Elfstedentocht koorts....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:21

Hier ook een schaatsliefhebber :D
Ik ben ook zeker van plan om te komen kijken als de tocht der tochten er komt, mijn vader heeft een startbewijs dus die ga ik dan wel ergens langs de kant aanmoedigen :j
Maar ik moet het nog maar zien of ie er komt, het zou wel weer eens leuk zijn!

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:29

Als hij er komt ben ik ook van plan te gaan kijken, stuk historie en cultuur en het lijkt me gaaf. :j

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:30

Ik woon in IJlst, één van de 11 steden. Ben erg benieuwd of het dit keer wel door zal gaan.
Maar ik sta er niet echt om te springen ofzo!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:31

Hahaha welke zender je ook opzet op t.v. het gaat allemaal over de 11 stedentocht.
Wel grappig hoor dat we er zo bezeten van zijn.Het is ook wel iets unieks natuurlijk,alleen Friesland heeft zoiets,verder geen enkel ander land of andere plaats.
Ze zullen het wel deze week moeten kunnen doen,anders denk ik dat het ook dit jaar weer niet gebeurt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:37

Ik ga stiekem toch alvast maar vrij vragen voor maandag.. O:)

Positief ingesteld :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:38

Schaatsen jullie zelf ook graag dan? Heb vandaag zelf voor het eerst weer klein tochtje gedaan, 10km met m'n zusje. Zo fijn om weer op de vaarten en kanalen te staan :D

gohya

Re: Elfstedentocht koorts....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:39

Ik zou best willen schaatsen,maar ik kan het niet.Ik sta hardstikke scheef op die dingen en dan krijg ik zo'n pijn in me enkels.Vroeger schaatste ik wel,ook scheef,maar het ging wel.

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:40

:j Gisteren een ochtendje op de schaatsen gestaan, heerlijk met dat zonnetje!

Jeetje, hoor net op het RTL nieuws dat de laatste kamers gewoon voor € 500,- per nacht weggaan, in plaats van voor € 80,- euro. Tjonge jonge.. dat gaat wel ver.

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:42

nou de scholen moeten ons maar vrij gaan geven, kunnen we mooi gaan kijken

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:42

Ik ga de andere helft van m'n bed verhuren :))

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:44

Nu in DWDD, genieten hoe Erik praat :))

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:46

Dieuwke_ schreef:
Schaatsen jullie zelf ook graag dan? Heb vandaag zelf voor het eerst weer klein tochtje gedaan, 10km met m'n zusje. Zo fijn om weer op de vaarten en kanalen te staan :D

Jaa ik ben gek op schaatsen, en heb ook geschaatst, donderdag, was men eerste x deze winter, en ook meteen de laatste ben ik bang, ben gevallen, op men schouder, en nu vermoeden ze dat ik men schouderkapsel heb gescheurd :( dus morgen na de orthopeed en dan maar afwachten of het wel of niet gescheurd is :(
Is het gescheurd moet ik ook nog geopereerd, nou dan zeg ik mooi opereer maar as de dooi inzet haha ik wil de 11stedentocht zeker weer mee maken :D Met een lekkere pure berenburg derbij uiteraard haha !:P

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:48

Oh jakkes, schouderkapsel is een heerlijke plek om een blessure in op te lopen :oo Succes!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:49

Wij wonen vlakbij de finish, dus als ie komt zijn wij van de partij in het feesten en aanmoedigen! Ik wilde in ons huis wel slaapplekken beschikbaar stellen voor deelnemer, maar dat wil mijn partner helaas niet... Denk wel dat we logeés krijgen, maar dan familie waarschijnlijk. Heb er nu al zin in, dus ik duim heel hard mee!!! Zal zelf op zoek naar andere schaatsen, heb de mijne net verkocht omdat ik er niet meer mee kon schaatsen (heb vorig jaar mijn enkelbanden gescheurd en het is nog niet helemaal goed). Moet maar van die softboot schaatsen hebben. Wil morgen zeker weten schaatsen ipv paardrijden, de bak is toch bevroren....

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:49

jeetje wat een bedragen!! ben ik dan de enigste die een gratis service aanbied???

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:50

ik woon ook in Bolsward en de schaatsers komen voor mijn huisje langs (kan gewoon binnen blijven zitten)
*\o/* *\o/* . Van mij mag de tocht er komen, ik ben er klaar voor! Ik heb (hoe is het mogelijk) gister zelfs al de schaatsen op de 11stedenroute gezet

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:51

Dieuwke_ schreef:
Nu in DWDD, genieten hoe Erik praat :))

En Erben; wat een duo... Kan ik de hele avond wel naar kijken en luisteren, ik lach me rot en vindt hun fanatisme FANTASTISCH!!!!!! *\o/*

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:52

Anne_GTI schreef:
En Erben; wat een duo... Kan ik de hele avond wel naar kijken en luisteren, ik lach me rot en vindt hun fanatisme FANTASTISCH!!!!!! *\o/*

Ge-wel-dig _O- :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:53

Dribbelkont schreef:
jeetje wat een bedragen!! ben ik dan de enigste die een gratis service aanbied???

Nee hoor, als mijn partner mee had willen werken dan had men bij mij ook gratis mogen slapen, inclusief ontbijt!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:53

Fantast, zijn ze bij jullie ook druk aan het vegen en schoonmaken van de route?

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:55

Dieuwke_ schreef:
Oh jakkes, schouderkapsel is een heerlijke plek om een blessure in op te lopen :oo Succes!

Ja baal der zelf ook van, dus hoop dat et meevalt, dan sta ik zeker weten weer op de sloot deze week :D

En idd de bedragen slaan werkelijk nergens op 500 euro voor een nacht ! achterlijk gewoon !

Zou ook wel plek aan willen bieden heb nog wel een matras op men overloop liggen haha :P
Woon zelf in Berlikum haha, hier kun je ook super mooi schaatsen bij mij achter mijn huis :+
Maar als ie wel doorgaat, gaat ik denk ik toch naar leeuwarden :D *\o/*

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:57

ja bij mij ook alles gratis
douchen ,eten en slapen.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:01

Ik durf het niet te zeggen, het was al donker toen ik thuis kwam. Maar het stuk bij ons voor wordt door de buurt gelijk schoon gemaakt zodat de kinderen kunnen schaatsen bij ons de bocht om was gister alleen maar een baan schoon. Mijn overbuurman heeft zo'n veeg ding en vorig jaar maakte hij daar het ijs mee schoon. Ik zoek even een filmpje op

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:03

annetm schreef:
marius schreef:
Zelfde idee als dat filmpje, die was hier net ook al geplaatst..
http://www.youtube.com/watch?v=dzuD1LkzxZk

Hahaha die is ek leuk :)

Jij woont bij mij int dorp!
Bij mn woonplaats staat nog Luxwoude maar dat klopt al zo'n 4 jaar niet meer.. ;)

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:03

Jaa, ik durf het eigenlijk niet te hopen, maar het komt nu toch steeds dichterbij!
Wacht vol spanning woensdag af! :D
En dan nog regelen hoe ik zo snel mogelijk naar huis kan komen en evt vrij kan regelen van mn werk mocht het nodig zijn :P

Bij ons thuis blijven waarschijlijk vriendinnen slapen, maar bij mn oma zal vast wel weer plek zijn voor schaatsers :)