dr vriendinnen erbij.
Laatst bijgewerkt door Babootje op 01-03-12 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:43

Amanda_T schreef:

Zelf geen kinderen en geen hart, zeker? Het is heel normaal dat kinderen van 15 zich steeds meer losmaken van hun ouders, zelfstandig dingen ondernemen, experimenteren en fouten maken. Dat deze fout (áls ze al heeft gedronken en met die man vrijwillig naar huis is gegaan) haar fataal is geworden, is naar mijn mening niet te wijten aan haar ouders. Als je tienerdochter bij een vriendinnetje gaat slapen na het uitgaan (en dat lijkt me niet heel gek hoor), moet je als ouders op den duur toch je meisje los laten en erop vertrouwen dat het goed gaat. Je kan ze niet tot hun 30e ophalen en wegbrengen van het uitgaan..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:48

Amanda_T schreef:

Joyce_ schreef:
Zelf geen kinderen en geen hart, zeker? Het is heel normaal dat kinderen van 15 zich steeds meer losmaken van hun ouders, zelfstandig dingen ondernemen, experimenteren en fouten maken. Dat deze fout (áls ze al heeft gedronken en met die man vrijwillig naar huis is gegaan) haar fataal is geworden, is naar mijn mening niet te wijten aan haar ouders. Als je tienerdochter bij een vriendinnetje gaat slapen na het uitgaan (en dat lijkt me niet heel gek hoor), moet je als ouders op den duur toch je meisje los laten en erop vertrouwen dat het goed gaat. Je kan ze niet tot hun 30e ophalen en wegbrengen van het uitgaan..

Er zit toch wel een heel verschil tussen 30 en 15. Je kunt er als ouders niet zomaar meer vanuit gaan dat het wel goed zal gaan. Er is in de omgeving van Ximena bekend dat ze behoorlijk dronk. Dat zou je als ouders dan toch ook wel weten. Het risico dat ze dan wat overkomt is denk ik wel nog een stukje groter.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:08

In plaats van me af te vragen wat een 15 jarig meisje midden in de nacht op straat doet, vraag ik me eerder af wat een gestoorde tbs'er daar doet..bizar verhaal, TS veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:47

Ik zeg toch ook niet dat ik het niet erg vind? maar het word wel steeds gekker.. Je weet toch wel waar je kind 's nachts uithangt, en zoals ik begrijp van TS was het niet dat ze eenmalig een drankje teveel op had.. natuurlijk zie ik in mijn omgeving ook gezinnen waar kinderen zich los proberen te maken, maar jij bent en blijft altijd ouder.. als je kind dan graag op stap gaat, kies er dan voor haar bijv. Af te zetten en op te halen. Ik weet dat het geen leuke opmerking is om te horen, maar tegenwoordig moet je dit soort voorzorgsmaatregelen helaas wel nemen.. en het is natuurlijk ook bizar dat een ex tbser daar over straat lliep, maar bij hem is de hulpverleng de falende partij geweest, de ontbrekende hulp waar hij wel naar zocht...

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:49

stertke

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:01

Ja tuurlijk "denken" de meeste ouders te weten waar hun kids uithangen maar het is altijd maar de vraag of dat ook het geval is, heb vroeger ook wel is gezegd dat ik bij een vriendinnetje film kijken was en vervolgens naar een feestje ging, dat gebeurd nou eenmaal op die leeftijd. Het arme kind was op de verkeerde tijd op de verkeerde tijd, het had net zo goed een vrouw van 60 of een man van 80 kunnen zijn bij wijze van spreken.. Maar idd zoals je zegt het wordt steeds gekker in deze wereld :-(

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 12:20

Bedankt weer allemaal!
Ik kreeg een pbtje met eem waarschuwing, dat wat ik gister vertelde, tegen de gerechtigheid van Ximena kan werken. Daarom ga ik vragen of een mod een aantal berichten kan verwijderen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:06

LoveUggs schreef:
Bedankt weer allemaal!
Ik kreeg een pbtje met eem waarschuwing, dat wat ik gister vertelde, tegen de gerechtigheid van Ximena kan werken. Daarom ga ik vragen of een mod een aantal berichten kan verwijderen.

Dat is wel verstandig ja. Want wat hij zegt, hoeft natuurlijk helemaal niet waar te zijn. En waarom zou je zo iemand geloven? Ze kan ook onder bedreiging met hem mee zijn gegaan.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 17:51

xhoppa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:37

LoveUggs schreef:
xhoppa schreef:
Mooi hoor, zo'n teken. :j
Verder nog veel sterkte met het verlies van je hond!

Wie is er zijn hond verloren..? =$

Niemand volgens mij;x maar sorry! Schaam me rot :o
Snap er niks van dat ik dat zei :o