Ojajoh schreef:_Mas schreef:Goed gezegd. Ik ga toch ook niet zeggen dat iemand lelijk is zonder tatoeages?
Nou, er zijn idd mensen die er van op zouden knappen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
horse1984 schreef:Ik snap niet waar mensen zich druk om maken. Laat iedereen lekker doen en dragen wat hij wil. Ik vind het dan ook absoluut niet aanstootgevend maar triest dat mensen op hun werk en sollicitaties hier op af worden gerekend. Ik heb zelf een aantal tattoo's, maar wel bewust gekozen voor een plek die ik altijd redelijk kan verbergen omdat ik me ervan bewust ben dat ik hier helaas op af gerekend kan worden. Nu kan ik er niet om heen dat het zichtbaar is als mijn kleding wat omhoog gaat zitten ofzo. En ook bij zwemgelegenheden krijg je soms rare blikken.
. Als zij piercings willen moeten ze dat zelf weten, zolang ze mij maar op de juiste manier behandelen. Vind het jammer dat er soms zo moeilijk over wordt gedaan. 
), haar is gewassen en zit netjes, frisse adem, etc.
Al zijn ze dat vaak ook wel maar toch
maar dat is bijzaak.
) ringetje met twee balletjes aan de uiteinden, en die dingen schieten echt zó je handen uit. Een ander ringetje kan niet echt, die moet je met een tangetje eruit halen en dat is natuurlijk helemaal geen doen. Bij dit evenement hadden we speciale bloesjes die bij de damesvariant niet helemaal dicht gaan, ongeveer tot ter hoogte van waar de cup van je bh begint zegmaar
Daar stoppen de knoopjes, dus ja. De PM's zijn allemaal vrouwen trouwens hoor
Dus ja, dan zag je het wel eens. Ik vind het sowieso niet fijn om mijn blouse helemaal tot boven dicht te doen, dat staat zo stijfjes en gaat irriteren bij je nek..
En je weet tenminste zeker dat je niet zo'n stijve ouwe taart voor je hebt
. 
Saar4 schreef:Red_Savage schreef:Met een aantal van 127 piercings, vind het zelf helemaal niet aanstootgevend.
(al heb ik maar 19 altijd)
127?? Holy crap! Je moet echt eens een lijstje maken met wat je allemaal hebt.

Dat ik een andere voorkeur heb dan iemand anders, wil niet zeggen dat ik daarom als poep behandeld mag worden.
Vrijwillig speldenkussen. Lol. 
)Magrathea schreef:Nou als ik sommige tepelpiercings zie in de shop, dan denk ik toch van, dat zie je toch door je kleren heen

) ouwe wieven cluppie vind het erg leuk dat een ''jonge'' meid zich zo durft te uiten
Ojajoh schreef:vrouwke schreef:das ook nog jong, en ja vind ik ook lelijk.
en die mensen met tattoo's en piercing's?
hoe zien jullie je over een jaartje of 30-40.
als al jullie vel gaat hangen
dus over 40 jaar ,ben ik heel bejaard, en loop ik niet een cm bloot
dus wat zie je er dan van?
en btw.....al zou ik geen tattoo's hebben, denk je dat mijn hangende vel er charmanter op wordt ofzo
vooral op bepaalde plekken![]()
![]()
ik vind bepaalde mensen in dit topic wel weer heel kortzichtig denken hoor
maargoed,daarom is er in de horeca ook zoveel ophef over.....dat komt door die kortzichtige mensen die een ander niet kunnen accepteren zoals ze zijn...
vrouwke schreef:ieder voor zich, maar ik zou er niet voor kiezen.
ik vind het zonde van het lichaam, zoals ik al zei.
en het lijkt me hartstikke zeer doen.
maar zo als ik al zei: iedereen moet het voor zichzelf weten.
ik heb ook vrienden met tattoo's en piercings.
ik kijk er niet anders tegen op, het zijn mijn vrienden.
en zoals ik een cafe of eettent werken, ligt eraan hoeveel je er hebt.
als je hele hoofd vol piercings en tattoo's zit kan ik me voorstellen dat de baas er iets van zegt.
maar heb je er 1 of 2 moet dat volgens mij geen probleem zijn.
dan gaat die er zeker komen. Maar dat is dan wel een plek die niemand ziet zo normaal gesproken.