Natasja91 schreef:Heb de glossybox vandaag afgezegd.
Maar hij is per 20-09 geannuleerd (vandaag dus), maar hij is wel al verzonden. Hoe zit dat dan?
Geldt pas voor de volgende keer, je moet minimaal een x aantal weken voor de levering cancelen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze schrijven ook altijd het geld af aan het begin van de maand.
Serendip90 schreef:Heb snel even wat doorgelezen.... maar welke "box" is het meest betrouwbaar? Want las dat sommige steeds werden uitgesteld? en wat zijn de prijzen van de boxen? En welke is het leukst?
En wat er in zit, is dat het ook echt waard wat je ervoor betaald of zijn het nutteloze producten? (van die dingen die je nauwelijks gebruikt bijvoorbeeld)
Willeke_ schreef:Serendip90 schreef:Heb snel even wat doorgelezen.... maar welke "box" is het meest betrouwbaar? Want las dat sommige steeds werden uitgesteld? en wat zijn de prijzen van de boxen? En welke is het leukst?
En wat er in zit, is dat het ook echt waard wat je ervoor betaald of zijn het nutteloze producten? (van die dingen die je nauwelijks gebruikt bijvoorbeeld)
Tja.. De ene is fan van GB.. de ander van TY.
Denk dat je het beste op de sites kunt kijken naar de inhoud van de boxen van de afgelopen maanden.. Net wat je leuk vindt!
en zo te zien zit je bij allebei ook nergens aan vast (of iig niet een jaar lang ofzo)... Vind het alleen lastig kiezen :p het verschilt nogal eens wat er in zit :p
Kwam die laatst ook al heel positief tegen in een tijdschrift... dus we zullen zien
Ik zou geen bad/douche spullen meer halen (we hadden opeens een verzameling?
heel raar :p) en nu ik 2 van de 3 plankjes vol heb en het kastje beneden denk ik niet dat ik nog het bovenste plankje mag hebben :p 
Citaat:Sinds afgelopen januari stellen wij elke maand met heel veel plezier de truly yours box samen en we zijn hartstikke blij met alle abonnees die steeds weer met zo veel enthousiasme aan het unboxen slaan.
Daarom willen we jou als bestaande abonnee graag van het volgende op de hoogte brengen:
per 1 oktober a.s. verhogen we onze prijs naar €14,95. Maar… deze prijsverhoging geldt alleen voor nieuwe abonnees (iedereen die na 1 oktober 2012 een abonnement neemt) en dus niet voor jou.
We voeren de prijsverhoging in vanwege de verhoging van het BTW-tarief en om de kwaliteit van onze box te kunnen handhaven, maar hebben besloten om onze trouwe fans daar niet mee lastig te vallen omdat we hun loyaliteit tot nu toe zo waarderen.
Kortom, jij blijft gewoon €12,95 per maand betalen voor je truly yours box. Let wel op: als je je abonnement opzegt en in de toekomst weer een nieuw abonnement neemt, dan betaal je voor dat nieuwe abonnement dus wel de nieuwe prijs.
Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van deze mail, bezoek dan even de FAQ pagina of mail naar klantenservice@trulyyours.nl.
We hopen dat je nog lang truly one of our favorite abonnees zult blijven!
truly yours
Net op tijd.