Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:25

Ik beken dat bokker Shaar en ik onze franse toetsen wel eens samen maakten :+

ik beken ook dat ik als kleuter bloemen bij iemand in de voortuin had geplukt en aan mijn mama gaf omdat ik haar zo lief vond :')

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:29

Oh en ik beken.. Dat ik het was die bij dat stomme kind (4 jaar geleden) een snorretje had getekend in het klassenboek op haar foto..

MarChak

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:32

Ik beken dat ik als kind van ongeveer 10 altijd de koektrommel op een kiertje zette, dan werden de koekjes lekker zacht en pikte ik ze de dagen erna telkens stiekem uit de koektrommel.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:35

Mandy schreef:
ik beken.. dat de reden waarom ik een 8 op mijn eindlijst had voor wiskunde, niet mijn wiskundeknobbel was. de leraar had aan mijn kont gezeten en heb hem toen gezegd dat ik naar het schoolhoofd ging... of er moest iets aan mijn cijfer gebeuren

Oh neee :oo ;(
Dat is echt erg _O-

Die van die kapotjes prikken wegens vreemdgaan is ook wel een goeie wraakactie. Wel een beetje stout aan de andere kant..

Ik beken dat ik ook vaak dingen heb ondertekend terwijl dat eigenlijk niet door mij gedaan moest worden. :')
En de kleine dingetjes.

Ik beken dat ik heb gezegd dat het licht echt zonder reden uitviel en niet doordat het arregaat het niet kon houden want dan kreeg ik op m'n donder. :') (op stal.. tijd terug) )

HAha als ze dit lezen _O- I'm Sorry!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:38

Ohoh zo moeten een vriendin en ik toch maar bekennen dat wij het klassenboek hebben geverft, en niet die jongen de altijd rotstreken uithaalde.
We vonden blauw gewoon geen mooie kleur voor een klassenboek :+

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:49

StonedRomy schreef:
ik beken dat ik al die balisto's iedere keer opeet en niet mijn vader, die ook nog eens suikerpatiënt is.
ik beken dat ik altijd op de laptop zit 's nachts.
ik beken dat mijn paard me niet had gebeten maar ik er gewoon af gevallen was.
er zijn vast nog meer dingen maar die schieten me nog wel te binnen en 1 is echt gewoon te erg voor woorden, mams, de ha en het ziekenhuis wilde de politie toen bellen :=

vertel :=

ik heb ook nog een hele erge :oo
toen ik een jaar of 12/13 was, was ik echt een rebels kind..
ik had toentertijd het betalen mat automatisch incasso ontdekt...
zo heb ik een keer via mp een vrouw een mail gestuurd dat ik haar dekje wel wou kopen en of ze mij haar rekeningnummer wou sturen zodat ik het geld over kon maken.
uiteindelijk met haar rekeningnummer voor een best wel hoog bedrag via een online ruitershop vanalles besteld.
totdat paps en mams een telefoontje kregen van de politie := tja wist ik veel dat je best makkelijk te traceren bent als je via een webshop je spullen op je huisadres laat bezorgen.. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:02

Oeps, dat is wel heel erg hahahaha! :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:05

Oh carr_friesje, die is best ernstig. :') :=

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:15

Ja, die melk bij de planten was van mij. Net als dat eten tussen binnen- en buitenplantenbak, in het kastje, in de prullenbak, enz. Ik was gewoon niet zo'n grote eter.
Daarentegen jatte ik de snoepjes uit de kelder en bewaarde ze, maar mijn zusje at er net zo goed van. Heb haar nooit verraden overigens. Bij deze dus.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:24

XD.
Wij hebben bij de overgang gang-garage een tussendeur zitten, die was vroeger altijd dichtgeplakt met tape omdat ik last had van het stof van de garage (pa werkte daar nogal veel en ik had astma), er stond ook een hele lading muziekboxen en gitaren in dozen achter die deur. Je kon dus alleen via de buitendeur die op slot zat naar de garage. In diezelfde garage stonden ook alle lekkere koekjes. Ik heb een keer toen mijn ouders weg waren heeeeel hard aan die deur staan trekken, met een groot mes die tape weggesneden, en voilá, daar was mijn geheime doorgang. Heeft ongeveer een jaar koekjesstelen geduurd voordat mijn oom aan die deur trok 'wat zit eigenlijk hier', en de doorgang dus ontdekt was :P. Heb toen maar meteen bekend, ze konden er wel om lachen.

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:45

Ik was vroeger boos op m'n zus. Zij pakte wat uit de koelkast en op dat moment zette ik het kastje schuin daarboven open, zodat zij d'r hoofd zou stoten als ze klaar was met de koelkast.
En ik maar volhouden dat ik echt niet doorhad dat zij haar hoofd zou stoten...

