Hier nog een foto van mijn nieuwe board:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Idd overbelasting, door veeeeeel te gespannen kuit spieren. Dus komende 2 week helemaal neit belasten en dagelijks stretchen.
Jammer genoeg ga ik ook niet ergens op vakantie waar betere golven zijn, maar daar doen ze wel windsurfen. Ik hoorde alleen van iemand (kitesurfer maar dat vinden mn ouders veel te gevaarlijk
) dat kitesurfen niet zoveel kracht kost in je armen, maar dat windsurfen wel heel veel armkracht kost. Ik heb dus echt kippenkracht in mn armen en niet zulke sterke rug spieren. 
maar tot nu toe bak ik er echt niks van en je moet ook elke keer weer naar de zee.
In het begin is het gewoon goed oefenen, zeil ophijsen zit ook techniek achter en aangezien je begint met weinig wind hoef je ook neit absurd veel kracht te zetten om het zeil vaat te houden.
)
. Denk ook dat ik die "opdrukken en ga staan" techniek niet goed voor elkaar kreeg omdat ik niet sterk genoeg ben in mn armen 
.
Bij het varen en het uit het water omhoogkomen moet je je eigen lichaam recht houden wat ook spierkracht kost. Om maar niet te vergeten dat je hele stukken upwind aan je kite over het strand heen zult moeten lopen, dat vind ik nog het zwaartse

Nou waren de golven niet elke keer even best, maar andere mensen hebben toch vaak zat gestaan en ik niet dus het lag toch echt aan mij
)
Heb ik ook gedaan