Ik heb er geen gekregen.. en ben lid van hyves, heb ooit de hoefslag gehad, lid van KNHS, zit bij rijvereniging, fjordenstamboek, heb talloze andere paardenblaadjes en toch vinden ze het blijkbaar niet nodig voor mij.
edit: ohja, ook nog FNRS en manege.
Laatst bijgewerkt door Fenna_s op 27-01-12 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt
MaritB
Geplaatst: 27-01-12 18:35
Ik heb hem ook gehad, ik snap niet hoe. Het staat op het adres waar ik tot gister heb gewoond. Maar van divoza etc staat nog op mijn ouders adres!
Heb hem inderdaad ook gekregen en vind het ook heel knap hoe ze aan mijn adres zijn gekomen. Vind het wel leuk om hem te lezen maar vind het net als meerdere hier ook nogal apart..
Ik heb 'm ook gehad! Ik dacht dat ik hem had gekregen omdat ik daar ooit een ander abonnement had gehad, maar ik hoor hier allemaal verschillende verhalen. Heel vreemd!
Tancreda4
Geplaatst: 27-01-12 19:53
papagroom schreef:
dat zou dan wel betekenen dat bokt conecties heeft met hyves...
Het hele internet hangt volgens mij aan elkaar. Ik krijg hier op bokt banners van rondreizen Costa Rica. Vind ik wel heel toevallig dat ik op ANDERE sites daar naar heb gegoogled. Evenals je naar buienradar ofzo gaat, krijg ik ook advertenties van divoza. Iets met coockies?
Ellen__
Geplaatst: 27-01-12 20:07
ik heb m ook gehad! heb nergens mijn adres staan op hyves,fb etc. wel ooit lid geweest van de paardensport,verder niks!
Suusie22
Geplaatst: 27-01-12 20:08
ik heb niets ontvangen. terwijl ik wel lid ben van KNHS, en een Landelijke rijvereniging. ook heb ik verschillende abonnementen. wat is de verspreidingsregio? alleen in bepaald provincies? of door heel nederland? daar al naar gekeken?
1234
Geplaatst: 27-01-12 20:52
Ik had een abonnement aangevraagd voor ROS, op mijn naam, via internet. Maar toen kreeg ik de eerste ( en ook alle andere) ROS-magazine, op de naam van mijn broertje nja met de goede voorletter en Dhr ervoor Echt heel weird. Had verder niets opgegeven maar op een of andere manier hebben ze dus (toevallig) de juiste voorletter en Dhr gevonden en als naam verwerkt.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 27-01-12 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb 'm ook en nam aan dat het via de KNHS gebeurd is.
stoltur
Geplaatst: 27-01-12 21:24
Hier ook een ontvanger van de hoefslag. Het enige wat ik normaal thuis krijg is van het ijslands stamboek en van de vereniging in Noord Holland waar ik lid van ben, voor de rest nergens lid van. Heb wel hyves waar ik helemaal niks mee doe ( al meer dan een jaar ) en ik heb wel facebook.
Wat betreft die banners, dat viel mij ook al op, waar ik laatste tijd naar gegoogled heb komt hier weer te voorschijn.
_Tristan
Geplaatst: 27-01-12 21:24
Ik heb ook de hoefslag gekregen en ik heb nooit eerder abonnement erop gehad, het zal wel een actie zijn
Ook ik heb de hoefslag vandaag binnen gehad... Geen idee hoe ze aan mn adres komen. Ik dacht via paardenport ofzo, of IDS heb ik ook... ?
Achja... tis zo moeilijk om je gegevens te verbergen tegenwoordig. En zolang ze de Hoefslag opsturen en niet een schoenendoos met een dode rat hoor je mij niet klagen
weet niet of ik hem heb ontvangen ben nog op mijn werk vanavond gelijk checken als ik thuis kom ben lid van het knhs ruiterbewijs ,koetsiersbewijs. ben ooit in verleden lid geweest van hoefslag en toen ik 7 jr was de penny nu niet meer. verder lid van country life style.de quarter ,en paints en quarters en de wran. afwachten of ik hem heb.