Heb het wel eens opgebiecht geloof ik!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:53

Ik beken dat ik volgens mij toch echt niet per ongeluk ben vergeten de poes haar anti conceptie pil te geven... (en het nestje kittens dat daar het resultaat van was, was zooooo leuk <3 )

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:01

Ik beken dat ik vroeger altijd mijn boterham korstjes op rare plekken verstopten tot de kust veilig was ze weg te gooien! Niet zozeer dat ik echt geen korstjes lustte, maar pas als ik ze allemaal op had mocht ik iets lekkers...daar kon ik dan niet op wachten natuurlijk.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:03

Oke ik beken: had op die oersaaie stage helemaal geen hoofdpijn, maar ging naar huis om met mijn toenmalige vriendje te kunnen chatten :+

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:08

Ik beken dat mijn boezemvriendin en ik zoveel jaar geleden wél wisten dat haar hond loops was.
Ik heb er nog steeds een geweldig pup van :+:

en ik beken dat als ik s'nacht uit mijn bed kom om wat te drinken te nemen, naast de plasjes van de hond wandel en doe alsof ik het niet heb gemerkt O:)

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:22

Ik beken dat ik het was die de erwtensoep had laten ontploffen in de magnetron en het niet had schoongemaakt vroeger. :')
En dat ik de doperwtjes op al mijn oma's plinten had gelegd die onder de tafel lagen omdat ik ze per ongeluk had laten vallen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:31

Ik beken dat ik vroeger een jongetje 3 tanden uit zijn mond heb geschopt omdat het vriendje van mij niet op de tractor mocht omdat hij donker was.

Ik beken dat ik vroeger kauwgom op het zadel van een meisje der fiets geplakt had omdat ze mijn kleine buurmeisje altijd peste (ze was 2 koppen groter dan mij)

Ik beken dat ik 80% afwezig was van school, mijn ouders hebben nooit iets gemerkt, ook niet tijdens de diploma uitreiking toen mijn mentor zei: Danielle had der opleiding van 3 jaar makkelijk in 1 jaar kunnen doen..

Ik beken dat ik mijn banden ook weleens leeg heb laten lopen zodat ik niet op de fiets naar school kon.

Ik beken dat ik inplaats van naar een vriendinnetje ging logeren (wij wonen in Drenthe) naar mijn vriendje in Rotterdam ging met de trein.
Dan sliep ik daar stiekem, *hij woonde in z'n nonnenhuis waar geen meisjes welkom waren na 7 uur 's avonds. haha.. Dat was erg leuk.
En dan de volgende morgen weer met de trein naar school in Meppel.

En ik heb nog wel veel meer op mijn geweten, maar ik kwam altijd op voor zwakkere in de samenleving en daar ben ik stiekem best een beetje trots op.

O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:36

ik heb btw ook eens een meisje op haar hoofd geslagen met een blok hout , wat ik tijden heb ontkend :=

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:45

Ik beken dat ik dat intercompaaltje op een industrie terrein omver heb gereden bij het keren van de vrachtwagen := weet niet meer waar het was , maar ben gewoon verder gereden (was ook midden in de nacht dus aanbellen ging wat moeilijk :') )

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:56

dat de muizen,hamsters en ratten van de dierenhouderijles, telkens uit de terrariums van de slangen verdwenen,

toch wel een beetje in mijn zakken verdwenen waren. (echt heel slecht)

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 01:34

Oeh. Wat hebben veel mensen hun hamsters vermoord :+

Ik beken dat ik mijn naam in het nachtkastje van m'n ouders heb gekrast.
En niet mijn broer. Mijn ouders geloofden op een of andere manier niet dat mijn broer slim genoeg was om mijn naam in het kastje te krassen (ik vond het wel een goed argument :+ )

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 02:19

ok dan zal k ook maar bekennen dat het meisje dat voor mij in de klas zat en mij lastig viel door mijn toe doen kauwgom uit haar super lange haren moest laten knippen (volgende dag kort)
dat ik het tafelblad door midden heb gestampt van woede en niet mijn broertje :o
zal ook maar bekennen dat ik ervoor gezorgd heb dat die ene jongen bij gym niet meer kon lopen ( hij viel me lastig had k even duidelijk gemaakt dat t niet de bedoeling was ) hij zei dat hij tegen een paaltje aangelopen was met zijn zaakje anders was t nog meer pijn. }:)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 02:29

Ik beken dat ik in de derde zeker tien+ euro heb verdiend door betaald te worden door spijbelaars, zodat ik het klasseboek niet inleverde. En daaran werd ik opnieuw betaald zodat ik het klasseboek juist inleverde, zodat de spijbelaars er niet mee weg kwamen.

En uiteindelijk leverde ik het klasseboek altijd in :P

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 02:33

ghehehe arans.
maar zo,n klasseboek komt toch altijd terug?
of kreeg je iedere keer een nieuwe mee?
wij hadden echte notitie boeken die daar speciaal voor gemaakt waren dus dat is geen geintjeals je die kwijtraakt zeg maar.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 03:11

Wij hadden losse blaadjes in een mapje, later is wel een boek ingevoerd.
Ik werd trouwens klasseboekdraagster, voor de boekenbon aan het einde van het jaar :')
Viel het even tegen toen er dit jaar helemaal niks was voor de klasseboekdraagster :=