Simone heb je wel eens les genomen? Ik heb na jaren zelf aanmodderen een keer een les genomen en dat hielp echt enorm! Ik vind het jammer dat ik daar zo lang mee gewacht heb omdat ik nu veel "bad habits" heb die moeilijk te veranderen zijn.
Sowieso is een hele middag surfen natuurlijk erg lang als je het niet gewend bent. Je hebt dan aan het eind natuurlijk geen spieren meer over, dus dan gaat het aan het eind al snel slechter dan aan het begin. Waar ik normaal altijd surf viel me dat niet eens zo op omdat ik dan na het surfen van een golf in plaats van de terug naar de line-up te paddelen stiekem gewoon over de bodem liep ... pas toen ik in Hawaii was waar je imv het koraal niet op bodem mag staan en dus de hele les moest paddelen merkte ik hoe je spieren aan het eind net spaghetti zijn. 
Edit: had nog nooit van een balance board gehoord, maar dat ziet er leuk uit zeg! Denk dat ik er ook maar eentje aanschaf
Laatst bijgewerkt door Guinevere op 04-07-12 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt