Had tot voor kort ook altijd een knuffel in m'n bed liggen En ik woon al samen haha! Nu staan ze op een andere kamer. Heb zelfs nog een hele boodschappentas staan met heel veel knuffels
Laatst bijgewerkt door fjordjes op 26-01-12 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Noeps
Geplaatst: 26-01-12 18:14
Ik heb al 20 jaar een koesdoek, in de vorm van een kussensloop. Ben niet gehecht aan één exemplaar, maar heb wel het liefst kussenslopen van IKEA. Of, zoals mijn moeder wel eens zegt "Dat kartonnen beddengoed". Ik vouw er puntjes in en die kriebelen zo lekker aan mijn vingertoppen of handpalmen. Zit onbewust ook wel eens papier/spijkerbroeken(hetzij die van mij, hetzij die van vriendlief)/tafelzeil/gordijnen... nouja alles dus . Het heeft geen naam, behalve koesdoek. Heb laatst nog aan mijn schoonmoeder moeten uitleggen waarom ik te pas en te onpas een rode kussensloop met me mee sleep als ik daar kom slapen .
corientjuhh
Geplaatst: 26-01-12 18:15
Ik heb een tshirt die helemaal in elkaar gefrommeld is Is gewoon hoopje stof Heb ik ook al jaren Is me 2e kussen Die ligt tussen mijn hoofd en me kussen
LEKKERGEK
Geplaatst: 26-01-12 18:16
lies1994 schreef:
@LEKKERGEK heeft nijntje alle operaties overleefd? Leuke pakjes hoor! Maar inderdaad erg schokkende foto's.
Ja gelukkig wel heeft Nijntje alle operaties overleefd, het is een taaie, die Nijntje haha!
YSR1971
Geplaatst: 26-01-12 18:18
Tussen Bam en mij zijn geen woorden nodig
TS, na zoveel positieve reacties kun je wel een modje vragen de topictitel te wijzigen in: Ik ben trots: ik heb nog een knuffel!
Ik ben 20, over een half jaar 21 en ook ik heb nog steeds knuffels. Ik heb ze allemaal op een grote stoel zitten, want het zijn er teveel voor in mijn bed. Laatst had ik een grote kameropruiming en heb er een paar (met moeite) weggedaan. De gene die ik nog over heb, kan ik echt niet meer weg doen.. Ze hebben allemaal bepaalde betekenis en blijven ook lekker daar zitten
Mijn knuffel heeft een nieuw oor gekregen en de achterkant van z'n hoofd ligt open
corientjuhh
Geplaatst: 26-01-12 18:35
Ja heb t gezien Maar volgens mij vind die het wel goed zo Alleen het hoofd valt naar achteren..... Hij is niet zo mooi als die dik en gevuld is
Liesbeth1994
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-12 18:36
Heb een mod een pb gestuurd voor eventuele naamsverandering
_MG
Geplaatst: 26-01-12 18:37
Ik heb ook nog altijd 1 knuffel in mijn bed en die gaat ook altijd mee op reisjes etc. Ik krijg heel erg snel heimwee, en zolang als ie mee mag, kan ik me meestal wel groot houden
Tot een half jaar geleden had ik een hoop knuffels in bed (vooral cadeau'tjes van belangrijke mensen), maar omdat ik problemen met mijn ademhaling heb, heb ik ze allemaal uit mijn bed gehaald.
Liesbeth1994
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-12 18:39
YSR1971 schreef:
Tussen Bam en mij zijn geen woorden nodig
TS, na zoveel positieve reacties kun je wel een modje vragen de topictitel te wijzigen in: Ik ben trots: ik heb nog een knuffel!
Mod heeft aangepast
QueenBeeBee
Geplaatst: 26-01-12 18:40
lies1994 schreef:
Heb een mod een pb gestuurd voor eventuele naamsverandering
En nu op naar deel 2 met al onze doekjes,kussenslopen,koetjes,tijgers,schildpadden,paarden,konijnen,beren enzovoort!!haha
Fenna_s
Geplaatst: 26-01-12 18:43
Ik slaap altijd met een grote beer en een kleine beer. Dit is kleine beer (althans, wat er nog van over is) Suffie;
Ine23
Geplaatst: 26-01-12 18:43
Leuk ! Mijn vriend (26) en ik (20) hebben een heel arsenaal aan knuffels! Dus, ik beken: ik heb een hoop knuffels en geen schaamte
Anoniem
Geplaatst: 26-01-12 18:44
Ik heb er ook 1 vanaf mijn geboorte Beitske heet ze, en is gebreid door mijn beppe (oma). Er moest een nieuwe staart aan, er zijn al bijna geen originele stukken meer te zien zovaak is ze gestopt Ze ligt niet bij mij in bed maar gewoon in een kastje vd ikea, want ze hangt nog maar aan een paar draadjes aan elkaar
" Voelt zich niet meer eenzaam" ik heb hier ergens in mijn kamer nog een knuffel liggen
YSR1971
Geplaatst: 26-01-12 18:45
Suffie ziet er erg schattig uit! Ik vind de fotoknuffels, zoals Frits en Kuh, ook geweldig. Die van mij gaat wel altijd mee, maar veel foto's heb ik er niet van. Ook maar eens doen.
Suffie neem ik óveral mee naar toe, hij dient namelijk als hoofdkussen boven op mijn gewone kussen anders kan ik echt niet slapen. Z'n oren zijn nog maar een paar draadjes, z'n hoofd hangt slap, overal komt de vulling er bíjna uit en hij stinkt VERSCHRIKKELIJK, dat maakt 'm zo geweldig .